Mij viel de punctie erg mee Samira, wel redelijk wat napijn maar ik had 16 eicellen (geen idee hoeveel follikels....) dus dat zal er ook mee te maken hebben. Ik hoop dat de punctie je meevalt
Fijn dat de punctie je wel meeviel.. eerlijk gezegd ben ik ook echt niet bang voor wat pijn ofzo , ik overleef het vast wel ,als de opbrengst maar goed is.
inderdaad, we waren zo teleurgesteld. ik wacht nu op bericht van het Zhuis hoe verder... ben benieuwd of het hele riedeltje dan opnieuw begint, dus pil slikken en dan deca... ik zie nu enorm op tegen de pil, omdat dat waarschijnlijk zo een naar effect op me had (somberheid, angstig)
Ik ben net klaar met de punctie. Viel echt reuze mee met morfine, ik voelde echt niks. Nu ff bijkomen, beetje slapjes.. en wachten op mn mannetje die is de eitjes gaan brengen en moet zn zaad inleveren. Rond 12.00 is hij terug. Hopelijk goed nieuws
@cassie, ja snap dat je teleurgesteld bent.. Hopelijk hoor je snel wat van het ziekenhuis hoe nu verder! @samira, fijn dat jij het ook vond meevallen! Hopelijk heb je goed nieuws dat er een mooi aantal eicellen zijn! Hoeveel follikels heeft ze aangeprikt? En welke arts heeft de punctie gedaan?
Ik ben weer terug van een heerlijk weekendje weg en heb weer even bij gelezen. @Samira: dat was even spannend dus met die pregnyl... Fijn dat het allemaal is goed gekomen en je de punctie inmiddels hebt gehad. Hopelijk straks het bericht van een mooi aantal eitjes! @wistaire: als ik het goed onthouden heb vandaag de terugplaatsing? Fijn dat er mooie bevruchtingen zijn ontstaan, hopelijk straks nog wat extra 'reservekansen'. Succes vast op het wachtbankje! @buko: oeh, wat spannend een licht streepje! Heb je een foto? Wanneer ga je weer testen? @cassie: wat balen dat jullie poging is afgebroken. Ik heb dat de eerste keer ook gehad, maar toen omdat er juist teveel follikels waren. Wat een teleurstelling hè?! Al het 'werk' tot dan toe voor niks en opnieuw weer afwachten. @Jolanda: mocht jij nu beginnen met spuiten als je menstruatie is door gebroken? Korte protocol? @andere dames: ook veel succes! Ik ben inmiddels bijna een week de deca aan het spuiten, en dat gaat me wel goed af. Het valt me alleen tegen hoe zwaar het is om weer in het traject te zitten, weer in die malle molen mee te draaien. Ik stond er zo positief in van te voren, maar die positiviteit en mijn vertrouwen zijn al ver te zoeken.
Dr Wijnlands heeft 5 follikels aangeprikt, en het UMCG zei dat er 5 eitjes zijn die er goed uitzagen, 1tje is nog wat klein. Donderdagochtend tussen 8:30-10:00 word ik door ze gebeld en diezelfde dag word ook de tp gedaan
@Dreamer Ja gelukkig wel, nu afwachten tot donderdag dat we gebeld worden of er bevruchtingen zijn ofzo.. het word ICSI. Het kan me voorstellen dat het zwaar aanvoelt, het is ook niks. Maar probeer toch je aandacht ook ergens anders te richten, leuke dingen doen enzo zodat het zo weer voorbij is..
Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen[/B] Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || 1e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker Cassie: 31 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || AMC || verminderde zaadkwaliteit + dichte eileider Clarajilla: 25 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Dreamer29: 31 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || mmc&ezt || verminderde zaadkwaliteit Girlie: 32 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || MMC Veldhoven + Elisabeth ziekenhuis Tilburg || Endometriose Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis Tilburg || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik Indy90: 26 jaar || vriend 29 jaar || 1e kindje || Zwolle || Jennifer85: 31 jaar || vriend 30 jaar || 2e kindje || ziekenhuis || geen eileiders dmv bbz en slechte zaadkwaliteit Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Journey18: 28 jaar || man 28 jaar || 1e kindje || Elisabeth Tilburg || verminderde zaadkwaliteit genetische afwijking Leuntje: 35 jaar || partner 37 jaar || 1e kindje || ziekenhuis van Brugge || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar Manuela123: 26 jaar || partner 25 jaar || ? kindje || mck in Leiderdorp || bij mij verstopte eileiders partner weinig en zwak zaad Nijne: 29 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || emc || teelbalkanker potato: 35jaar || man 51 jaar || 1e kindje || OLVG+AMC ||onverklaarbaar Samira: 37 jaar || partner 30 jaar || 3de kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure) Silver27: 30 jaar || 35 jaar || 2e kindje || Radboud || onverklaarbaar Suze29: 32 jaar || man 37 jaar || 1e kindje || VU || 1 eileider weggehaald, en 1 verkleefd Wistaire: 27 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || Isala || PCOS Woman25: 26 jaar || vriend 31 || 1e kindje || UZ Gent || Endometriose, daardoor eileiders dicht XXNoukie: 24 jaar || vriend 24 || 1e kindje || IUI in MCL Afspraken lijstje Op volgorde van afspraak Maart week 10 Nijne - punctie 10-3 Suze29, terugplaatsing 14-3 Samira - punctie 15-03 Buko testdag 16-03 Samira - terugplaatsing 20-03 Dreamer - uitgangsecho 20-03 Journey zwangerschapsecho 30-03 Ike zwangerschapsecho 31-03 Samira - testdag April 5-4 Clarajilla- start decapeptyl 17-4 Clarajilla- start gonal f 150eh week 17 Clarajilla - punctie Mei 02-05 Jolandadjk - Intake Gent Zwanger Januari: XXNoukie Februari: Journey18 Maart: Ike Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst? Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.
Wat fijn dat het is meegevallen samira28! Hoop dat ze allemaal mooi bevrucht raken. Ik heb net de terugplaatsing gehad van een 8 cellig toppertje. De overige 6 in de vriezer waarvan 1 gelijkwaardig en 5 redelijk .. en nu begint het wachten..
Duimen maar weer! Zijn jullie ook zo moe als je begint met spuiten? Ik heb ook het gevoel dat mijn bloeddruk wat laag is, gewapend met zoute drop ondertussen.
Hee Cassie, mijn poging werd ook afgebroken omdat ik maar 2 follikels had had de hoogste dosis menopur (300) en reageerde er amper op.. heb het er zelf wel heel zwaar mee gehad.. nu volgende week (na maand rust) weer opnieuw naar het zk en dan bespreken welke medicatie we dan gaan nemen en hopelijk reageer ik daar wel op.. Stom he, je verwacht wel teleurstellingen maar niet gelijk al met stimuleren ofzo.. Ik hoop voor je dat de pil meevalt voor je! Succes iedereen verder! (Sorry heb niet meer meegekletst in dit topic, kwam omdat ik het dus heel zwaar heb gehad na de tegenslag! )
Woman 25, er is hogere! Ik heb nu ook 300 maar dat komt uit een potje van 600. Ik doe er dus 2 dagen mee!