Hoofdpijn kan inderdaad door de decapeptyl komen. Dreamer wachten is zo moeilijk..... Sinds dinsdag licht bloedverlies, niet meer dan wat vegen en een enkele drup. Hoop zo dat een innestelingsbloeding is. Ik vreet mij te barsten, niet normaal. Vandaag op de negenmaandenbeurs samen met mijn man en een verzorger, ik word uitgelachen voor hoe vaak ik naar het toilet ga. Laten we hopen dat dit allemaal positieve tekenen zijn.
Ik voel nog niets Buko, ms alleen wat meer rommelend buik. Straks acupunctuur om wat extra te helpen hopelijk. Spannend de follikelmeting! Ik duim voor je! Dapper dat je naar de 9 maandenbeurs gaat Ike, ik zou t je niet nadoen geloof ik. Vond je t leuk?
@Suze: ik ga inderdaad beginnen met deca. Fijn dat het prikken je goed af gaat. Wanneer heb je je eerste fm? @buko: succes morgen bij de fm! En het klopt wat je zegt... Ik merkte echt een verschil bij mijn vorige poging toen ik alleen deca spoot, en toen ik erbij mocht stimuleren. Ging me daar echt weer wat beter van voelen. Totdat ik dan vervolgens weer last kreeg van mijn buik ivm de follikels die groeiden.
@ike: ja, die wachtweken zijn het meest ellendig! Hoop voor je dat al die tekenen inderdaad positief zijn. Ik duim voor je! Wanneer mocht je testen, of kreeg je bloedtest? Inderdaad dapper dat je naar de 9 maandenbeurs bent gegaan... En dat middenin je wachtweken! Ik zou het volgens mij te confronterend vinden dan. Hoe heb jet het ervaren?
Zo eindelijk kan jij binnenkort ook beginnen🙂 Het spuiten hier gaat prima hoor, ik prik nu een week. Ik ben op het moment ongesteld, dus hopelijk is dat ook weer snel weg.
@buko succes met de fm weer.. je bent er bijna, ik heb de eerste fm 7 maart. Ik vroeg me net wat af.. Voor degenen hier die wel eens de utrogestan bolletjes hebben er ervaren.. Wanneer brachten jullie deze in, als je 3bolletjes op een dag moest inbrengen? Want is gemeenschap nog van toepassing vroeg ik me af? Of kan dat gewoon geen kwaad?
Gemeenschap durven velen niet meer aan na tp. En utrogestan is een zooitje. Krijg je vieze afscheiding van.
Hallo dames Wat leuk dat er zoveel ontwikkelingen zijn! Aan iedereen op het bankie heel veel succes toegewenst! Hier nu twee dagen deca aan t spuiten en dat is me zooo ontzettend meegevallen. Was er heel angstig voor, maar jas em er elke ochtend zonder problemen in. Branderig gevoel is zo goed als 0. Ik haal de spuit er elke avond uit en dat schijnt echt te helpen. 1 maart de uitgangsecho en bloed prikken
Dreamer, wat fijn als je alles weer in huis hebt, weer een stapje dichterbij! Buko, succes! Samira, ik moet in de ochtend 2 bollen en in de avond 2 bollen. Tja gemeenschap haha is niet tof omdat wat ike al zegt echt vies is.. maar ik wacht dan gewoon even met de nieuwe bollen en eerst douchen dan valt het wel mee.. Cassie, wat fijn dat het mee viel, spannend weer! succes!
Net de tweede fm gehad en ziet er nog steeds netjes uit. Had al het idee dat ze rustig aan groeien en dat is ook zo. Maandag zaten er li en re 6 eitjes die konden gaan groeien. Ze zijn ook alle 12 aan het groeien, super fijn. Er is er eentje van 14mm, andere 11 zitten tussen de 12,2mm en 13,3mm. Ligt heel dicht bij elkaar dus. Bij m'n rechter eierstok zit een heel klein beetje vocht, dat zóu misschien kunnen leiden tot overstimulatie. Maar tot nu toe niet. Bms is al 12mm (is dat niet té dik!?). Zondag weer terug en als ze zo doorgroeien is dinsdag de punctie. Dus hoop nu vooral dat er niet nog meer gaan groeien, maar dat het lekker bij deze 12 blijft.
@ike: wow, al voor de 4e keer de 9 maandenbeurs! Ik hoop daar ook ooit een keertje heen te gaan, maar dan wil ik wel zwanger zijn. @utro: ik moest 3 keer daags 2 bolletjes, deze keer weer. Dit doe ik dan 's ochtends en 's avonds bij opstaan en naar bed gaan, en halverwege tussendoor. @cassie: fijn dat jij ook begonnen bent, en dat het je zo mee valt. Op naar je uitgangsecho! @Buko: klinkt als een goede fm. Fijn dat ze zo gelijkmatig aan het groeien zijn. Hopelijk zet die groei de komende dagen mooi door!
Ik mag dinsdag voor de eeste fm echo, echt zo benieuwd. Op de startecho zag ze links een stuk of 3, 4, 5 en rechts ook maar ze zei dat dat nog niets zegt omdat het geheel afhankelijk is van of ze gaan groeien en dat daarachter ook nog wat kan zitten. Kom er alleen net achter dat ik niet genoeg Gonal heb t/m maandag dus ik ga zo maar even bellen.
@ Ike: al 4 jaar naar de 9 maanden beurs, knap dat je dit nog steeds kunt opbrengen. Heb je een speciale reden om ieder jaar te gaan? Hopelijk kun je de volgende keer voor je eigen kindje gaan! Wat betreft je lichte bloedverlies: heb je dat nu al een aantal dagen? Ik had toen ik zwanger was 2 à 3 dagen na de terugplaatsing (van een dag 4 morula) ook wat licht bloedverlies. Verder dat nooit gehad... Succes nog even in de wachtweken, duim voor je dat alle tekenen positief zijn! @ Dreamer: nog een weekje wachten op de scratching... @ Buko: klinkt goed, mooi aantal follikels wat gelijkmatig aan het groeien is! @ Suze: fijn dat jij ook alweer begonnen bent met stimuleren. Nu hopen dat er een mooi aantal follikels gaat groeien! @ Jennifer: hoe is het bij jou? Lastig dat je zo'n last hebt van de utrogestan. Ik hoop dat je over een paar dagen een mooie positieve test in handen hebt! @ Journey: hoe is het bij jou? Lukt het wachten nog een beetje? @ Cassie: fijn dat het spuiten je is meegevallen! Hier weinig nieuws te melden, nu echt aan het afwachten tot de aankomende cyclus en we kunnen starten...
Suze, het is zeker spannend hoe alles reageert, maar bij mij ging ook alles langzaam en ineens een eindspurt dus nog nirt gelijk getreurd als het nog klein is 😉. Jolanda, ik voel me zeker niet top, vandaag al negatieve test en ik weet het is veeeel te vroeg maar toch geen goed gevoel erover. Ik heb het idee dat ik dan allang last had moeten hebben van mijn overstimualtie. Net ook de brief binnen dat er 3 embryo's zijn ingevroren in 2 rietjes dus zeker niet blij na een oogst van 22 eitjes! Wanneer verwacht je je menstruatie, ik kan me voorstellen dat het wel weer spannend is nu het dichterbij komt..
Jennifer ik had door de zwangerschap niet meer last van overstimulatie, dit bleef zoals het was. Hoe veel na tp zit je nu? Negenmaandenbeurs: de 1e keer ter oriëntatie en in de hoop snel zwanger te zijn, 2e keer man mee, daarna jaar rust.3e keer net begonnen met icsi en hopen snel zwanger te zijn. En nu de 4e keer ik had de kaartjes al in november gekocht net voor mijn positieve test in de hoop nu zwanger naar de beurs te kunnen, ik had nu 3,5 maand zwanger kunnen (moeten?) zijn. Maarja wie weet ben ik nu toch zwanger baar de beurs geweest. Het bloedverlies begon 2dgn na tp blastocyste en duurde tot gisteren 4dgn na tp. Verder dit nooit eerder gehad. Ben benieuwd. Nog even geduld...
Ike spannend zeg met dat bloedverlies.. wel fijn dat het gestopt is.. Ik heb vorige week donderdag tp dus wd 8? 😬