2017: Het meest verdrietige moment was toen ik aan het sterfbed van mij opa zat. Hij heeft zo geworsteld met de dood en ik voelde me zo tekort schieten toen ik naast hem zat... Ik kon enkel zijn hand vasthouden Maar heel mooi was toen hij opeens zijn ogen opendeed en heel nadrukkelijk tegen mij zei: "het beste hè." Terwijl hij al dagen amper bij bewustzijn was geweest. Het mooiste moment was toen mijn nichtje geboren werd. Zo'n heerlijk lief meisje. Het gelukkigste moment was op vakantie met mijn vriend. We hebben zo genoten van elkaar, heerlijk rustig aan gedaan en tot diep in de nacht samen op het strand gelopen. Even de wereld vergeten. In 2018 hoop ik weer dichter tot mijn vriend te komen. Helaas groeien we nu wat uit elkaar Ook hoop ik dat we de financiële strubbelingen kunnen overkomen en we in rustiger vaarwater komen. Daarnaast hoop ik weer zin in mijn werk te krijgen, want op dit moment lijkt alles in de soep te lopen.
2017 is erg hectisch geweest. Onverwachts sneller als verwacht zwanger van ons 3e wondertje waarbij er al snel vele heftige bloedingen plaats vonden. Wachten op de mk wat maar geen mk werd en vervolgens in de stress over hoelang mijn vliezen het nog zouden houden.. zie mijn banner een half jaar geleden nooit durven dromen. Helaas wel een hoge bd waadoor ik nu aan de 15 pillen per dag zit en ik emotioneel echt een wrak ben op dit moment In 2017 ook afscheid moeten nemen van mijn man zijn oma. Onze oudste is begonnen op de basisschool en wat gaat ze met sprongen vooruit de kanjer! In 2018 hoop ik te bevallen van een mooi gezond zoontje en mezelf weer wat terug te vinden. Ik hoop dat ik snel kan afbouwen/stoppen met de medicatie en weer wat meer rust en regelmaat in mijn leven krijg. Ik hoop dat ik meer kan genieten van mijn gezin en me "gelukkiger " ga voelen. Ik hoop dat mijn man de zaken rond krijgt zodat ik eind 2018 evt mijn baan op kan zeggen en we hopen te verhuizen. Het was/is echt een heftig jaar voor mij
Tot december was het een mooi jaar Voor komend jaar hoop ik dat de problemen die in december ontstaan zijn zsm worden opgelost voordat we een kettingreactie aan problemen krijgen. En een wat groter huis zou ook leuk zijn, maar dat heeft minder prioriteit.
Het mooiste is dat ik 15 uur geleden mama ben geworden van mijn eerste kindje. Helemaal in love! Verdrietigste vind ik zo dus ook eventjes heel lastig te bedenken, zit nogal op een blauwe wolk. Plannen voor 2018, genieten van het moederschap en begin april mijn eigen bedrijfje proberen verder van de grond te krijgen.
2017 was op zich een goed jaar. Wel veel stress rondom de oudste die toen net in de brugklas was begonnen. Veel stress en ruzie in huis. Gaat met een beetje hulp van buitenaf nu in het tweede jaar een stuk beter en maakt de sfeer in huis een stuk beter. Man ook een vast contract gekregen. Was even weggeweest bij werkgever om ergens anders te beginnen maar beviel zo slecht en werd met open armen weer bij oude werkgever binnen gehaald en vrijwel direct weer een vast contract. 2018 wordt super leuk, als alles goed mag gaan krijgen we medio maart onze labrador pup, hebben we zo’n zin in. De middelste gaat een school kiezen voor het VO, gaat naar het vwo dus super spannend en leuk en voor ons weer een afsluiting op de basisschool en dan nog maar 1kind op de basisschool. We kijken uit naar 2018 maar eerst 2017 veilig afsluiten met al dat vuurwerk wat hier de lucht in zal gaan pff
Ik heb in 2017 mijn baan opgezegd, ergens anders begonnen. In 2017 ging mijn zoon naar de basisschool. Heb ik mensen leren kennen en ben ik ook mensen verloren. 2017 is ook het jaar dat we ons huis hebben verkocht en in 2018 de sleutel krijgen van ons nieuwe huis. Ik hoop op een mooi, gezond jaar met veel woongenot.
2017 was voor ons echt een heel mooi jaar! Huis verkocht, nieuw droomhuis gekocht. En getrouwd met m’n jeugdliefde . Minder was de operatie van m’n zusje. Ze was erg ziek en dat is nooit leuk om te zien.. gelukkig is ze er weer boven op. In 2018 hoop ik dat we een van onze lege kamers mogen gaan inrichten ala babykamer We gaan zien wat het jaar ons brengt!
Wat een mooi topic dit! Onze mooiste momenten in 2017 is dat we allen een goede gezondheid hebben gehad en we in ons droomhuis wonen!!! Mindere momenten zijn dat mijn man helaas nog geen vaste baan heeft, hij doet is nu nog steeds uitzendkracht. En dat we helaas 2 ooms verloren zijn dit jaar en een paar bekenden. Het jaar 2018 hebben we geen grote plannen. Wel gaan we vaker langs familie en vrienden die we niet zo vaak meer zien!
Het was best een goed jaar, maar ook genoeg moeilijke momenten. Het moeilijkste was toen mijn jongste zoon werd overreden door een scootmobiel. Hij heeft er lichamelijk niets aan overgehouden, maar hij en zijn oudere broer zijn er erg angstig van geworden. Nog bijna dagelijks zie ik een reactie die ze eraan over hebben gehouden. Daarnaast was ons huwelijk nogal stroef dit jaar. Wij zijn het postermodel voor "niet scheiden in het eerste jaar na de geboorte". Bij alle drie merk ik zo goed hoe ontzettend kort onze lontjes worden met slaaptekort en hoe zwaar ik die periode vind. We zijn weer op de weg naar boven, maar we zijn er nog niet. Wel heel fijn is dat mijn man werkt in een functie waar hij heel blij mee is. We worden er niet veel rijker van, het is veredeld vrijwilligerswerk, maar het doet hem wel goed en het geeft wel wat meer ruimte (niet qua planning, dat is nu soms best spannend). Voor 2018 hoop ik dat mijn man en ik allebei stappen kunnen zetten in ons werk. En dat mijn oudste zich beter gaat voelen op school zodat hij weer wat zorgelozer wordt. Hij verveelt zich te vaak en we hebben nog steeds niet het juiste niveau gevonden voor hem, dat hoop ik wat beter op de rit te krijgen.
Ik heb in 2017 een (voor mij) enorm bedrag aan extra aflossingen gedaan aan mijn studieschuld. Als ik het volhoudt in dit tempo extra af te lossen, kan ik eind 2019 helemaal klaar zijn met aflossen. Daar ben ik echt énorm trots op, gezien het feit ik officieel nog 5 jaar de tijd heb.
2017 was een mooi jaar voor ons, met de geboorte van ons 3e en laatste kindje. Iets minder zijn de zorgen rondom zijn groeien. Ik vond het heel bijzonder om deze zwangerschap te delen met de andere 2 kinderen die het nu heel bewust meegemaakt hebben. In 2018 wil ik nog meer trekken aan mijn werk en nog meer toffe samenwerkingen binnen slepen. Daarnaast vooral heel veel genieten van de kindjes, de tijdsdruk die ik soms voel loslaten en meer erop uit te gaan met de kindjes.
Het mooiste van 2017: Dat nu allebei onze kinderen naar school gaan en helemaal happy zijn. Dat oudste zoon geen ernstige benauwdheid heeft gehad (klopt af) Minste van 2017 Dat de gezondheid van mijn vader ernstig achteruit gaat, veel zorgen en verdriet. Wens voor 2018 Veel liefde en goede gezondheid voor een ieder!
In 2017 zijn we getrouwd, hebben we achterlijk veel geld uitgegeven aan diezelfde bruiloft, vakantie en nieuwe meubels. Helaas slecht nieuws gehad voor mijn schoonmoeder wat ook in 2018 nog wel gevolgen zal hebben. In 2018 willen we weer wat harder gaan sparen. Zelf hoop ik een leuke parttime baan te gaan vinden wanneer onze jongste ook naar school gaat. Ik hoop wat lekkerder in mijn vel te gaan zitten. Ik heb al een begin gemaakt met geen energie meer te steken in vruchteloze relaties en dat helpt vooralsnog prima, het brengt rust!
Het mooiste van 2017.. een hoop Veel mooie momenten gehad met onze zoon, eerste stapjes waar ik ontzettend trots op ben, veel gezellige uitjes gehad, heerlijke vakantie met zn drietjes (in eigen tuin maar dat maakt me niets uit ). Fijn mijn eigen kledingmaatje weer terug en mn oude vertrouwde baantje ook. Top jaar dit! Wat ik wil in 2018 is toch een studie oppakken, nog meer sporten en vooral genieten van ons fijne thuis. Eventueel een 2e kindje maar we zien hoe het loopt...
2017 was voor ons een fijn en rustig jaar. Ik ben 30 kilo afgevallen op eigen kracht, daar ben ik heel blij mee en heel erg trots op 2018 is het laatste jaar van de controles van mijn man, 3jan 2019 is het vijf jaar geleden dat er teelbalkanker werd geconstateerd. Eind 2018 de laatste uitgebreide controle en dan kunnen we er een punt achter zetten.... zo’n vreemd idee want in 2014 leek dit zo enorm ver weg en nu zo dicht bij. In 2018 gaan we ook rustig rond kijken naar een middelbare school voor onze dochter(ze gaat naar groep 7) Ik vind dat maar een vreemd idee..... beetje weemoedig... waar is mijn kleine meisje... enzo.... zucht....
2017: We waren al 2,5 jaar in de MMM om zwanger proberen te worden. Een kindje krijgen leek verder weg dan ooit. We zouden nog 1 maand proberen om daarna voor onbepaalde tijd te stoppen. Die ene maand ging alles fout wat er fout kon gaan, (verkeerde dosering hormonen spuiten, pregnyl niet in de koelkast gelegd), maar die ene maand heeft ons het mooiste gebracht wat we ooit konden hopen, ik werd zwanger. Ondertussen hadden 2 jaar hormonen wel z’n tol geeist bij mij, ook had ik een andere baan genomen waar ik mezelf doodongelukkig voelde. Ik ben de zwangerschap begonnen met een depressie en heb hard moeten vechten om er bovenop te komen. De zwangerschap en de bevalling zijn niet vlekkeloos verlopen en de hormonen zetten momenteel alles in m’n hoofd nog op z’n kop en het moederschap maakt me onzeker, want wanneer doe ik het goed. Maar de liefde en het geluk wat ons kleintje brengt is onbeschrijflijk. Hij begint met lachjes en geluidjes waar ik helemaal in op kan gaan. Nooit gedacht zoveel van een kleintje te houden. 2018: het wordt voor mij tijd voor rust in m’n hoofd en leven en genieten van ons kleintje.
2017 was een mooi jaar. Niet heel veel bijzonders gebeurd, we zijn allemaal gezond, met de kinderen gaat het goed op school. Helaas gaat het afvallen niet goed, maar daar ga ik weer aan werken. 2018 wordt een mooi jaar. Mag eindelijk mijn droom waar gaan maken, ik ga beginnen met een bbl opleiding kraamzorg. Ik vind het ook doodeng en heel spannend, kan ik het allemaal wel. Maar ik wil het al zo lang, ik ga er voor! Ik wil ook weer opletten met gezonder eten, vooral tussendoortjes (meer fruit) en minder snacken.
2017 iets met loslaten van mijn tienerdochter (lastig hoor) en mijn zoon die de stempel Dyslexie kreeg waardoor er veel dingen op zijn plek vielen (en nu in Niek de Groot zelf zit te lezen). Zakelijk ging het wat minder en hebben we behoorlijk moeten snijden, waardoor we nu stabiel zijn. 2018 Ga ik met mijn dochter familyrun Mud Masters doen (al moet ik hiervoor wel nog ff gaan trainen). Gaan we het avontuur opzoeken met een camper en hoop ik dat de gezondheid van mijn vader niet lang op de proef wordt gesteld en dat zij nog lang van elkaar mogen genieten!