Klopt. Zo doe ik het ook altijd. Maar in onze gevallen heeft de bd gewoon een stomme fout gemaakt. En daar kunnen wij nu ook maanden op wachten. Ik kreeg juist nog 500 e van ze ipv volgens hen dat ik 2000e moet terug betalen.
Echt heel vervelend! Krijg hier altijd de kriebels van. Maar fijn dat je uiteindelijk toch geld terug krijgt!
Vandaag waren wij aan de beurt. Moeten 1250 euro betalen:x Baal er behoorlijk! Waar zit de fout volgens jullie?
hier fout in extra uren die we hadden afgenomen, wel doorgegeven maar belastingdienst niet verwerkt en jaarlonen klopte niet
Ik heb nu een proefberekening gemaakt over 2014 en kreeg geld terug. DUs is iedergeval een fout,wist ik al want onze boekhouder zei dat ik geld terug kreeg. Paar dagen geleden dit topic gelezen dus wist al dat er wat aan de hand was en ja hoor vandaag kregen wij de brief dus. Ik ben benieuwd of het bij sommige mensen wel goed is gegaan? Dus geld terug kregen of gewoon 0
Teruglezen? Maar het aantal uren opvang hebben ze verkeerd hier. Zomaar op 0 voor een deel en zomaar op totaal ander aantal.
Wow balen. Wat ik me afvraag....berekenen jullie nooit aan het eind van de maand waar je recht op heb? Ik check aan het begin van het jaar welk percentage ik terug krijg. Vervolgens kijk ik elke maand hoeveel uur ik heb afgenomen en bereken ik op welk bedrag ik recht heb. Heb ik teveel ontvangen dan sluis ik dat Door naar een andere rekening zodat als ik moet terug betalen ik dit geld gewoon nog heb. Kan het nooit fout gaan...
Ik neem standaard iedereen maand exact hetzelfde aantal uren af, waarom zou ik dar iedere maand moeten berekenen. In mijn geval had de bd voor her gemak her aantal uren op 0 gezet voor de laatste 4 maanden van 2014, daar valt niets aan te checken.
Maar als je meer uren hebt afgenomen dan opgegeven en dan maandelijks (in verhouding) minder kot hebt ontvangen, dan zou je toch geld terug moeten krijgen? Of snap ik er nou helemaal niets meer van?
we hadden een contract voor stel 12 uur per week is zoveel uur per jaar/maand namen af en toe een extra af. gelijk doorgegeven aan belastingdienst ivm tegemoetkoming kinderopvang had dus 1 papier met standaard uren en ander papier extra uren belastingdienst heeft alleen papier met standaard uren verwerkt en niet de extra uren daardoor nu terug betalen
Maar als je dus minder uren opgeeft per maand. En je neemt extra af zou je toch eerder terug moeten krijgen (mits het goed verwerkt is dan?) Wij nemen 96 uur per maand af maar we hebben in het eerste half jaar 2x een extra dag afgenomen. Dit heb ik niet aangepast omdat ik dacht dat is extra en zie ik later wel ergens terug..ik heb die uren gewoon betaald maar (nog) geen (extra) toeslag over gehad.
Dit klopt maar bij p1982 heeft de belastingdienst deze uren die wel op de jaaropgave staan maar op een tweede blad niet meegeteld. Dus zouden ze er volgens de bd geen recht op hebben. Dus terug betalen. Hun fout dus want ze staan wel opende jaaropgave van de kinderopvang.
we gaven het door als we het extra afnamen dus voor 1 malig extra tegemoetkoming als je het niet hebt doorgegeven dan moet je terug krijgen
Hier toch nog even alles nagekeken en de uren die ze aangehouden hebben zijn gelijk aan 2013. Dus ga er vanuit dat onze definitieve aanslag gaat kloppen. het enige zou kunnen zijn dat ze het fout invoeren vanuit de jaaropgave vanuit de kinderopvang, maar we hebben niets extra's afgenomen dus dat zo echt een domme fout zijn dan
Wil al een paar dagen inloggen bij mijn toeslagen, maar het lukt niet. Dit komt er dan te staan. Er is een fout opgetreden. Kies 'Ok' om terug te keren naar het tabblad 'Home' in Mijn toeslagen. Meer mensen die hier last van hebben? Wilde salariswijziging doorgeven, maar dit schiet niet op.