2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ike, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik krijg alles iedere x weer opnieuw voorgeschreven. Ze kijken niet naar wat ik al heb. Ik heb nog zeker 230 utro liggen en ze heeft er weer 240 voorgeschreven .. En heb nog 7 deca thuis liggen en ze heeft weer 28 de ca voorgeschreven!
    Je kan je namelijk ook vergoeden voor een 4de en zelfs 5de behandeling. Wel bij maar 1 zorgverzekering dan!

2. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Bij ons vragen ze wel wat ik nog aan medicijnen heb.

En je krijgt maar medicijnen mee tot de 1e echo
    Daarna krijg je weer mee tot de 2e echo etc.

3. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ik zou de overgebleven meds in dichte verpakking bewaren voor een eventueel andere poging of weggeven aan een stel die zelf de ivf moet betalen om ze daarbij te helpen als jij al zwanger bent..
    Er is ook een fbgroep waar je dat kan aanbieden.
    Die dingen zijn voor sommigen echt goud waard

4. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ja, hoop dat ik dat ook mag doen..

5. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Even een ego berichtje. Net de echo gehad en we mogen beginnen met stimuleren dus helemaal blij!

6. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Fijn Suze gefeliciteerd!

De wachtweken zijn nu al killing. Net wat licht bloedverlies. Hoop zo dat het een innestelingsbloeding is. Ik heb nog nooit zo vroeg na tp spontaan gebloed, bloedde andere keren alleen na inbrengen utro. Of na de zwangerschapstest, waardoor het duidelijk was dat het mis was. Ik vind dit nu wel heel spannend. Moet nog zo lang wachten....

7. Journey18

Journey18 Actief lid

27 apr 2015
    134
    46
    28
    NULL
    NULL
    Fijn Suze succes met stimuleren.

Succes Ike! Het is echt zwaar dat wachten. Ik kan ook niet meer en heb al een test in huis gehaald, maar durf nog niet te testen. Heb nog 6 dagen te gaan :( pffff hopen dat het snel gaat

8. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat een spanning Ike.....

Bewaren jullie de gonal f in de koelkast of daarbuiten?
    De deca haal ik er altijd vantevoren uit om op temperatuur te komen maar de gonal f is 1 grote pen met meerdere keren om te spuiten natuurlijk.

Weet niet of t pijnlijk is als je de gonal f koud spuit?

9. Journey18

Journey18 Actief lid

27 apr 2015
    134
    46
    28
    NULL
    NULL
    Volgens de verpleegster bij het ETZ mag Gonal f 24 dagen buiten de koelkast. Dus ik bewaarde het niet in de koelkast. Weet dus niet of het pijnlijk is als je het koud spuit.

10. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik zit in hetzelfde zkh als journey. Bij mij zeiden ze ib de koelkast bewaren maar de dag dat je de pen voir het eerst gebruikt hem uit de koelkast halen en daarna hoeft huj niet meer terug in de koelkast.

Journey voor jou nu ook heel spannend.

11. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ik bewaar de gonal-f ook in de koelkast. Dat werd zo tegen mij gezegd dat het moest.
    Verder begin ik pas volgende week dinsdag ermee dus nog geen ervaring of het pijn doet koud spuiten.
    Ik denk dat ik net als de deca 15 min uit de koelkast haal en daarna spuiten. Ik voel werkelijk niks

12. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Suze, eindelijk wat fijn zeg! Succes!

Ike en journey wat een ellende he! Ik zit pas op wd 5 en ik kan het al niet meer houden.. ik heb zoveel last van die utrogestan dat is echt niet tof en mn gevoel zegt dat het weer niet gelukt is..

Ik bewaarde mijn gonal f wel altijd in de koelkast ik haalde zowel de deca als gonal half uur van te voren uit de koelkast en de gonal legde ik daarna weer terug

13. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Bedankt voor jullie advies!

Er is mij verteld dat de wachtbekken het ergst zijn?
    Succes jennifer met wachten! Wat is er zo erg aan utrogestan?

14. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ja suze die wachtweken zijn echt het ergste! Je hebt het namelijk niet meer zelf in de hand.

15. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Suze die wachtbanken wil je het liefst zo snel mogelijk voorbij hebben.. verschrikkelijk.. door die utrogestan heb ik echt mega pijnlijke borsten, humeurig en heel erg moe. Maar alles ook in extreme maten, dat vind ik vervelend. En je kan niet beetje aftasten of het een zwangerschap zou zijn dus gewoon echt mijn tijd uitzitten..

16. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Balen Jennifer...
    Je weet natuurlijk ook niet of t symptomen zijn omdat die utro alles beinvloed

17. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Echt rot Jennifer, die klote bijwerkingen zijn wat mij betreft het meest vervelende aan het traject.. Maar aan de andere kant; als je straks een klein hummeltje in je armen hebt ben je dat volgens mij meteen vergeten.
    Succes en wees lief voor je jezelf!

18. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @journey, Ike & jennifer: hoe gaat het op het wachtbankje dames? Ik duim voor jullie!

En Suze & Samira: hoe gaat het bij jullie met spuiten?

Vandaag mijn medicatie alvast opgehaald. Tas vol mee naar huis! Nog 10 dagen tot mijn eerste spuit... Ik tel al af ;) Vind het ook wel weer spannend worden moet ik zeggen. En af en toe voelt het zo oneerlijk dat we deze weg moeten afleggen om onze grootste droom te realiseren...

19. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Begin je met deca Dreams? Hier gaat t prikken prima. Werd met knallen koppijn wakker maar wel doen t voor een goed doel zullen wel maar zeggen

20. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Begin je al iets te merken van het stimuleren Suze? Bij ons in het ziekenhuis zeiden ze dat je dan vaak weer iets beter begint te voelen. Nu heb ik nooit 'slecht' gevoeld, maar wel regelmatig flinke hoofdpijn en sinds dinsdag echt ontzettend moe.
    Hoop maar dat het komt omdat mijn lijf van binnen gewoon heel hard aan het werk is. Morgen weer een fm!

Deel Deze Pagina