Ik wens jullie een mooi, liefdevol, gezond en gelukkig 2017! Dat al jullie dromen maar mogen uit komen! Wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Van hetzelfde dat 2017 maar beter mag worden dan 2016. Hier vanavond lekker met z'n tweeen op de bank en hopelijk redelijk vroeg naar bed en morgenochtend om 05:00 uur zal de eerste zich wel weer melden 😂😂
Wij gaan naar m'n zus en zwager en blijven daar slapen, gaan voor het eerst zoontje wakker maken voor het vuurwerk...ben benieuwd of dat lukt Ook namens mij iedereen een fijne avond en alle goeds voor in het nieuwe jaar!
Op naar 2017! Dat deze voor iedereen goed mag verlopen. Wij gaan eerst uit eten, daarna naar huis en lekker op de bank Ik Hou Van Holland kijken en hopelijk redelijk op tijd naar bed. Morgenochtend schaatsen en 's middags naar de film!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hoop dat het voor iedereen heel mooi jaar gaat worden. Wij hebben een feestje bij vrienden met ruim 50 man totaal. Lekker borrelen met hapjes en veel vuurwerk. Erg veel zin in
Wij hebben hier een ''pyjama'' dagje....heerlijk niks doen en een beetje in huis rommelen. Man gaat zo een paar oliebollen bij de bakker halen. Kinderen zijn ook lief aan het spelen. Rond 18.00 komen de toastjes en lekkers op tafel. Rond 23.30 maken we de kinderen wakker voor het vuurwerk en steken wij zelf ook wat af. Iedereen fijne jaarwisseling en een mooi nieuwjaar!
wij blijven thuis ( denk ik ) man is aan het werk tot 3 uur de kids op bed en tv aan, wat lekkers op tafel en 12 uur vuurwerk kijken en dan naar bed
Wij blijven lekker thuis. Schoonouders komen hierheen. Lekker rustig aan vanavond, man heeft net oliebollen gehaald voor vanavond. Ik ben vandaag ook uitgerekend dus heb zowiezo niet zo veel zin om weg te gaan.
Hier ook de beste wensen voor iedereen voor 2017.... moge alle dromen uitkomen! Ik moet straks werken tot 23 uur daarna naar vrienden van ons en voor zover mogelijk niet te laat gaan slapen en voorbereiden op erg moeie kinderen morgen. Ze gaan bij ons helaas niet meer slapen.. lukt niet met al dat geknal
Wij blijven vanavond thuis en gaan gourmetten met ons vijfen. In de avond hapje en drankje op tafel en dan voor de jongste in de tuin wat vuurwerk. Ik denk dat ik hem laat slapen als dat lukt. De dames kunnen niet wachten op vanavond.
Van het zelfde Boommm en de rest natuurlijk! Wij gaan gourmetten met schoonmoeder. 2017 gaat voor ons een hopelijk een mooi jaar worden ( beide nieuwe baan, nieuw huis, verhuizen) maar voor haar wat minder want wij gaan verhuizen naar de andere kant van nl. Dus we maken het vanavond nog even gezellig.
Mijn vriend en ik zijn met zijn 2en vanavond. Ik ga lekker koken,voor de rest staat er niet veel op de planning. Ik zit zelf al 2 weken in een enorm onrustige en stressvolle periode en ik hoop zo dat hier snel een einde aan komt.. Ik wens voor iedereen een gezond,gelukkig en liefdevol 2017. Dat al jullie wensen mogen uitkomen 😊🍾🎊🎉
Alvast de beste wensen!! Wij zijn vanavond bij ons thuis. Schoonouders, man zijn iim en mijn moeder met haar vriend komem hier. Een avond met hapjes en drankjes en ik hou van holland is traditie. Alleen nu bij ons ipv man zn ouders.
Voor iedereen alvast een fijne 2017! Wij blijven gewoon thuis. We hadden al niks speciaals gepland maar ik voel me zo belabberd dat ik ook nergens zin in heb. Voor iedereen die wel wat leuks/gezelligs gaat doen, veel plezier!!
Wij hebben vanavond ook een feestje bij een vriendin met veel mensen. Na 4 jaar achter elkaar thuis te blijven is dit weer nieuw voor ons haha. Ben benieuwd. Zal vast gezellig zijn. Mijn meisje bij oma. Wel een beetje raar. Hoop dat ik haar niet teveel mis..
Beste wensen alvast allemaal! Wij blijven met ons gezin thuis, man gaat met de oudste vuurwerk afsteken en de jongste en ik achter het raam kijken. Kinderen gaan gewoon op tijd naar bed en we maken ze even wakker, zelf s avonds filmpje kijken en lekkere hapjes eten.
Allemaal een goed 2017 gewenst! Wij hebben geen bijzondere plannen voor vanavond. We blijven thuis, de kinderen gaan gewoon lekker op tijd naar bed. Als ze wakker worden, mogen ze even vuurwerk kijken.
Jullie ook allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Hier geen plannen. Samen op de bank met wat lekkers. Rond half 12 dochter wakker maken en dan met z'n drieën het vuurwerk kijken.
Wij gaan naar schoonouders. Helemaal geen zin in. Is gewoon weg niet gezellig. Schatten van mensen maar ja gezellig is anders. Dochter blijft wel daar slapen dus kan morgen wel uitslapen. Vriend gaat haar morgen weer halen en dan gaan we richting mijn vader. Daar eten en op tijd weer naar huis. Voor iedereen hier. Hele mooie jaarwisseling en veel geluk, plezier en een goede gezondheid voor 2017.