2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ike, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik ga naar acupunctuur. Sinds de laatste iui niet gelukt is ben ik dat gaan doen. Ook omdat ik veel goede verhalen er over las en dat het bij IVF/icsi kan ondersteunen

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Vanmorgen de eerste follikelmeting gehad.
    Er staan al heel wat eitjes klaar! Rechts 5 en alle 5: 17mm. En links 8 waarvan een paar kleintjes 3 van 15 mm en 2 van 17mm!
    Ben nu net 8 dagen aan het stimuleren dus gaat allemaal weer snel!

Morgen om 11.30 nog een follikelmeting en dan donderdag of vrijdag de punctie!

3. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Clarajilla: dat klinkt goed! Hopelijk groeien ze goed door!

@ Samira: nee, hier geen acupunctuur...

@ Girlie: jij had vandaag toch terugplaatsing van een cryo? Ik hoop dat het goed gegaan is?

@ Ike: fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad! En super om te proberen met utrogestan als extra ondersteuning. Weet je al of je toch nu alweer wil starten?

@ Noukie: hoe is het bij jou? Begin je het al te beseffen? En al aan het aftellen tot de eerste echo?

Hier wel aan het aftellen tot de 31e, we kijken er nu echt naar uit om weer verder te kunnen!

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi

Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || 1e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker

Cassie: 31 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || AMC || verminderde zaadkwaliteit + dichte eileider

Clarajilla: 25 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Girlie: 32 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || MMC Veldhoven + Elisabeth ziekenhuis Tilburg || Endometriose

Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis Tilburg || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik

Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || UZ Gent of DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Journey18: 28 jaar || man 28 jaar || 1e kindje || Elisabeth Tilburg || verminderde zaadkwaliteit genetische afwijking

Nijne: 28 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || emc || teelbalkanker

Samira: 36 jaar || partner 30 jaar || 3de kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure)

Silver27: 30 jaar || 35 jaar || 2e kindje || Radboud || onverklaarbaar

Wistaire: 27 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || Isala || PCOS

Woman25: 26 jaar || vriend 31 || 1e kindje || UZ Gent || Endometriose, daardoor eileiders dicht

XXNoukie: 24 jaar || vriend 24 || 1e kindje || IUI in MCL

Afspraken lijstje
    Op volgorde van afspraak
    Januari
    16-01 Girlie12 - terugplaatsing cryo 1.4
    17-01 clarajilla - follikelmeting
    19-01 silver - intake IVF
    27-01 Buko - prikinstuctie
    27-01 xxnoukie echo 6.5 wkn zwanger
    31-01 Jolandadjk - Intake Düsseldorf
    Februari
    01-02 Samira28 - prikinstructie
    Mei
    02-05 Jolandadjk - Intake Gent

Zwanger
    Januari: XXNoukie

Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst?
    Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.

5. XXNoukie

XXNoukie Actief lid

15 nov 2016
    148
    0
    16
    Vrouw
    @Jolandadjk

Ja begin het al iets meer te beseffen.
    al hoewel elke keer als ik naar het toilet ga denk ik oh geen bloed, oh nee ik ben zwanger. :) en dan voel ik mij weer vrolijk
    vannacht begon ik misselijk te worden..
    ook rest van de dag niet helemaal fit.
    er heerst buikgriep hoorde ik.
    hier dus buikgriep (wss) en misselijk. of die misselijkheid door de buikgriep komt of zwangerschap weet ik niet.

jaa ik tel al af voor de echo, pffff duurt zo lang

@clarajilla
    wow zoveel follikels! wat goed zeg

vandaag ook gebeld voor MvM waar ik aan mee ga doen
    voor jullie dames :)
    24 januari gesprek

6. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    @clarajila vandaag ging helaas mijn acupunctuur niet door , heb het dus moeten verzetten naar volgende week..
    Goed hoor zoveel follikels, het word steeds spannender.
    Je hoort vandaag dus of de punctie donderdag of vrijdag word
    😀 Succes!

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ben nu al zenuwachtig voor de punctie! Maarja dat zal ik ook wel weer overleven ;)
    Ben benieuwd wanneer die is, ik denk zelf donderdag omdat de meeste follikels nu al 17mm waren.
    Als het donderdag valt moet ik de acupunctuur ook even bellen, want ze wilt vlak voor de terugplaatsing weer doen alleen als het op de dag van de punctie valt gaat dat lastig!

8. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dames.. even kort. De terugplaatsing is gisteren niet doorgegaan. Cryo is niet goed ontdooid.. BALEN!!
    Nu even afwachten hoe verder..

9. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Wat verschrikkelijk Girlie!

10. Woman25

Woman25 Actief lid

11 jun 2016
    216
    3
    18
    Ah wat erg girly :( :(

11. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat ontzettend balen Girlie! Digi knuffel!

@ Clarajilla: en hoe was de fm? Al duidelijkheid wanneer de punctie is?

12. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ahh super balen Girlie! Wat een domper.. Dikke knuffel!

Ben ook benieuwd hoe de fm was bij Clarajilla?

13. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    @girly dat is jammer meid..echt balen
    Wat is nu je volgende stap?

@clarajilla en???? Hoe was je follikelmeting vandaag?
    Is de punctiedatum al bekend? Dit moet allemaal nog in het MCL gebeuren toch?
    Ja dat zou ik ook bij accupunctuur plannen dan, meestal krijg je dan gelijk voorrang en het is ook goed voor de zenuwen en rust

Ik ben trouwens vandaag ongesteld geworden joehoe!
    Donderdag begin ik met de pil

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    AH nee balen girlie :(...

Sorry ik had een drukke dag met veel heen en weer gereis!
    Vanmorgen weer een FM gehad. Rechts 3/4 rond de 20 mm al en links zaten er 5 tussen de 17 en 21 mm! Het is echt super snel gegaan. Sommige zijn zelfs in 24 uur 4mm gegroeit!! Ze zei dat ze heel veel kleine follikels al zag ( meer dan gister en groter dan gister) en dat we niet langer moeten wachten met de punctie omdat die dan mee gaan groeien. En dan kan ik wel is problemen krijgen zei ze 😱

Dus donderdag ochtend om 7.30 melden en dan om 8.00 de punctie!

15. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    @clarajilla ah mooi!! Ja als ze dat zeggen dan ga je je weer zorgen maken, maar vertrouw er gewoon op dat het goed komt..
    Heel veel succes donderdag xxx

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik probeer maar te vertrouwen op hun kennis! En maar gewoon proberen veel te drinken na de punctie!

Vraag me alleen af, met de punctie. Halen ze en ook alle veel te kleine follikel weg? Of laten ze die zitten?

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi

Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || 1e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker

Cassie: 31 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || AMC || verminderde zaadkwaliteit + dichte eileider

Clarajilla: 25 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Girlie: 32 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || MMC Veldhoven + Elisabeth ziekenhuis Tilburg || Endometriose

Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis Tilburg || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik

Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || UZ Gent of DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Journey18: 28 jaar || man 28 jaar || 1e kindje || Elisabeth Tilburg || verminderde zaadkwaliteit genetische afwijking

Nijne: 28 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || emc || teelbalkanker

Samira: 36 jaar || partner 30 jaar || 3de kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure)

Silver27: 30 jaar || 35 jaar || 2e kindje || Radboud || onverklaarbaar

Wistaire: 27 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || Isala || PCOS

Woman25: 26 jaar || vriend 31 || 1e kindje || UZ Gent || Endometriose, daardoor eileiders dicht

XXNoukie: 24 jaar || vriend 24 || 1e kindje || IUI in MCL

Afspraken lijstje
    Op volgorde van afspraak
    Januari
    19-01 clarajilla - punctie
    19-01 silver - intake IVF
    27-01 Buko - prikinstuctie
    27-01 xxnoukie echo 6.5 wkn zwanger
    31-01 Jolandadjk - Intake Düsseldorf
    Februari
    01-02 Samira28 - prikinstructie
    Mei
    02-05 Jolandadjk - Intake Gent

Zwanger
    Januari: XXNoukie

Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst?
    Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @samira, zie je andere bericht nu pas. Hadden het bijna gelijk geplaatst! Maar ja de punctie word in het mcl gedaan. Gewoon op de gynaecologie afdeling ( poli).

Fijn dat je ongesteld bent geworden!

19. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    @clarajilla
    Ik zou het echt niet weten of ze ook de kleine follikels wegzuigen, mischien dat iemand het weet hier?
    Ja we hadden tegelijkertijd geplaatst klopt :)
    Aha alleen de tp is in het umcg.

20. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja en de bevruchting.
    Na de punctie krijgt mijn vriend een koelboxje met mijn eicellen mee. Dan moet hij die in de auto aansluiten en naar Groningen rijden ( hij neemt ze moeder mee want is heel onzeker met auto rijden)
    Daar kijken ze of er eicellen in zitten, zo ja; krijgt hij een potje en een kamer Xd dan lever hij dat in gaan ze het daar bevruchten en hij komt ondertussen weer terug en haalt mij op. Vrijdag ( denk ik) worden we gebeld of er bevruchtingen zijn en dan zaterdag ( denk ik) de tp!

Deel Deze Pagina