Woman 25 ik heb ook hoge dosis menopur gehad en certrotide erbij. Mijn amh waardes waren ook al lager, ik ben 35. Daar heb ik me niet door uit t veld laten slaan. Nu had ik 7 eicellen. 2op ivf en 2 op icsi. Waarschijnlijk is het nu gelukt. Geef de moed niet op!
Ik ben in Gent onder behandeling. Dusseldorf is voor ons echt wel ver helaas maar misschien toch maar eens als optie overwegen. Leuntje wat fijn dat het dit keer gelukt is! Voorzichtig gefeliciteerd!
Jolanda; spannend hoor, succes met de laatste wacht-loodjes! Woman; Wat balen dat de opbrengst zo tegen lijkt te vallen. Ik heb geen tips voor je helaas, moest ook wel meteen aan DD denken.. Hou moed hoor!!
Even een tijdje niet geschreven maar Jeej klein mijlpaaltje voor mij. Vandaag alle medicatie opgehaald. Nu wachten op m'n menstruatie en dan eindelijk beginnen met de pil. Vanaf dan duurt t alles bij elkaar +- 5weken! Wauw gaat nu best wel snel allemaal.
Wat fijn Indy dat het gaat starten! @ Woman: wat balen dat er nauwelijks wat gebeurt. Ik zou ook zeggen Düsseldorf, daar gaan ze qua medicatie hoger als 300 ie en inderdaad ook meerdere tegelijk. Ik snap dat je niet weer wil afbreken, maar anders kost het weer een poging... wat zeggen ze er in Gent over? Hier slecht nieuws: doordat ik vanochtend en vanavond weer menstruatiepijn had, hebben we besloten toch vandaag te testen om uit de onzekerheid te zijn. Helaas net een witte test, dus niet zwanger... we zijn enorm verdrietig, het is toch elke keer weer zo'n klap, zeker met de wetenschap dat we weer van vooraf aan moeten beginnen 😔
Jolanda was t geen innestelingspijn? Ik had ook pijn en wat bloedverlies... Maar ik heb nog geen test durven aanraken alleen de bloedafname
Ik zit vandaag op 14 dpo (2 weken na punctie, 9 dagen na terugplaatsing van een blastocyst), morgen officiële testdag. Er had nu toch echt een tweede streepje op de test moeten staan als ik zwanger zou zijn, dus nee, heb geen hoop meer... en wij krijgen geen bloedtest, moet gewoon zelf testen
Oke, wat naar dat het dan wit blijft. (Zacht uitgedrukt).... zo moeilijk elke keer telleurstellingen in een traject. Ik wens je veel kracht toe de komende tijd
@indy, spannend komt nu steeds dichterbij voor je! @jolanda, wat super k*t voor je.. Sterkte de komende tijd!
Sterkte, Jolanda. En Ike, hoe is het nu met jou? Hier gister de laatste echo gehad. Zo'n 16 grote follikels! Gisteravond laat heb ik 10000 Pregnyl geprikt en Utrogestan (wahooo... not) gehaald bij de apotheek in het ziekenhuis. Morgen vindt onze punctie plaats. Erg zenuwachtig, probeer maar veel afleiding in het werk te vinden. Hebben jullie na de punctie veel last gehad? Kan me voorstellen dat dat veel wisselt per persoon, maar ben wel nieuwsgierig naar ervaringen.
Van de punctie zelf niet, ik had wel iets can pijnstilling gekregen. Heb het aanprikken 2x gevoeld. En ik kreeg een brief mee waarop stond 4 dagen vrij te nemen van het werk dus dat heb ik gedaan. Nog wel een pois last gehad van een beurse buik. Maar die was al gevoelig van de spuiten 2x per dag.
Van de punctie zelf had ik niet veel last. Toen bij mij de morfine uitwerkte werktnik heel duizelig en misselijk ( uur na de punctie) En door de morfine zaten mijn darmen verstopt 4 dagen lang en daar had ik verschrikkelijke pijn van! Heb ook een chronische darmziekte dus mijn darmen zijn al gevoeliger
Heel veel sterkte Jolanda, kan me niet eens voorstellen hoe zwaar dit voor jullie moet zijn.. Sugercoated; prachtig aantal! Ik heb van mijn punctie met 14 eicellen niets gevoeld. Echt 0,0. Maar had wel een infuusje met klein beetje morfine. Voelde me na de punctie best moe, en alles voelde erg beurs. Diezelfde dag en de dag erna best wat last gehad van mijn buik. Daarna ging het weer prima! Heel veel succes!
We hebben besloten met 2 follikels er toch voor te gaan dit keer... laten we hopen dat er ook 2 top eitjes in zitten en er mooie bevruchtingen plaats vinden. Aangezien ik een low responder ben, gaat het waarschijnlijk toch niet meer worden, en elke keer hormonen spuiten zonder dat er een punctie komt is ook niet bepaald een pretje! Dusja laten we het hopen! Ik vind de punctie wel weer eng. Bij mij deed het verdoven best zeer. Sugarcoated, succes morgen!! Mooi aantal heb je!
Ben een stille meelezer in dit topic, maar wil Woman toch even zeggen dat ik je keuze goed snap en je alle geluk wens! 🍀 Veel succes morgen, Sugarcoated! Vreselijk Jolanda, heb zo voor je geduimd... Misschien kom ik over een tijdje wat meer hier meekletsen, als jullie dat goed vinden. Probeer even wat afstand tot het forum te nemen sinds onze mislukte ivf3, deze ronde. (Lukt alleen niet altijd zo goed ) Volgende week hebben we bespreking met onze arts... Kunnen pas in de zomer verder door reeds geboekte vakantie. We hadden eindelijk in verwachting moeten zijn op die vakantie
Mlady, dankjewel! Dat afstand nemen probeer ik ook altijd tussen de rondes door, je even focussen op andere dingen en een vakantie is een mooie afleiding! Wij hebben ook vorige week geboekt met in het achterhoofd dat ik mogelijk dan 6 maanden zwanger ben.. je houd er toch rekening mee, maar stiekem al te vaak rekening mee gehouden. Tis een zwaar traject. Probeer de komende maanden even van elkaar te genieten en alles weer even op een rijtje te zetten en daarna weer met volle moed de malle molen in. Hebben jullie een verzekering met een 4e poging of moeten jullie het nu zelf betalen?
Nee ik heb me in december via UMC voor de 4e poging verzekerd, maar dat we er zo snel doorheen zouden vliegen was niet de bedoeling... Kan het nog steeds niet goed bevatten
@ M-lady: zo ben ik een stille meelezer van het topic ivf/icsi 2016 en vind jouw laatste poging ook super teleurstellend en zo herkenbaar. Alle moeite (spuiten, punctie, zaadproductie) voor helemaal niks (geen terugplaatsing, dus geen kans). Was bij onze 3e poging ook zo... en ja dat de pogingen er doorheen vliegen herken ik ook (poging 2 maar 1 embryo, poging 3 dus geen en ook nu weer maar 1 embryo). Ik hoop dat je ondanks alles toch kan genieten van jullie vakantie! @ Woman: wat een dapper besluit! Ik duim heel hard voor je dat er twee prachtige eicellen gevonden worden, dat er minimaal 1 embryo komt en dat dat 'm gewoon gaat worden! @ sugarcoated: succes met de punctie! Voor alle anderen: dank jullie wel voor jullie lieve reacties!