Nou, bezwaar gegrond verklaard en verrekening gekregen ... nu krijg ik iets meer van 700 euro terug ... Bizar dit hoor, maar goed, dit klopt wel omdat wij dus idd de inkomens standaard te hoog hebben geschat. Volgens mij moet dit handen vol met geld kosten bij de overheid. Eerst een bulk verkeerde berekeningen sturen, vervolgens er een speciaal team op zetten om alle bezwaren te behandelen en puntje bij paaltje moet wss een hoop terugbetaald worden ...
heb je je inkomen gepakt van vorig jaar? verhoogd. inclu vakantie geld en belasting aangifte geld van het vorige jaar? zo bereken ik altijd kan ik nooit fout zitten
O wat fijn!! Heb mijn oppasouders ook gewaarschuwd om alles even goed na te blijven kijken. Blijkt dat bij 1 gezin de belastingdienst de uren ook naar beneden geschroefd heeft. Waarom is een raadsel. Maar ze zijn er nu op tijd bij iig.
Dat heeft lang geduurd, bij ons was het vrij snel na het bezwaar bekend. We kregen ook terug. Fijn dat het in orde is nu en jullie nog redelijk wat terug krijgen!
Wij hebben ook aanslagen gehad .. Jahhh van 2016 Moeten wij zorgtoeslag en kgb terug betalen .. Zorgtoeslag krijgen wij al Jaren niet .. Geen recht inkomen te hoog.. Kgb is ook al altijd het zelfde .. Inkomens op toeslagen kloppen allemaal .. Maar ze zijn er iedergeval optijd bij .. Eerst terugbetalen ofzo Ik Snap er iedergeval niks van ..maar de bezwaren zijn al de deur uit..
Ik lees jou topic nu pas. Ik heb ook bijna 3000 euro moeten terug betalen in januari. Was erg verbaasd maar heb t betaald. Misschien toch nog eens goed bekijken nu ik dit lees...
Hier moesten we 900 euro betalen, maar toen mijn man keek bleek dat ze een hele periode op 0 hadden gezet, nu kregen we 1500 euro terug!
Kinderopvangtoeslag over 2014? Dan moet je inderdaad maar eens snel kijken, want dat klopte bij heel veel mensen niet. Bij ons klopte het ook niet en na bezwaar kregen we terug ipv 1200 betalen. Ik zou het snel uitpluizen!