Ha meiden, ik heb op de lijst mijn gegevens ingevuld. Volgende week zal ik mijn afspraken toevoegen als die bekend zijn. Voor nu eerst even mijn menstruatie nog afwachten, die verwacht ik ergens in het weekend. @Jolanda: dat klinkt als een goed gesprek wat je hebt gehad met Dusseldorf. Fijn dat het jullie nieuw vertrouwen heeft gegeven voor een volgende poging. Is het toestemming van de verzekering krijgen veel werk? Voor een evt 3e poging willen wij namelijk ook richting buitenland. @Suze: wat fijn dat je per vandaag gaat starten en de prikinstructie je mee is gevallen! inmiddels de 1e decapeptyl al geprikt, of ga je in de avond prikken?
Ik prik vanavond om 17 uur. Advies was om dagelijks na 16 uur te prikken, omdat de echo's altijd voor die tijd plaatsvinden. Hopelijk komt je menstruatie snel dreamer!
Succes dan vanavond met de eerste! In mijn ziekenhuis willen ze juist dat je in de ochtend prikt. Geen idee waarom eigenlijk, zal nog eens navragen. En ja, voor de verandering... menstruatie kom maar door!
succes suze met je eerste spuit. Best een bijzonder moment lijkt me. Dreamer hopelijk komt snel je menstruatie op gang dan kun je ook lekker beginnen!
Ja heel bijzonder, dan os echt de 'start' van het hele traject Wat apart dreamer, maar volgens mij handelt ieder zh anders in zo ongeveer alles
Dreamer, verwacht je je menstruatie ook echt ieder moment? Spannend zeg, het verschrikkelijke wachten begint dan al.. Suze, hoe is het gegaan? Eindelijk mag mijn tweede punctie gaan komen. Maandag zijn we als eerste aan de beurt. Er zaten nu 13 kanshebbers dus ben erg benieuwd wat er uit gaat komen..
Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || 1e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker Cassie: 31 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || AMC || verminderde zaadkwaliteit + dichte eileider Clarajilla: 25 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Dreamer29: 31 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || mmc&ezt || verminderde zaadkwaliteit Girlie: 32 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || MMC Veldhoven + Elisabeth ziekenhuis Tilburg || Endometriose Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis Tilburg || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik Indy90: 26 jaar || vriend 29 jaar || 1e kindje || Zwolle || Jennifer85: 31 jaar || vriend 30 jaar || 2e kindje || ziekenhuis || geen eileiders dmv bbz en slechte zaadkwaliteit Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Journey18: 28 jaar || man 28 jaar || 1e kindje || Elisabeth Tilburg || verminderde zaadkwaliteit genetische afwijking Manuela123: 26 jaar || partner 25 jaar || ? kindje || mck in Leiderdorp || bij mij verstopte eileiders partner weinig en zwak zaad Nijne: 29 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || emc || teelbalkanker potato: 35jaar || man 51 jaar || 1e kindje || OLVG+AMC ||onverklaarbaar Samira: 36 jaar || partner 30 jaar || 3de kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure) Silver27: 30 jaar || 35 jaar || 2e kindje || Radboud || onverklaarbaar Suze29: 32 jaar || man 37 jaar || 1e kindje || VU || 1 eileider weggehaald, en 1 verkleefd Wistaire: 27 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || Isala || PCOS Woman25: 26 jaar || vriend 31 || 1e kindje || UZ Gent || Endometriose, daardoor eileiders dicht XXNoukie: 24 jaar || vriend 24 || 1e kindje || IUI in MCL Afspraken lijstje Op volgorde van afspraak Februari 01-02 Samira28 - prikinstructie 03-02 Potato - terugplaatsing 03-02 Manuela123 - terugplaatsing 09-02 Start decapeptyl 07-02 Clarajilla - gesprek 13-02 jennifer85- punctie 16-02 jennifer85- tp 16-02 Jolandadjk - 2e gesprek Düsseldorf 17-02 potato - bloeduitslag week 9 Buko - punctie Maart 06-03 Indy - intake ivf zwolle week 10 Nijne - punctie week 10 Samira - punctie April week 16 Clarajilla - punctie Mei 02-05 Jolandadjk - Intake Gent Zwanger Januari: XXNoukie Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || 1e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker Cassie: 31 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || AMC || verminderde zaadkwaliteit + dichte eileider Clarajilla: 25 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Dreamer29: 31 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || mmc&ezt || verminderde zaadkwaliteit Girlie: 32 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || MMC Veldhoven + Elisabeth ziekenhuis Tilburg || Endometriose Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis Tilburg || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik Indy90: 26 jaar || vriend 29 jaar || 1e kindje || Zwolle || Jennifer85: 31 jaar || vriend 30 jaar || 2e kindje || ziekenhuis || geen eileiders dmv bbz en slechte zaadkwaliteit Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Journey18: 28 jaar || man 28 jaar || 1e kindje || Elisabeth Tilburg || verminderde zaadkwaliteit genetische afwijking Manuela123: 26 jaar || partner 25 jaar || ? kindje || mck in Leiderdorp || bij mij verstopte eileiders partner weinig en zwak zaad Nijne: 29 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || emc || teelbalkanker potato: 35jaar || man 51 jaar || 1e kindje || OLVG+AMC ||onverklaarbaar Samira: 37 jaar || partner 30 jaar || 3de kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure) Silver27: 30 jaar || 35 jaar || 2e kindje || Radboud || onverklaarbaar Suze29: 32 jaar || man 37 jaar || 1e kindje || VU || 1 eileider weggehaald, en 1 verkleefd Wistaire: 27 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || Isala || PCOS Woman25: 26 jaar || vriend 31 || 1e kindje || UZ Gent || Endometriose, daardoor eileiders dicht XXNoukie: 24 jaar || vriend 24 || 1e kindje || IUI in MCL Afspraken lijstje Op volgorde van afspraak Februari 01-02 Samira28 - prikinstructie 03-02 Potato - terugplaatsing 03-02 Manuela123 - terugplaatsing 09-02 Start decapeptyl 07-02 Clarajilla - gesprek 13-02 jennifer85- punctie 16-02 jennifer85- tp 16-02 Jolandadjk - 2e gesprek Düsseldorf 16-02 Samira start decapeptyl 17-02 potato - bloeduitslag week 9 Buko - punctie Maart 06-03 Indy - intake ivf zwolle week 10 Nijne - punctie week 10 Samira - punctie April week 16 Clarajilla - punctie Mei 02-05 Jolandadjk - Intake Gent Zwanger Januari: XXNoukie Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
Dat is een mooi aantal Jennifer! Hopelijk ziten er veel mooie eitjes in. Zie je er tegenop? Hier gaat het prima met prikken, de eerste 2 pukkels zijn een feit in mijn gezicht haha, maar dat geeft niet het is voor het goede doel! Woensdag al mijn laatste pil slikken en dan die week erop kijken of ik mag gaan beginnen met stimuleren. Hopelijk de laatste pil voor heeeeeel lang
Nee niet naar de punctie, die vind ik reuze meevallen. Maar wel het resultaat.. Spannend zeg! Hoeveel moet je gaan spuiten? En ja die pil ik hoop voor je dat die die niet meer hoeft.. ik heb gelukkig het korte schema steeds gekregen
@Jennifer: ik verwacht mijn menstruatie echt ieder moment ja. Inmiddels het eerste bruin gespot, dus zal nu echt niet lang meer op zich laten wachten hopelijk. Na 3 week dan als het goed is mijn eerste prik weer! Spannend voor jou de punctie maandag! 13 kanshebbers klinkt in elk geval goed. Hopelijk komen er mooie eitjes uit. Hoe heb je je eerste punctie ervaren? @Suze: fijn dat het goed gaat met prikken tot nu toe! Hoe vind je het om te doen? Ik kan me herinneren van mijn eerste keer dat ik het erg tegennatuurlijk vond om zijn naald in mezelf te zetten. Duurde echt wel even voor ik daar aan gewend raakte. Ik zie daar nu ook weer tegen op, omdat mijn punctieronde en dus het prikken al weer 1,5 jaar geleden is voor me.
Is er een reden dat jij t korte schema hebt Jennifer? Ik zou dat een eventuele volgende keer ook wel willen. Ik word echt strontchagrijnig van de pil! Jullie hebben een flink lange pauze gehad Jennifer. Ik vind het prikken wel meevallen gelukkig
Dreamer, spannend zeg, jij hebt dus ook een lang schema? Dat vond ik echt een vervelend schema, heb ik ooit 1x gehad maar is niet tof. Zolang wachten.. mijn punctie viel echt reuze mee. Als je maar rustig blijft liggen en doorademen haha.. concentreer je op hetgeen wat ze eruit halen dat vond ik spannender.. Suze, ik snap dat je erg chagrijnig van word daarom wilde ik geen lang schema. Dat vond ik te lang duren en ik had aangegeven dat mijn lichaam raar reageert op de pil. Dat blijkt nu dus ook met de hormonen, want ik zat vorige keer tegen overstimulatie aan en nu met dezelfde hoeveelheid wilde het in eerste instantie helemaal niet groeien..
Je kan toch ook meekijken op een camera zeiden ze tegen mij tenminste? Ik ga voor een eventuele volgende keer ook het korte schema vragen want doe pil vind ik echt wardeloos
Ja bij ons kon jezelf meekijken op het scherm net de punctie. Maar heb dit niet gedaan, heb me geconcentreerd op het niet hebben van pijn en goed doorademen zodat de pijn beter werd! Keek dus hef liefste recht vooruit ipv opzij xD
Hoi allemaal, Ik ben even weggeweest. Nu even bijlezen. Dreamer wat fijn om te lezen dat jullie weer starten. Welkom! Ik ga nu even bijlezen en dan morgen maar eens de lijst aanpassen, kwam er steeds niet van. Ik heb vandaag de 2e fm gehad, morgen ovitrelle spuiten en dan zondag tp van een cryo. Ik kijk er weer naar uit!
Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || 1e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker Cassie: 31 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || AMC || verminderde zaadkwaliteit + dichte eileider Clarajilla: 25 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Dreamer29: 31 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || mmc&ezt || verminderde zaadkwaliteit Girlie: 32 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || MMC Veldhoven + Elisabeth ziekenhuis Tilburg || Endometriose Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis Tilburg || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik Indy90: 26 jaar || vriend 29 jaar || 1e kindje || Zwolle || Jennifer85: 31 jaar || vriend 30 jaar || 2e kindje || ziekenhuis || geen eileiders dmv bbz en slechte zaadkwaliteit Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Journey18: 28 jaar || man 28 jaar || 1e kindje || Elisabeth Tilburg || verminderde zaadkwaliteit genetische afwijking Manuela123: 26 jaar || partner 25 jaar || ? kindje || mck in Leiderdorp || bij mij verstopte eileiders partner weinig en zwak zaad Nijne: 29 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || emc || teelbalkanker potato: 35jaar || man 51 jaar || 1e kindje || OLVG+AMC ||onverklaarbaar Samira: 37 jaar || partner 30 jaar || 3de kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure) Silver27: 30 jaar || 35 jaar || 2e kindje || Radboud || onverklaarbaar Suze29: 32 jaar || man 37 jaar || 1e kindje || VU || 1 eileider weggehaald, en 1 verkleefd Wistaire: 27 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || Isala || PCOS Woman25: 26 jaar || vriend 31 || 1e kindje || UZ Gent || Endometriose, daardoor eileiders dicht XXNoukie: 24 jaar || vriend 24 || 1e kindje || IUI in MCL Afspraken lijstje Op volgorde van afspraak Februari 13-02 jennifer85- punctie 16-02 jennifer85- tp 16-02 Jolandadjk - 2e gesprek Düsseldorf 16-02 Samira start decapeptyl 17-02 potato - bloeduitslag 19-02 ike - cryo tp week 9 Buko - punctie Maart 06-03 Indy - intake ivf zwolle week 10 Nijne - punctie week 10 Samira - punctie April week 16 Clarajilla - punctie Mei 02-05 Jolandadjk - Intake Gent Zwanger Januari: XXNoukie Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
Ben weer bijgelezen. Jolanda bedankt voor het updaten van de lijst. Heb alle afspraken die geweest zijn verwijderd. Potato kan je niet beter een multivitamine voor zwangeren nemen? Dat scheelt heel wat vitaminepillen. Ik slik al jaren davitamon voor zwangeren/vrouwen met kinderwens, hier zit foliumzuur, vit d, b, zink etc allemaal in. Omdat ik al vrij snel ijzer tekort heb drink 1x pd ferro roosvicee en 1x pd granaatappelsap hier zit ook veel ijzer in. Verder qua eten, ik eet wat ik lekker vind maar pas wel op met roodvlees, alcohol ed. Friet eet ik ook gewoon. Jennifer succes morgen met de punctie. Dreamer de titel van dit topic is inderdaad ook op jullie van toepassing. Mijn duimen draaien! Toch gek dat jij s ochtends moet spuiten, terwijl jouw zkh samenwerkt met etz waar s avonds spuiten het protocol is.