Oohh spannend dames, dat het nu concreter begint te worden!! Gaan jullie nou ook hetzelfde spuiten, Samira en Clarajilla? @Jolandadjk; Heftig hoor, op naar poging 4! Hebben jullie de eerste drie pogingen wel in Nederland gedaan?
Ja, alledrie in het UMC in Utrecht... De eerste poging waren we nog wel tevreden over (6 follikels, 6 eicellen, 4 embryo's, 1 verse tp mislukt, 2 cryo's; 1 cryo niet goed ontdooit, van de andere zwanger wat geëindigd is in een miskraam). Bij de tweede poging verhoging gehad van de Gonal-f. Toen 5 follikels, 5 eicellen en maar 1 embryo (vanwege 2 afwijkende bevruchtingen). Bij de derde poging nogmaals een verhoging van de Gonal-f en overgestapt naar icsi (om te proberen de afwijkende bevruchtingen te voorkomen). Toen 5 follikels, maar 2 eicellen en geen embryo's... Dus nu inderdaad al poging 4. En in het buitenland, omdat ze daar qua technieken verder zijn en minder gebonden aan alle protocollen (zoals de maximale dosering). We hopen of in Düsseldorf of in Gent nog een goede kans te hebben!
Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf, van je partner, het ziekenhuis, reden ivf/icsi Buko: 28 jaar, vriend 35 jaar, Erasmus mc, teelbalkanker Clarajilla: 24 jaar, vriend 25 jaar, mcl en umcg, onverklaarbaar onvruchtbaar Girlie: Ike: 30 jaar, man 34 jaar, Elisabeth ziekenhuis, verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik Jolandadjk: Nijne: Samira: 36 jaar, partner 30 jaar, MCL en UMCG, eileider probleem(essure) Women25: Afspraken lijstje Op volgorde van afspraak 12-01 Ike evaluatie met gynaecoloog na punctie 2
Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || ?e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker Clarajilla: 24 jaar || vriend 25 jaar || ?e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar onvruchtbaar Girlie: Ike: 30 jaar || man 34 jaar || ?e kindje || Elisabeth ziekenhuis || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || UZ Gent of DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Nijne: Samira: 36 jaar || partner 30 jaar || ?e kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure) Women25: Afspraken lijstje Op volgorde van afspraak 12-01 Ike evaluatie met gynaecoloog na punctie 2 31-01 Jolandadjk Intake Düsseldorf 02-05 Jolandadjk Intake Gent Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
Bedankt voor de eerste opzet van de lijst Ike! Ik heb 'm vast wat aangepast, toegevoegd en bijgewerkt...
Helaas... vanmorgen menstruatie doorgebroken! Vanmiddag na de lunch werd ik me opeens misselijk. Iemand ooit gehad? Ik nooit tijdens menstruatie.
Bedankt voor de opzet Ike! @girlie, AH nee balen ik heb het nog nooit gehad misselijk tijdens menstruatie
Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || ?e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker Clarajilla: 24 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Girlie: Ike: 30 jaar || man 34 jaar || ?e kindje || Elisabeth ziekenhuis || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || UZ Gent of DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Nijne: Samira: 36 jaar || partner 30 jaar || ?e kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure) Women25: Afspraken lijstje Op volgorde van afspraak 12-01 Ike, evaluatie met gynaecoloog na punctie 2 16-01 clarajilla, follikelmeting 31-01 Jolandadjk, Intake Düsseldorf 02-05 Jolandadjk, Intake Gent Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
Girlie wat balen! Ik ben vroeger wel misselijk geweest, dat kwam vooral door de pijn en hevig bloede. Jolanda bedankt voor het verdere uitwerken!
Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || ?e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker Clarajilla: 24 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Girlie: Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || UZ Gent of DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Nijne: Samira: 36 jaar || partner 30 jaar || ?e kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure) Women25: Afspraken lijstje Op volgorde van afspraak 12-01 Ike, evaluatie met gynaecoloog na punctie 2 16-01 clarajilla, follikelmeting 31-01 Jolandadjk, Intake Düsseldorf 02-05 Jolandadjk, Intake Gent Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
zet mij er ook maar bij beide 24 jaar, 1e kindje gaan nu naar het MCL en onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. moet eerste week jan ongesteld worden en mag dan beginnen met menopur
Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || ?e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker Clarajilla: 24 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Girlie: Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || UZ Gent of DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Nijne: Samira: 36 jaar || partner 30 jaar || ?e kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure) Women25: XXNoukie:24 jaar || vriend 24 jaar || 1e kindje || mcl || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Afspraken lijstje Op volgorde van afspraak 12-01 Ike, evaluatie met gynaecoloog na punctie 2 16-01 clarajilla, follikelmeting 31-01 Jolandadjk, Intake Düsseldorf 02-05 Jolandadjk, Intake Gent Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
Ja volgens mij wat ik op onze schema's kon zien gaan we het zelfde spuiten. Alleen ik moet 125eh gonal f spuiten en zag samira 150eh
@Jolanda; toch bizar hè, hoe ieder lijf zo verschillend reageert op al die hormonen. En hoe een eerste poging dan nog best een ok resultaat oplevert, maar dat het de keren erna zo anders is. Hopelijk hebben jullie in het buitenland meer succes! Heb je nog een voorkeur voor Gent of Dusseldorf? @girlie; Wat super rot.. Echt balen joh. Ik heb het zelf ook wel eens gehad trouwens, dat ik super misselijk werd en zelfs moest overgeven. Nu reageert mijn lijf (soms) toch wel heftig hoor, als ik ongesteld moet worden. Enorme buikpijn en twee keer gehad dat ik bijna KO ging, zo licht in mijn hoofd.
Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || 1e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker Clarajilla: 24 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Girlie: Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || UZ Gent of DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Nijne: Samira: 36 jaar || partner 30 jaar || ?e kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure) Women25: XXNoukie:24 jaar || vriend 24 jaar || 1e kindje || mcl || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Afspraken lijstje Op volgorde van afspraak 12-01 Ike, evaluatie met gynaecoloog na punctie 2 16-01 clarajilla, follikelmeting 27-01 Buko, intake (en medicijnen ophalen) 31-01 Jolandadjk, Intake Düsseldorf 02-05 Jolandadjk, Intake Gent Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen[/COLOR][/B] Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || ?e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker Clarajilla: 24 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Girlie: Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || UZ Gent of DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Nijne: Samira: 36 jaar || partner 30 jaar || 3de kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure) Women25: Afspraken lijstje Op volgorde van afspraak 12-01 Ike, evaluatie met gynaecoloog na punctie 2 16-01 clarajilla, follikelmeting 31-01 Jolandadjk, Intake Düsseldorf 01-02 Samira28, prikinstructie 02-05 Jolandadjk, Intake Gent Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.