2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ike, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    wow dat is zeker mooi Wistaire!
    We blijven duimen!

Vanavond om 20.00 moet ik mijn PREGNYL spuiten!
    Hopelijk ook mn laatste spuitje.. :p

2. Wistaire

Wistaire Actief lid

4 mei 2015
    400
    231
    43
    Ik hoop en duim met je mee. Babies for all!

3. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ik ook voor jou xxx
    Yoehoe!

4. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat een mooie score! Daar worden we blij ban 😊

5. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Wistaire: ook al zo'n mooi aantal. Nu hopen dat ze mooi doordelen, zodat je dinsdag een mooie teruggeplaatst krijgt...

@ Samira: succes met het (hopelijk) laatste spuitje! En natuurlijk alvast succes dinsdag met de punctie. Duimen voor een goede 'oogst'.

Hier in afwachting van mijn menstruatie, al sinds donderdag bruinverlies, het ene moment wat meer als het andere moment, maar nog niet de bekende buikkrampen. NOD is woensdag...
    Gisteren de toestemming van de zorgverzekering per post binnengekregen, dus nu is echt alles geregeld voor de start. Nu afwachten wat ze allemaal wel en niet gaan vergoeden van wat we indienen, we zullen zien.

6. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Mooi aantal Wistaire!

Leuntje ik voel mij emotioneel goed. Lichamelijk wat klachten: licht misselijk, last van mijn bekken en rug. Maar ben super blij dat ik het allemaal mag ervaren.

Journey hoe voel jij je? Houd je het nog vol on een weekje te wachten?

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Mooi aantal wistaire!

8. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ging helemaal mis met dat Pregnyl vandaag :(
    Ik heb gvd een hele korte naald gekregen waardoor ik niet heel de vloeistof kon uithalen.En mn mannetje ging rennend naar ehbo voor een andere naald met de ampul in zn handen.
    Achteraf 15 later de Pregnyl pas gespoten..
    Misschien wel met iets minder vloeistof.
    Was echt een hele gestuntel hier..kan wel janken.
    Ik voelde verder ook helemaal niks, de pregnyl deed geen pijn, geen rode plek niks..
    Als dit maar goed gaat verder..

9. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Ik voelde er ook niks van.... zal per persoon verschillen denk ik...

10. Journey18

Journey18 Actief lid

27 apr 2015
    134
    46
    28
    NULL
    NULL
    Oh WoW samira dat is echt niet fijn! Waarschijnlijk heb je gewoon genoeg binnen gekregen. En laten we duimen dat het goed komt. De hele situatie is al zo zwaar en dan is het niet leuk als je zulke dingen erbij krijgt.

Ike ik kan niks dan wachten. In de 2 wachtweken kan je nog een test wagen om te kijken of je een positieve uitslag krijgt. Ik vind het nu heeeeeel spannend. Nog even en dan hopelijk een mooie echo.
    Ik heb 1 weekje last van misselijkheid gehad. voor de rest niks behalve een extreeeeeeeme vermoeidheid. Niet meer normaal hoe moe ik continue ben.

Ik heb me trouwens aangemeld voor moeders voor moeders en heb bijna een week de kratten staan. Maar heb pas 3 flessen gevuld (niet helemaal) omdat ik daar zo misselijk van word. Zodra ik de fles open en urine in de fles doe moet ik gewoon kokhalzen. Denk dst ik daarom moet stoppen hiermee :(

11. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Net een testje gedaan.. en er komt een klein licht streepje!! ❤
    Het is nog licht (ook pas dpo 13 en 10 dgn na de tp), maar hij is niet te ontkennen.. nu wordt het nóg spannender!

12. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Oh spannend Buko... ik duim dat ze gaan oplopen de komende dagen!

@ Samira: wat ontzettend vervelend zeg! Wij hebben een dergelijk verhaal (alleen dan met lucht wat niet uit de spuit wilde en hierdoor al veel vloeistof verloren, dus naar ziekenhuis heen en weer om een nieuwe te halen) gehad bij de cryo, toen 2 uur te laat gespoten. Volgende dag ziekenhuis gebeld om dit te melden. Nu was het natuurlijk niet voor de punctie, maar kan me je stress goed voorstellen...

@ Journey: ja die verlengde wachtweken zijn ook ontzettend zwaar... succes nog even!

13. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Journey je mag ook tijdelijk stoppen met mvm als het niet gaat. Ik heb meer gehoord dat mensen er beroerd van worden. De flessen vullen is voor mij geen probleem. Ik moet steeds kokhalzen met tandenpoetsen. Heb je na de bloedtest nog getest? Ik heb het niet meer gedaan. Durf niet haha

Buko spannend! Ik duim dat hij oploopt!

Samira ik hoor vaak dat er met pregnyl wat misgaat. Ik had ovitrelle dat is net zoiets als pregnyl maar dan synthetisch. En zit in zo'n zelfde spuit als gonal. Dat is wel makkelijk.

14. Journey18

Journey18 Actief lid

27 apr 2015
    134
    46
    28
    NULL
    NULL
    Spannend Buko!! Duimen dat die oploopt.

Ike ik zal eens navragen of ik tijdelijk kan stoppen. Ik heb na de bloedtest niet meer getest. Maar moeders voor moeders test het wel en toen vond ik het heel spannend om de een of andere reden haha.

15. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Dat spul ruikt ook niet echt lekker nee (heb het voor mijn mk ook gedaan)
    Maar als je er niet goed tegen kan zou ik er gewoon mee stoppen Journey.
    Het moet ook niet een kwelling voor jezelf gaan worden natuurlijk.

Ik voel mijn buik echt de hele dag, kleine steekjes, trekjes, en steeds een vol/opgeblazen gevoel.
    Moet ook veel meer plassen dan normaal, maar zal allemaal wel door de utro komen

16. Cassie21

Cassie21 Actief lid

1 okt 2016
    264
    56
    28
    en samiera? hoe is het afgelopen? of weet je dat pas morgen bij de punctie?

17. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Cassie vervelend dat er toch te weinig follikels waren. Nu een pauzemaand en daarna hogere dosis medicijnen?

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @samira, ik had ook geen last van de pregnyl!

@buko, oh spannend!

19. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    hoi Cassie, ik had vandaag gebeld over de Pregnyl gedoe, maar het was geen probleem zoals velen hier ook zeiden :p , maar toch ben ik bang..
    Morgen ochtend om 08.00 u heb ik dus de Punctie..en dan weet ik meer ❤

20. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    ja dat zou beter zijn idd als het als gonal f was of een kant en klare zoals de deca.
    Als ik het had geweten dat ik geen opzuignaald had gekregen dan had ik op zn minst wat eerder alles gemixt en nog tijd gehad om alsnog de naald te halen en in de koelkast zo bewaren.
    Tip voor een ander dus!
    Je weet nooit wat er mis kan gaan nl

Deel Deze Pagina