Bijzonder hoor Suze! En een mega aantal bevruchtingen! Bij ons gingen ze ook op dag 5 de vriezer in. Er waren nog vijf embryo's en daarvan hebben ze er drie in kunnen vriezen.
Wat fijn Suze! Nu lekker 'broeden' met deze mooie embryo in je buik! En een super aantal embryo's, hopelijk straks hier een groot deel van in de vriezer...
Thanks meiden, we zijn er helemaal van onderste boven hihi Ik weet niet wanneer ze de vriezer ingaan, we krijgen over 2 weken een brief erover
Gefeliciteerd alvast op het wachtbankje Suze, en nu hopen dat het een plakkerd word.. Die aantal embryo's is echt ongelooflijk gewoon❣
Laten we het hopen, alhoewel ik wel denk dat er heel wat zal afvallen als ze de vriezer in gaan voor wat ik bij anderen heb begrepen. Hoe voel je je Samira? Voel je de eitjes lekker groeien? En hou jij het nog een beetje vol Buko wachten tot woensdag?
@Suze ik heb zojuist mn laatste deca en gonal gespoten. Morgen avond nog de Pregnyl en dan is het hopelijk klaar met de prikjes. Ja ik voel me steeds opgezwollender en wel heel moe steeds. Hoe voelt het op het bankje te zitten? Dat je je tijd uitzit, of een opluchting?
Wat een heerlijk gevoel he dat je weet dat je morgen regnyl mag spuiten! Nou eerlijk gezegd voel ik nu echt van alles in mijn buik en denk ik bij ieder dingetje weer eraan. Maar dat zal de utro zijn denk ik. Ik vind het echt heel bijzonder dat het nu in mijn buik zit. Zo even met de hond wandelen en lekker ervan genieten!
Heel bijzonder suze. Hoop echt dat ii het lekker naar z'n zin heeft in je buik en een mooi plekje zoekt om zich te nestelen. wat fijn samira dat je bijna van de prikjes af bent. de punctie komt nu echt dicht bij voor je,spannend hoor! maar kan me goed voorstellen dat je er ''zin'' in kan hebben. Ga je het redden zonder te testen tot woensdag buko? kan me zo voorstellen dat het nu toch wel een beetje gaat kriebelen. Ik duim voor jullie! Zit net de denken dat het toch wel heel bijzonder is dat we niet alleen bij onszelf alle babystapjes in dit traject kunnen volgen maar ook bij jullie allemaal.
Pff nou ik ben wel klaar met die overgefixeerdheid op m'n lijf haha. Ga dinsdagochtend een eerste testje doen heb ik besloten.. dan is het 11 dagen na de tp en precies twee weken na de punctie. Probeer gewoon positief te blijven denken, maar word steeds onzekerder. Nog drie nachtjes! En 30x angstig naar de wc gaan jn de hoop dat er geen bloed bij zit.
Super spannend allemaal hopelijk heb je een beetje afleiding tot dinsdag. Zet m op nog ff en probeer jezelf niet al te gek te maken hoe moeilijk dat ook zal zijn.
De punctie heb ik vanochtend gehad. Viel niet mee en niet tegen qua gevoel. Verder zijn er 17 aangeprikt waar 12 eitjes inzaten, mooie opbrengst dus. Nu hopen op een positief telefoontje morgen! Wij zaten wel op de rand ivf of icsi en er is nu besloten voor icsi gezien de opbrengt 0.3mil was.
wauw dat is mooi zeg.. Gelukkig was de punctie voor jou op zich wel te doen, ik ben benieuwd hoe ik het ga ervaren.. nog tips? Nu nog wachten op het telefoontje morgen voor tp , super spannend.. ik duim!
Ja 3 dagen na d punctie, dus dinsdag. Tips... ja geef je er zo veel mogelijk aan toe. Ik had een roesje (wat wel erg licht was) en heb gewoon mn ogen gesloten en geluisterd naar de zuster
Wistaire hoe weet je of het op het randje is? Of jullie hebben heeeel veel info. Of ii krijg bar weinig info. De gyn zei bij mij gelijk dat het icsi werd en ik heb eigenlijk geen idee waarom. Het sperma is goed bevonden en bij mij ook... kun je mij wat meer uitleggen... ik doe overigens misschien te snel wat ze van mij vragen zonder verdere uitleg te vragen. Ik heb dan ook nog maar alleen een escape iui gehad.