2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ike, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Ik was even geveld door de griep, maar inmiddels gaat het gelukkig weer een stuk beter.

@Suze: fijn dat je zo'n mooi aantal cryo's hebt, ondanks ook de teleurstelling van een mislukte poging. sterkte daarmee!

@Samira: fijn dat je een cryo hebt. Hoe gaat het op het wachtbankje?

@Jolanda: wat een mooie aantallen al zeg. Hopelijk groeien ze mooi door. Succes morgen met je fm!

@Leuntje: vandaag punctie toch? Hoe is het gegaan? Viel het je mee/tegen?

Zwaai naar andere dames!

Ik mag vanaf morgen beginnen met stimuleren, fijn! Tot nu toe eigenlijk geen bijwerkingen gehad van de deca in tegenstelling tot vorige keer, dus dat viel alvast mee. Hopelijk gaat het dit maal in 1 keer goed met stimuleren, ben toch een beetje huiverig.

2. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik snap dat je huiverig bent Dreamer. Ik duim dat het allemaal goed gaat. Hoeveel eenheden start je mee?

3. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    75 dit keer, iets minder dan de vorige keer met 90. Dit om te voorkomen dat ik weer tegen overstimulatie aan ga zitten. Ik ben ergens bang dat het nu te weinig gaat doen, maar misschien komt het allemaal wel gewoon goed.

4. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Spannend Dreamer. Kan me goed voorstellen dat je er een beetje huiverig voor bent. Je krijgt goede controle moet je maar denken, en je kunt altijd nog een beetje omhoog met de dosering! Het verschil tussen 90 en 75 is maar klein, hoop echt voor je dat het in één keer goed gaat nu.

Ike en Journey, misschien voor jullie ook leuk?
    http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/650811-november-2017-moeders-de-mmm.html

Hoewel het bij jou misschien wel een oktober kindje wordt Journey :D

5. Journey18

Journey18 Actief lid

27 apr 2015
    134
    46
    28
    NULL
    NULL
    Leuk Buko heb meteen een reactie geplaatst.. het kan inderdaad ook oktober worden (ik hoop op 27-10 dan zijn ml en ik 10 jaar samen haha)

6. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Viel reuze mee. 6 eicellen over. 3 voor ivf en 3 voor icsi.
    Ze gaan ons nu elke dag bellen hoe het verloopt.

7. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Super Leuntje! Waarom is er voor 50/50 gekozen?

8. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Bij de intake zeiden ze dat ze van de ivf in proces veel kunnen leren. Iets wat wellicht bij vervolg behandelingen van pas zou kunnen komen. Dus ik denk daarom.

9. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Fijn dat het je mee viel Leuntje! Nog veel last ervan nu, of valt het mee? En ze bellen je nu elke dag dus even? Wat fijn, dat heb ik nog niet eerder gehoord dat ziekenhuizen dat doen. Vandaag al iets gehoord over het aantal bevruchtingen?

Hier is de 1e gonal een feit! Gooo eitjes!

10. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Goedemorgen, lief dat je het vraagt!
    Ik kan duidelijk merken dat ze in mijn buik gevroet hebben maar het is dragelijk hoor.
    Er zijn 3 bevruchtingen. Werd net gebeld.1 op ivf en 2 op icsi. Wordt morgen weer gebeld hoe het delen gaat.
    Dat maakt het wachten toch wat dragelijker.

Succes met de spuiten!!!

11. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Dreamer fijn dat de 1e gonal er nu in zit.

Leuntje fijn dat er 3 bevruchtingen zijn. Hopelijk blijven ze goed delen.

12. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Hoi meiden, het gaat lekker vlotjes hier met jullie, top!

@Dreamer , ik ben nog aan het wachten op het wachtbankje, de eerste week viel mee, maar daarna word je wat ongeduldiger..

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik wel heb gezondigd met de zwangerschapstesten.
    Ik keek elke keer wanneer de Pregnyl uit mn lijf is.
    Dat was precies de 20ste want vanaf toen had ik alleen maar een superwitte tests
    Ik had ervoor erg krampen en dacht het is klaar.. ik kreeg alleen maar witte testen. En natuurlijk was het nog vroeg om te testen, vooral ik met mijn 2daagse embryo.
    Ik voelde niets meer, mn borsten werden een stuk minder gevoeliger, en had me erbij neergelegd dat het negatief is.
    Tot vanochtend in bed voelde ik weer wat in mn baarmoeder, en teste ik weer, en zag een lichte streepje!
    Het is nog te vroeg voor een knaltest, maar ik weet nu dat mn embryootje er nog is:D

13. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Ohh wat spannend Samira! Hopelijk wordt het nog veeel donkerder!

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Spannend samira!

15. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Leuntje, fijn dat het wel te doen is voor je. Rustig aan! En duimen dat die 3 mooi door delen. Op naar morgen weer. Echt fijn om zo op de hoogte te blijven.

Spannend Samira! Hopelijk loopt het streepje mooi op!

16. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    wauw samira wat spannend! hoop dat het streepje mooi op gaat lopen de komende dagen.

17. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ohh spannend Samira! Hoop voor je dat hij mooi gaat oplopen!

18. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Samira: spannend meid! Nu hopen dat ze de komende dagen gaan oplopen... En dan nog een cryo, hopelijk voorlopig niet nodig.

@ Leuntje: goed dat er 3 bevrucht zijn, nu duimen dat ze goed gaan doordelen!

@ Dreamer: ook gestart met stimuleren dus! Wanneer heb je de eerste fm?

@ Wistaire: de wachtweken zijn inderdaad slopend! Wanneer is je testdatum?

Hier vandaag fm2 gehad. De Nederlandse arts was ziek, dus een Duitse arts deed de echo. Wat ging dat snel, waar dinsdag elke follikel gemeten werd, keek deze arts even snel, en heeft zij alleen de drie grootste gemeten. Deze waren inmiddels 19-21 mm. Ze telde er rechts nu 7 à 8 en links 5 (dinsdag lag er links één achter, denk dat ze die nu niet gezien heeft). Maandagochtend om 10.30 uur de punctie, ik ben echt benieuwd hoeveel eicellen er uiteindelijk uit gaan komen. En dan als alles goed gaat zaterdag de terugplaatsing...

19. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi

Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || 1e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker

Cassie: 31 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || AMC || verminderde zaadkwaliteit + dichte eileider

Clarajilla: 25 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Dreamer29: 31 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || mmc&ezt || verminderde zaadkwaliteit

Girlie: 32 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || MMC Veldhoven + Elisabeth ziekenhuis Tilburg || Endometriose

Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis Tilburg || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik

Indy90: 26 jaar || vriend 29 jaar || 1e kindje || Zwolle ||

Jennifer85: 31 jaar || vriend 30 jaar || 2e kindje || ziekenhuis || geen eileiders dmv bbz en slechte zaadkwaliteit

Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Journey18: 28 jaar || man 28 jaar || 1e kindje || Elisabeth Tilburg || verminderde zaadkwaliteit genetische afwijking

Leuntje: 35 jaar || partner 37 jaar || 1e kindje || ziekenhuis van Brugge || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Manuela123: 26 jaar || partner 25 jaar || ? kindje || mck in Leiderdorp || bij mij verstopte eileiders partner weinig en zwak zaad

Nijne: 29 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || emc || teelbalkanker

potato: 35jaar || man 51 jaar || 1e kindje || OLVG+AMC ||onverklaarbaar

Samira: 37 jaar || partner 30 jaar || 3de kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure)

Silver27: 30 jaar || 35 jaar || 2e kindje || Radboud || onverklaarbaar

Suze29: 32 jaar || man 37 jaar || 1e kindje || VU || 1 eileider weggehaald, en 1 verkleefd

Wistaire: 27 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || Isala || PCOS

Woman25: 26 jaar || vriend 31 || 1e kindje || UZ Gent || Endometriose, daardoor eileiders dicht

XXNoukie: 24 jaar || vriend 24 || 1e kindje || IUI in MCL

Afspraken lijstje
    Op volgorde van afspraak
    Maart
    week 10 Nijne - punctie
    27-03 Jolanda - punctie
    30-03 Ike - zwangerschapsecho
    31-03 Dreamer - fm 1
    31-03 Samira - testdag
    April
    01-04 Jolanda - terugplaatsing
    03-04 Buko - zwangerschapsecho
    05-04 Clarajilla- start decapeptyl
    17-04 Clarajilla- start gonal f 150eh
    week 17 Clarajilla - punctie
    Mei
    02-05 Jolanda - Intake Gent

Zwanger
    Januari: XXNoukie
    Februari: Journey18
    Maart: Ike, Buko

Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst?
    Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.

20. Cassie21

Cassie21 Actief lid

1 okt 2016
    264
    56
    28
    Wat een mooie ontwikkelingen dames. Hier aan twachten op gesprek met de gyno over een vervolg traject in april en aan t wachten op menstruatie :(

Maar ik lees nog mee

Groetjes!

Deel Deze Pagina