2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ike, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik weet het ook niet maar sport zelf ook 3 a 4 x per week boksen/kickboksen dus vrij intensief. Ben hier ook wel benieuwd naar!

2. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Ik had mijn eerste follikelmeting volgens mij zes dagen na de eerste gonal f.
    en sporten... toen ik decapeptyl spoot werd ik echt heel slap in mijn spieren, ik kwam op de fiets naar mijn werk amper vooruit, ik denk omdat dat spul je hypofyse zo lamlegt dat ook je testosteronproductie erg afneemt, en dat is echt belangrijk voor je spieren.
    dit keer geen deca, maar wel om de dag yoga gedaan, daar wordt ik ook rustig van maar het is wel sport, vooral de vormen die meer op kracht gericht zijn. Nu na de punctie moet ik er niet aan denken om te bewegen...

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik sport ook niet, dus geen idee..

En ik had na 8 dagen stimuleren de eerste fm

4. Journey18

Journey18 Actief lid

27 apr 2015
    134
    46
    28
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames,

Heb een tijdje niet meer gereageerd. Ben 20 januari weer begonnen met decapeptyl en sinds 7 dagen gonal f. Ik heb minder bijwerkingen dan de eerste keer, maar emotioneel een wrak. Ik heb ook minder hoop. Denk vanwege de mislukte eerste poging. Ik heb maandag mijn eerste follikelmeting. Als het net als de eerste keer is zal dit ook meteen mijn laatste zijn. Duimen maar want ik ben die injecties helemaal beu :(

Ik heb wel een vraagje. Bij de eerste poging werd ik op de 3e dag nadat ik gestopt was met de pil ongesteld. Gewoon een doodnormale menstruatie. Dit keer kreeg ik vooral oud bloed (sorry) en echt maar 3 druppels helderrood bloed. Dus ben ik gewoon begonnen met gonal f. Verpleegster gaf aan dat zelfs een druppel genoeg is om te beginnen met gonal f, maar in principe ben ik niet ongesteld geweest. Slechts 2 dagen oud bloed en maak me daardoor zorgen dat het niet goed gaat. Alhoewel ik wel al hele gevoelige eierstokken heb. Zou het kunnen dat de menstruatie anders is door al die hormonen? Iemand anders ook dezelfde ervaring gehad?

5. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ik sport nog wel, maar ik ben nog niet begonnen met het traject. Zodra ik begin ga ik niet meer zo intensief meer sporten maar meer de yogha en rustig joggen ofzo

6. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    @Journey ik ben ook wel benieuwd naar je vraag..
    Ik ben nog aan de pil en heb vandaag voor de 2de keer beetje bruinverlies.. Ik snap er niks van.. het is nu wel gestopt.
    Maar vraag me af als ik straks stop met de pil en aan de deca ben of ik dan ongie word.
    Volgens de arts zou het kunnen idd een druppel, maar als het gewoon doorzet..?!

7. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik heb altijd echt gemenstrueerd. Maar ze zeggen inderdaad rood is rood en hoeveelheid maakt niet uit. Wanneer heb je de 1e meting journey?

8. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    @journey, ik heb sinds ik ben begonnen met hormonen spuiten, bij de eerste iui in mei 2016, eigenlijk geen normale menstruatie gehad, altijd maar twee dagen ofzo en dan weer heel veel en dan weer amper iets... ook niet in mijn pauze van drie maanden. Ik denk dat het behoorlijk ziekt met alles wat normaal is voor je lijf en dat je geen pijl meer op je cyclus kan trekken tot alles volledig is opgeruimd, en dat kan wel een paar maanden duren denk ik. ik zou me er geen zorgen over maken.
    succes met deze ronde, als je follikels goed zijn gegroeid bij de eerste meting is het goed!

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Toen ik de pil slikte had ik in 6 weken tijd 3 x een doorbraak bloeding. Vooral bruin bloed en niet heel veel maar toch het kwam er wel uit..
    Daarna gestopt met de pil en decapeptyl gespoten en ik had geen echte menstruatie. Paar druppels bruin bloed en dat stopte na 2 dagen weer. Moest me gewoon aan het schema houden dus na een aantal dagen met gobal begonnen en 3 dagen na de eerste FM had ik de punctie

10. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Nou net de terugplaatsing achter de rug, weer een grote teleurstelling.
    van de 16 eicellen zijn er 4 bevrucht, 1 zescellige, die is teruggeplaatst. daarnaast nog 3 viercelligen die tenzij er een wonder gebeurt waarschijnlijk niet kunnen worden ingevroren. ik ben echt heel erg verdrietig ook al weet ik dat deze embryo in mijn buik echt wel kans van slagen heeft, theoretisch. maar er gaat duidelijk iets niet goed bij de celdeling van mijn eicellen:(

11. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Gedverderrie had je zo'n mooie score en blijft er toch zo weinig over. Snap dat je hier behoorlijk van ontdaan bent. Ik heb wel vaker gehoord dat mensen zwanger werden van mindere kwaliteit emmys dus ik ga voor je duimen! Koppie op goed voor jezelf zorgen en hopen op een mooi wondertje!

12. Journey18

Journey18 Actief lid

27 apr 2015
    134
    46
    28
    NULL
    NULL
    Sterkte met de wachtdagen potato. Ik zal voor je duimen!

Dames bedankt voor jullie reacties. De verpleegster zei idd al dat zelfs een druppeltje genoeg is, maar gek dat ik pas echt gerust gesteld word wanneer ik het ook van jullie hoor (lees). Balen ook dat heel je lichaam op z'n kop staat door al die hormonen :(

Ik heb morgen mijn follikelmeting. Ben erg benieuwd naar de uitkomst.

13. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Oooh wat balen potato!! Je zegt zo stellig dat er vast iets niet goed gaat met de celdeling van je eicellen, maar heb je dat al eerder gehad dan? :(
    Hopelijk heb je er helemaal geen extra nodig en blijft deze lekker zitten!

Succes vandaag met fm journey! Hopelijk kunnen ze je in ziekenhuis een beetje gerust stellen en krijg je straks goed nieuws te horen!

14. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Hey dames,

Ik lees al tijdje mee en wil graag mee kletsen..

Potato wat vervelend zeg!! Nou maar hopen dat deze blijft zitten. Misschien ter gerust stelling is mijn dochter ook van een mindere kwaliteit embryo dus het kan wel.

Ik heb vandaag mijn tweede follikelmeting gehad van onze 2 icsi behandeling, ik weet nu niet of ik blij moet zijn of niet. Met de vorige behandeling zat ik tegen overstimulatie aan en nu met dezelfde medicijnen is het een stuk rustiger. Rechts zat er maar 1 van rond de 13 en 9 kleintje en links zaten er 7 rond de 13 en 3 kleintjes. Ik zit op dag 10 van mijn korte schema, naar mijn idee zit ik prima op schema maar in het zkh doen ze alsof het allemaal niet echt vlot gaat..

15. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    @Buka, ja de vorige keer hadden we ook maar één embryo, van zeer matige kwaliteit, en nu dus met een veel hogere opbrengst èn Icsi, weer maar één zeer matige. ik vind dat wel gek. en omdat verder alles goed gaat, regelmatige cycus, genoeg eitjes, dik baarmoederslijmvlies, mooi waardes, zeer goed sperma (mijn vriend is ook al vader van een eerste poging) etc. het lijkt dus echt daar fout te gaan.
    schijnbaar is er niet zoveel te doen aan eicelkwaliteit, behalve allerlei diëten en voedingssupplementen zoals bijvoorbeeld - RIKAonline - zwanger wordenRIKAonline – zwanger worden, maar dat doe ik al ruim een half jaar, zonder resultaat dus.
    ik vind het moeilijk hoop op te brengen voor deze embryo, weet niet waar ik het vandaan moet halen.

@Jennifer85, dat is wel opbeurend!

Bijgevoegde bestanden:

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh nee potato.. Wat erg..
    Ik ben ook zo bang dat dat bij ons ook zo is..
    Ik hoop heel erg dat deze blijft zitten bij Je!

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik was even de link lezen die je hier neerzette, maar ik slik dus om die reden al coq10. Slik jij deze tabletten ook al of niet?

18. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Ja slik ik, ik slik best veel het laatste half jaar, maar ik twijfel of het goed is. het is ook een naar idee dat mensen een slaatje slaan uit wanhopige mensen zoals wij (ik bedoel de hele superfoods/voedingssupplementenbranche). maar voor de zekerheid slik ik inderdaad ubiquinol Q10, chlorella/spirulina, foliumzuur, magnesium, selenium/zink, krilolie, vitamineB-complex, vitamineD en calcium, en verder eet ik me een versuffing aan groente, fruit, goede vis, eieren, noten, kokos, zaden, boekweit en weet ik wat. en al een half jaar helemaal geen koffie meer en alleen bij hoge uitzondering suiker, tarwe, zuivel en alcohol.
    eigenlijk vind ik het overdreven maar ik wil erg gewoon alles aan doen.
    ik ga na twee keer zo'n slechte opbrengst wel minderen met al die pillen en dingen, al ga ik denk ik wel door met de ubiquinol, krilolie en natuurlijk t foliumzuur. de rest haal ik ook wel uit mijn eten. en vandaag heb ik bij de hema een tompouce gehaald om mezelf te verwennen.
    Clarajila, jij hebt morgen je afspraak hè? ik ben heel benieuwd wat ze je willen gaan doen. bij wel ziekenhuis zit jij?

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Wow ja je slikt wel veel! Ik slik dan die ubiquinol q10, multi zwanger worden kruid vat, foliumzuur en vitamine b12
    En ik probeer dan wat op me voeding te letten door minder suikers te eten en meer groente en fruit. Maar dat vind ik erg lastig! Val iedere x weer terug in me oude patroon.. Vind knap van je dat je dat zo lang al volhoud!

En ja klopt morgen om 11.20 het gesprek ben heel benieuwd. Ik ga nergens vanuit maar toch hoop ik dat ze een oorzaak heeft/weet. Of in ieder geval of het zaadje er in zat of niet. Ik zit loop bij het mcl, bij welk ziekenhuis zit jij?

20. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    OLVG, maar na deze poging gaan we naar Dusseldorf. ik heb gisteren een intake aangevraagd.

Deel Deze Pagina