Jolanda, hoe gaat het met je? Zullen slopende wachtdagen voor jullie zijn tot zaterdag... Hopelijk gaat het goed met jullie dappere embryo!
Het is echt slopend, onze wachtweken zijn al begonnen... pfff... maar we blijven hopen dat we niet gebeld worden, geen nieuws is goed nieuws... Verder nog veel last van mijn buik, dus goed rust houden en veel drinken.
Sterkte! Jullie zitten al op dag 3... Over de helft... Hopelijk blijft t stil tot zaterdag! Ik duim voor jullie embryo!
Vandaag de echo gehad. Ik ben 8 weken en 2 dagen zwanger. De lengte van het kindje klopte volledig met de duur van de zwangerschap. En het hartje klopt mooi! Ik ben behoorlijk misselijk en geef over en mag daar nu medicijnen voor, gelukkig.
Wat mooi lijkt me dat! Ik hoop dat je medicijnen ervoor zorgen dat je je voedingstoffen kunt binnen houden
@ike: gefeliciteerd! Wat fijn ditmaal een mooi kloppend hartje! @samira: dat meen je niet! Heb je ook bloedverlies dan? Ik heb vanochtend mijn eerste fm gehad. In beide eierstokken zo'n 8-10 follikels te zien. Een aantal van 10-15 mm en een aantal nog wat kleiner. Maandag weer terug om te kijken hoe ze zijn gegroeid. Hopelijk groeien ze gelijkmatig door! Voor nu ben ik blij
Dreamer nee ik heb geen bloedverlies. Ik was nog aan de utro. Dat is een mooi aantal meid, hopelijk groeien ze allemaal goed door maandag! Spannend.. @Ike wat bijzonder he eindelijk het hartje te zien kloppen van je baby.. Gefeliciteerd meid !
@ Dreamer: klinkt goed! @ Samira: wat ontzettend naar! Vandaag nog getest? Hoe voel je je verder? Hier weer thuis uit Düsseldorf: ons kleintje heeft het goed gedaan en was vanochtend al een vroege blastocyst en volgens de arts van goede kwaliteit. 😍 We zijn blij! Nu weer wachten, hopen en duimen...
@Jolanda: super fijn dat jullie dappere kleintje het zo goed gedaan heeft. Hopelijk blijft ie de komende 9 maanden fijn zitten! Succes op het wachtbankje. Ik heb mijn 2e fm gehad. 10 grote follikels te zien van 15-19 mm. De rest is rond de 10 mm en twijfelachtig of die mee gaan doen nog. Morgen nog een keer terug en waarschijnlijk donderdag de punctie. Ik heb een boel pijntjes in mijn lijf, en voel me lang niet fijn, dus zal blij zijn als deze week voorbij is!