ja dat hoop ik ook, maar het gaat mij meer om de kwaliteit en resultaat ook al zou het wat langer duren.. As dinsdag weet ik idd meer op de fm.. Ik lees ook verschillende verhalen dat maakt mij ook in de war haha
Ja helemaal waar. Kan beter ietsjes rustiger gaan en dat er dan meerdere mooi gelijkmatig wat groter worden! Die ene week gaat het verschil niet maken
Spannend die intake, Indy. Ik denk dat als je alle onderzoeken al hebt gedaan dat je met je volgende menstruatie mag beginnen. Dus pil-deca-stimuleren etc. Bij mij zit de laatste deca en gonal erin. Hopelijk heeeeeel lang niet meer hoeven gebruiken
@buko yep klopt. Het is dat ik daar vanaf as dinsdag al verblijf totdat ik mn tp heb gehad en ga dan pas naar huis daarom. Ik mis zo ook mn dochtertje enzo , maar eerst hopen op een goed resultaat daarna verder.. @suze heerlijk gevoel is dat he..pff , ja en nu duimen op een superpositieve uitkomst hiervan!
niet leuk.. Maar je bent nog niet ongesteld geworden en je moet nog een bloedtest doen.. Soms door de medicatie krijg je dit.. ik zou wachten op de bloedtest. Sterkte meid
Ja bij ons in het ziekenhuis ( van samira en mij), is de tp 2 dagen na de punctie. Geen idee hoeveel cellig het dan is want er waren bij mij geen bevruchtingen maar ik denk dat het rond de 6-8 cellig zou zijn? Ik had in de zelfde week van de eerste FM ook de punctie en als die er was geweest ook de terugplaatsing
Inderdaad 8 cellen bij 3 dgn en dan 4 cellen bij 2dgn. Indy spannend! Succes met je gesprek! Samira spannend komende week, ik hoop dat het loopt zoals gehoopt. Suze fijn dat je nu een punctie datum hebt. Succes dinsdag!
Thanks allemaal de dansjes zijn gemaakt maar dat het nou echt super leuk was. Feestje duurde maar tot 1 uur en ook nog eerder naar huis gegaan gelukkig haha ik word oud.. Hoe doen jullie dat eigenlijk met alcohol? Ik heb vandaag 2 glaasjes gehad maar drink verder eigenlijk zelden tot nooit.
Ik drink gewoon een wijntje als ik zin heb. Meestal iedere dag wel 1 of 2, nooit echt uitschieters verder. Ik heb het daar vorig jaar met mijn gyn over gehad en die ziet er geen kwaad in. Hij zegt 'alles met mate'. Dus ik hou het lekker bij mijn glaasje wijn. Zodra ik positief test niet meernatuurlijk. Wat apart na 2 dagen al een tp, daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ja ik heb geen idee wanneer normaal word gedaan. Ik had op donderdag de punctie en zou zaterdag de terugplaatsing hebben gehad. Werden dan tussen 8.30 en 10.00 gebeld, of en hoe laat de terugplaatsing zou zijn. Ik drink zoiezo nooit zoveel en vaak meestal 1x in de maand een x ofzo. Naar meestal ben ik ook de bob. Nu heb ik gister wel 2 drankjes op, kans dat ik zwanger ben is er wel. Maar dat is voor mijn idee wel bijna onmogelijk, al ben ik nog steeds niet ongesteld ( dag36)
@Ike dank je, ik hoop het.. Hoe gaat het verder met jou nu? @Indy ik drink g1 druppel @clarajilla, wat vreemd.. het duurt wel lang die menstruatie
Ik heb vanaf het moment dat ik ben begonnen met spuiten niet meer gedronken. Ja nog 1x twee glaasjes wijn toen we uit eten gingen in de tweede week. Toen ik net voor de punctie zat (week) raadden ze in het zkh ook echt af. Maar iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt!
Het is ook net wat je lichaam gewend is misschien. Ik sta tegenwoordig van 2 wijntjes al op de bar haha dus dat lijkt me niet echt gezond voor m'n lichaam. Eten jullie ook anders tijdens de behandelingen?
Ik voel twee glaasjes ook heel goed hoor Indy haha. Drie jaar geleden dronk ik volgens mij met feestjes nog wel eens een hele fles Heb verder niks anders gedaan met eten. Wij eten eigenlijk altijd heel gezond. Gewoon op een 'normale' manier dan hè. Ik vind af en toe een vette pizza ook heel normaal namelijk. Maar we eten ook kilo's groenten en fruit in de week.
Wij eten ook gezond gewoon, ik let wel op dat ik ook dagelijks groente en fruit eet. En ik drink heel veel mineraal water en cocoswater. Koffie is veranderd naar capuccino of latte of warme choco. Ipv chips eet ik noten, maak ook smooties of fruitbowls, protiënebar per dag, dadels , salades etc. Straks na de tp wil ik ook een glaasje granaatsap per dag drinken , warme soepjes etc etc. @buko je onderschrift is heel duidelijk zo
Ik ben eindelijk ongesteld geworden op cd36, nu kan ik overmorgen eindelijk aan de pil en weer verder Tijdens de behandelingen eet ik het zelfde als altijd, we eten niet heel erg ongezond, wel probeer ik de laatste tijd minder suiker te drinken. En verder slik ik wel allemaal vitamines erbij