De 1e x had ik de punctie na 16dgn dat was 13dgn stimuleren op dag 14 ovitrelle en op dag 16 punctie. 2e X was het geloof ik na 18dgn. Het hangt er gewoon vanaf hoe je lijf reageert op de gonal. Bij de 1 gaat het harder dan bij de ander. Ik denk dat je in week 11 week van 13mrt de punctie hebt. Journey succes straks.
Ik heb het de eerste x 9 dagen en tweede x 10 dagen gebruikt. Bij de eerste keer had ik geen idee hoe lang ik het zou moeten gebruiken. Bij de tweede kan je een inschatting maken door de dingen die je voelt. Maar ook dat is geen zekerheid (ik voelde bij de 2e keer veel minder terwijl ik meer follikels had). Dus ik denk dat het lastig is voor ons om te zeggen wanneer jij de punctie kunt verwachten.. Ike, bedankt
Succes zo Journey!! Samira; na die 8 dagen heb je je eerste fm. Ik zou niet verwachten dat je dan al een punctiedatum te horen krijgt hoor.. Volgens mij kunnen ze na die 8 dagen een eerste inschatting maken van hoeveel follikels er op de hormonen reageren. Ik heb zo de derde fm. Ben nu 12 dagen aan het stimuleren dus hooppp dat ik nu wel een punctiedatum te horen krijg.
Oh zo.. het kan dus zijn dat ik gewoon nog moet doorgaan met stimuleren. Ik snap het , dank je en ik hoop dat je nu snel een punctiedatum krijgt
dames dit is zo onwerkelijk. Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren ben zo verbaasd moet het echt verwerken. Wauw pffff
Wat een knallende testen Journey! Gefeliciteerd! Wat super fijn! Hoe voel je je? Morgen de bloedtest nog ter bevestiging en dan een afspraak inplannen voor de 1e echo...
Nou het is definitief; dinsdagochtend 09.30u de punctie. Links en rechts nu 7 eitjes. Nog 9 inimini's die tot nu toe niets doen. Grootste is 18mm (5mm gegroeid in 2 dagen), rest 15/16/17. Maar ze hebben er zin in dus. Het berichtje van Journey geeft meteen een dubbele positieve boost
Super bedankt allemaal! Ik weet niet hoe ik me voelen moet. Ik ben blij maar zo onwerkelijk nog. Volgens mij besef ik het nog noet helemaal. Morgen idd de bevestiging Jolanda. Ik hoop echt voor ons allemaal dat dit een superjaar wordt. Buko fijn dat de punctie is ingepland. Mooie meting heb je gehad. Allemaal een fijne zondag gewenst!
nice eggs.. Hey spannend nu je de dag van de punctie weet.. En wat je zegt een positief nieuws van iemand geeft ons gelukkig hoop. Vorige maand waren vele negatieve uitslagen. Deze maand veel positieve. Succes dinsdag!
Dat zijn hele duidelijke testen! Gefeliciteerd! En morgen vast een mooie bloeduitslag en meteen een afspraak plannen voor de echo, spannend hoor! Nogmaals van harte gefeliciteerd! Heb je al klachtjes of nog niks?
Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || 1e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker Cassie: 31 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || AMC || verminderde zaadkwaliteit + dichte eileider Clarajilla: 25 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Dreamer29: 31 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || mmc&ezt || verminderde zaadkwaliteit Girlie: 32 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || MMC Veldhoven + Elisabeth ziekenhuis Tilburg || Endometriose Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis Tilburg || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik Indy90: 26 jaar || vriend 29 jaar || 1e kindje || Zwolle || Jennifer85: 31 jaar || vriend 30 jaar || 2e kindje || ziekenhuis || geen eileiders dmv bbz en slechte zaadkwaliteit Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Journey18: 28 jaar || man 28 jaar || 1e kindje || Elisabeth Tilburg || verminderde zaadkwaliteit genetische afwijking Manuela123: 26 jaar || partner 25 jaar || ? kindje || mck in Leiderdorp || bij mij verstopte eileiders partner weinig en zwak zaad Nijne: 29 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || emc || teelbalkanker potato: 35jaar || man 51 jaar || 1e kindje || OLVG+AMC ||onverklaarbaar Samira: 37 jaar || partner 30 jaar || 3de kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure) Silver27: 30 jaar || 35 jaar || 2e kindje || Radboud || onverklaarbaar Suze29: 32 jaar || man 37 jaar || 1e kindje || VU || 1 eileider weggehaald, en 1 verkleefd Wistaire: 27 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || Isala || PCOS Woman25: 26 jaar || vriend 31 || 1e kindje || UZ Gent || Endometriose, daardoor eileiders dicht XXNoukie: 24 jaar || vriend 24 || 1e kindje || IUI in MCL Afspraken lijstje Op volgorde van afspraak Februari 27-02 Journey - bloedtest 28-02 Buko - punctie Maart 03-03 Dreamer - scratching 05-03 Dreamer - start decapeptyl 06-03 Indy - intake ivf zwolle 06-03 Ike - bloedprikken op hcg week 10 Nijne - punctie week 10 Samira - punctie April week 16 Clarajilla - punctie Mei 02-05 Jolandadjk - Intake Gent Zwanger Januari: XXNoukie Februari: Journey18 Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.