2016 begint zonder baby in mijn buik

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door bubblybaby, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ibiza30

Ibiza30 Actief lid

10 jan 2016
    103
    1
    16
    Gelukkig is alles goed verlopen! Het is inderdaad een gedoe van te voren ja. Maar je bent nu wel schoon. Ik had het gevoel na de curretage dat ik het een beetje kon afsluiten, weer schoon was en opnieuw kunnen gaan proberen.
    Bloeding stopte bij mij ook dag erna, maar kwam de derde dag weer terug (schijnt normaal te zijn?)

2. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Jeetje Bubblybaby lees nu de rest van je verhaal. Ook nog curretage!
    Hopelijk voel je je snel beter.. Geniet van de knuffels en gekke dingen die je prachtige kleine mannetje doet!
    Knuf en sterkte!!

3. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hee! Ik had precies dat! Het gevoel en de bloeding :). Het was wel weinig overigens, inlegkruisjes waren meer dan genoeg.

Nu is het echt allemaal voorbij en voel ik me ook echt helemaal normaal :) pff eindelijk.

@Bagheera; dankjewel :)

4. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Hoi meid,

Wat een rot ervaring heb je meegemaakt. Je verhaal raakt me, ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Net voor de kerst gecuratteerd:(.. Het doet zoveel pijn, zeker als je dat mini mensje al hebt gezien, het is toch jou kindje♡

Ik heb er met vlagen veel verdriet om gehad. Nu gaat het beter, na de eerste menstruatie kon ik het een soort plekje geven. Al die hormonen weer uit je lijf en klaar voor een nieuw begin. Dat kleine boontje blijft altijd in gedachte.

Ik wens je heel veel sterkte en probeer ondanks je verdriet te denken aan alle mooie dingen die je wel hebt♡ Dikke kroel!

5. Anna17

Anna17 Lid

26 jan 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte, Ik weet wat je voelt, Ik ben mijn baby 17 januari verloren en het doet zoveel pijn....

Deel Deze Pagina