2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ike, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woman25

Woman25 Actief lid

11 jun 2016
    216
    3
    18
    Oww ik begreep van t zh dat dat de hoogste dosis is die ze geven! Ik zal t eens voorleggen volgende week!

2. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Ik zal even een foto maken, deze moet je in de koelkast bewaren.

3. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Uhm hoe zet ik die foto hier neer????

4. Woman25

Woman25 Actief lid

11 jun 2016
    216
    3
    18
    Ehm als je onder t bericht op 'meer opties' drukt dan kun je een bijlage toevoegen, dus denk op die manier? :p

5. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Hopelijk lukt het zo

Bijgevoegde bestanden:

6. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Weer wat geleerd! Ben niet zo handig op een forum geloof ik... :)
    Als je nog een foto van de inhoud wilt hoor ik het wel

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @samira, spannend! Nu duimen op een goed telefoontje donderdag!

@ ik weet niet meer wie, sorry.. Fijn dat je de terugplaatsing vandaag had! Nu 2 lange weken wachten en hopelijk een mooie test!

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Woman: ik kan me goed voorstellen dat je je even teruggetrokken hebt van het forum. Goed om het bespreekbaar te maken in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze mee kunnen met een hogere dosering. Ik loop inmiddels in Düsseldorf en daar gaan ze tot 450 ie, meestal een combinatie van 2 verschillende hormonen.

@ Cassie: wat ontzettend balen dat jullie eerste poging afgebroken is! Inderdaad afwachten wat het ziekenhuis hierover zegt en wat de aanpassing van het behandelplan gaat zijn! En kun je niet zelf aangeven liever niet aan de pil te willen, dat ze een ander schema kiezen?

@ Buko: en nog getest? Ik hoop zo dat ie mooi oploopt!

@ Samira: fijn dat de punctie is meegevallen, hoop dat je weinig napijn hebt. Rustig aan doen hoor! 5 eicellen uit 5 follikels is een mooie score! Nu hopen op goede bevruchtingen en mooie embryo's.

@ Dreamer: lekker er even tussenuit geweest, is altijd goed om te blijven doen! Ik hoop dat je binnenkort je positiviteit weer terugvindt meid, ondanks dat het gewoon een super zwaar traject is! Vanaf wanneer mag jij gaan stimuleren?

@ Wistaire: klinkt goed een 8-cellig toppertje. Nu de spannende wachtweken in! Toch ook nog een mooi aantal in de vriezer, maar hopelijk zijn die pas nodig voor een eventueel brusje...

Hier inmiddels gestart! Gisteravond is mijn menstruatie doorgebroken en heb ik het eerste snufje Synarel genomen. Vandaag echt super veel buikpijn, moest me voor het eerst hiervoor ziekmelden op mijn werk...
    Morgen starten met de Gonal-f en Meriofert en dan volgende week dinsdag de eerste fm. Het gaat weer echt beginnen...

9. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi

Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || 1e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker

Cassie: 31 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || AMC || verminderde zaadkwaliteit + dichte eileider

Clarajilla: 25 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Dreamer29: 31 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || mmc&ezt || verminderde zaadkwaliteit

Girlie: 32 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || MMC Veldhoven + Elisabeth ziekenhuis Tilburg || Endometriose

Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis Tilburg || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik

Indy90: 26 jaar || vriend 29 jaar || 1e kindje || Zwolle ||

Jennifer85: 31 jaar || vriend 30 jaar || 2e kindje || ziekenhuis || geen eileiders dmv bbz en slechte zaadkwaliteit

Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Journey18: 28 jaar || man 28 jaar || 1e kindje || Elisabeth Tilburg || verminderde zaadkwaliteit genetische afwijking

Leuntje: 35 jaar || partner 37 jaar || 1e kindje || ziekenhuis van Brugge || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Manuela123: 26 jaar || partner 25 jaar || ? kindje || mck in Leiderdorp || bij mij verstopte eileiders partner weinig en zwak zaad

Nijne: 29 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || emc || teelbalkanker

potato: 35jaar || man 51 jaar || 1e kindje || OLVG+AMC ||onverklaarbaar

Samira: 37 jaar || partner 30 jaar || 3de kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure)

Silver27: 30 jaar || 35 jaar || 2e kindje || Radboud || onverklaarbaar

Suze29: 32 jaar || man 37 jaar || 1e kindje || VU || 1 eileider weggehaald, en 1 verkleefd

Wistaire: 27 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || Isala || PCOS

Woman25: 26 jaar || vriend 31 || 1e kindje || UZ Gent || Endometriose, daardoor eileiders dicht

XXNoukie: 24 jaar || vriend 24 || 1e kindje || IUI in MCL

Afspraken lijstje
    Op volgorde van afspraak
    Maart
    week 10 Nijne - punctie
    10-03 Suze29, terugplaatsing
    14-03 Samira - punctie
    15-03 Buko testdag
    16-03 Samira - terugplaatsing
    20-03 Dreamer - uitgangsecho
    20-03 Journey zwangerschapsecho
    21-03 Jolanda FM-1
    30-03 Ike zwangerschapsecho
    31-03 Samira - testdag
    April
    5-4 Clarajilla- start decapeptyl
    17-4 Clarajilla- start gonal f 150eh
    week 17 Clarajilla - punctie
    Mei
    02-05 Jolandadjk - Intake Gent

Zwanger
    Januari: XXNoukie
    Februari: Journey18
    Maart: Ike

Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst?
    Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.

10. Woman25

Woman25 Actief lid

11 jun 2016
    216
    3
    18
    Dankjewel leuntje, de verpakking ziet er precies t zelfde uit als de mijne, alleen staat er een andere dosis op hihi. Maar ga t zeker bespreken.

Ik kreeg ook ivm endometriose steeds een maandelijkse decapeptyl depot (dus 1 spuit die een hele maand werkt) ik wil nu gewoon net als ieder ander de losse spuites.. misschien onderdrukt het te veel ofzo, weet t ook niet maar wil t gewoon proberen haha

Jolandadjk, ligt idd ook per land weer anders, wat de hoogste dosis is, dusseldorf gaat nog wat verder :) maar misschien reageer ik beter op een ander merk.
    Succes jij ook weer!

11. Sugarcoated

Sugarcoated Actief lid

9 mrt 2015
    126
    0
    16
    Vrouw
    Randstad
    Ha allemaal, weer terug van even weg geweest. Na vier pogingen IUI vorig jaar zijn wij ons aan het opmaken voor de eerste poging IVF. Op 12 april heb ik, als alles goed gaat, de punctie. Een aantal weken geleden ben ik met de pil begonnen om mijn eigen cyclus plat te leggen. Ik ben open en vrij relaxed over ons traject, maar merk wel dat de spanning begint toe te nemen zo onderhand. Vandaag een huilbuitje op het werk en van de week lag ik 's nachts wakker, omdat ik me ineens besefte dat ik niet meer weet hoe de Gonal-F prikpen werkt. Natuurlijk nog meer dan genoeg tijd om de prikinstructie te herhalen in het ziekenhuis, maar ik kon het maar niet uit mijn hoofd zetten. Ook ben ik wel nerveus voor hoe ik ga reageren op Decapeptyl, een middel dat ik niet eerder heb gebruikt.
    Na de IUI rondes besefte ik pas goed hoe heftig ik toch op de hormonen had gereageerd, maar dat besef kwam pas toen ik even hormoonvrij was, na de IUI rondes. Ik denk dat dit extra spannend is omdat ik het nog niet ken. Hoe dan ook, we gaan ervoor, ik ben hoopvol en heb vertrouwen, ben bang en vind het eng. Allemaal naast elkaar. Sterkte dames (en heren?)!

12. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Wat een rollercoaster is het hè?! Maar heel herkenbaar hoor! Succes met je komende poging. Spannend zo'n eerste keer ivf. Wanneer mag je met de decapeptyl beginnen?

@Jolanda: ik heb maandag een uitgangsecho en dan hoor ik wanneer ik mag beginnen met stimuleren. Waarschijnlijk dan in de loop van die week.
    Jij ook van start dus! Je haalt me nu al in met dat korte protocol, haha. :p Maar veel succes, en op naar een mooie eerste fm!

13. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Cassie; Wat een tegenvaller! Kan me voorstellen dat je nu opziet tegen het slikken van de pil. Hopelijk valt het allemaal mee en heb je bij de volgende ronde een heel mooi resultaat!

Dreamer; Hou vol! Het traject is ook enorm niet-leuk.. Mij helpt het om het in een groter perspectief te zien. Als je straks een dreumes rond hebt lopen, vergeet je deze tijd! Hopelijk heb je maandag een mooie uitgangsecho.

Samira; Ik duim voor vijf mooie bevruchtingen!

Jolanda: Super fijn dat je gestart bent! Heeel veel succes en vooral veel geluk! Zet ‘m op!

Sugercoated; Ik herken helemaal wat je zegt. Vooraf dacht ik ook dat ik heel relaxt over het traject was. Maar hoe verder je komt…. Veel succes en geluk in ieder geval! Ik heb weinig last gehad van de deca, alleen wat hoofdpijn maar prima te doen.

Vandaag is het mijn officiële testdag en waaaaahh positief!! Had al eerder was testjes gedaan, was achteraf echt DOM. Zo veel stress door gekregen. Maandag was hij positief (dun streepje), maar gisterochtend was het streepje lichter. Nou ik heb zo'n mega mega rotdag gehad. Zo onzeker en prikkelbaar. Gisteren zou ik 'eigenlijk' ongesteld moeten worden, dus was er even helemaal van overtuigd dat het vast door zou zetten. Kon helemaal niet meer vertrouwen op het positieve gevoel wat ik vanaf het begin had.
    Dus vanochtend was een súper spannende test. Heb van twee merken een test gedaan voor de zekerheid haha.
    Het gekke is dat ik nu meteen weer een soort 'oervertrouwen' over me heen heb gekregen. Heb ook echt hartstikke last van mn borsten. En maagzuur. Vanochtend misselijk. Zó dankbaar voor. Dat ons hummeltje maar lekker blijft zitten!
    ❤

14. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Even een fotootje..

Bijgevoegde bestanden:

15. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Wauw buko! Super!
    Ik had ook geen geduld meer, maar het zorgt er wel voor dat je onzekeder wordt. Uiteindelijk hielp het me wel dat mijn bloedtest negatief was. Toen was het even slikken en weer doorgaan. Maar ik denk wel hoe langer je bezig bent hoe moeilijker het wordt.

Succes met broeden ;)

16. Cassie21

Cassie21 Actief lid

1 okt 2016
    264
    56
    28
    wat spannend Samiera! fingers crossed

17. Cassie21

Cassie21 Actief lid

1 okt 2016
    264
    56
    28
    Hai Woman,

inderdaad, deze klap had ik niet verwacht, vooral omdat wij in het traject zitten vanwege verminderde zaadkwaliteit..
    ik hoop dat ik over een maand me zelf kan herpakken en er met goede moed weer tegen aan ga. ik heb maar 150 eenheden Gonal moeten spuiten, dus ben benieuwd hoeveel het er nu zullen worden.

@ Buko: ik kan in principe kiezen voor kort protocol zonder pil, maar wil graag de punctie met een roesje en daarvoor kan de pil zorgen dat de punctie doordeweeks valt....

ik hoop dat ze voor jou een goed alternatief hebben, succes met het gesprek. laat je de uitkomst weten?

eind april kan ik terecht voor een evaluatiegesprek en hopelijk daarna gauw verder..

18. Cassie21

Cassie21 Actief lid

1 okt 2016
    264
    56
    28
    gefeliciteerd Buko!! nu lekker genieten en alle negativiteit LOS LATEN :D

19. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Dankjewel Cassie! Gun echt heel de wereld zo'n traject als wat wij hebben tot nu toe..
    Een roesje is inderdaad wel prettig met de punctie..

20. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Buko wat fijn! Van harte gefeliciteerd! Wanneer mag je voor een echo?

Deel Deze Pagina