Jolanda: Super fijn dat de behandeling in dd nu al voor betere resultaten lijkt te zorgen. Zijn echt mooie aantallen! Nog een paar spannende dagen, maar mooi vooruitzicht. Leuntje; BMS moet idd minstens 7mm zijn. De utrogestan bolletjes zorgen er ook voor dat het wat dikker wordt.
Na de iui ook 's middags begonnen. Ze zwaaien hier niet zo met info. Ik begreep dat het of 3 dgn of 5 word nagelang ze merken dat de kwaliteit zou afnemen ze beslissen voor 3 en als het goed gaat 5 dagen. Maar dar ik de meeste kans zou hebben met een ingevroren (33%, 36% en 39%)
Sorry even een random vraagje tussendoor aan de net zwangeren; wat voelden jullie in de wachtweken? Hetzelfde als anders of niks of juist aparte dingen? 😄
Deze x had ik al paar dagen na tp giga honger en dat bleef aanhouden en aanhouden en aanhouden. En veel plassen. Maar van de ovitrelle heb ik ook weleens veel honger gekregen, maar nu bleef het aanhouden en toen stopte het paar dagen voor menstruatie.
Ik had de dag na de tp 's avonds enorm last van m'n rug. M'n tepels werden gevoeliger door pregnyl/utro, maar 7 dagen na de tp werden m'n borsten ook duidelijk voller. Precies 8 dgn na de punctie krampen in m'n baarmoeder en een enorme opgezette buik, leek echt 4 maanden zwanger. Na 10 dgn steken in m'n borsten. Oh en vanaf een week na de tp werd ik iedere nacht om 05.15u wakker. Ik dacht van de spanning, maar is blijkbaar ook een typisch kwaaltje. Heb het nu nog steeds.. Maar goed, ieder lijf is anders en veel voelen helemaal niks anders.. of misschien kwam bij mij ook wel alles door de utrogestan..
Is ook zo maar moest even iets met het gevoel.. Ik voel namelijk bitter weinig, denk ik. Za op zo nacht wakker van krampen en plopjes recht onder m'n schaambot.. dit duurde een half uurtje hooguit. Verder vollere borsten sinds 2 a 3 dagen en vroeg wakker (en meteen klaarwakker). Ik geloof er eigenlijk niet in omdat ik verder niks meer aan krampjes of steekjes voel..pff Ik dacht die 2 weken ach die gaan ook wel weer voorbij maar valt me toch iets zwaarder (mentaal dus voornamelijk).
Mentaal is het ook echt super zwaar.. Je moet jezelf echt beseffen dat wat je voelt geen maatstaaf is voor hoe het gaat. Maar blijf er wel in geloven hoor! Hou vol en probeer positief te blijven!
Ik voelde alleen af en toe scherpe steken. Kon het toen niet plaatsen en dacht dat het een menstruatie zou kunnen zijn. Nu weet ik wel beter borsten die gevoelig bleven (bij de eerste poging werd dit direct bij het eerste druppeltje bloed minder) en vermoeidheid! Dit wel pas vanaf de tweede wachtweek.
Ik heb vandaag een brief gekregen van het ziekenhuis. Er is 1 emmy ingevroren , precies zoals ik ook dacht 🙈 Maar ben er wel blij mee ❤❤ 1 cryo haha
wat fijn dat je nog een cryo hebt samira! Hopelijk heb je deze voorlopig nog niet nodig. Wistaire wanneer mag je testen? en ga je het volhouden tot de officiële testdag? super spannend allemaal voor je. Duim voor je!