Zou het te maken kunnen hebben met de hormonen? Heeft toch veel invloed op je, dus zou me dat kunnen voorstellen. Je kan altijd je ziekenhuis even bellen, daar zijn we voor. Maar misschien is het inmiddels wel minder geworden?
Gaat het inmiddels weer een beetje met je dan? De 13 weken inmiddels gepasseerd zie ik, dat is in elk geval super!
Was niet mijn bedoeling om onaardig te doen, vervelend dat je het zo hebt opgevat. Vreselijk dat het is misgegaan bij je Ik heb inderdaad ook steken gevoeld rond 7dpo in de ronde van mijn v.mk.
@ Dreamer: ze geloven niet in twee keer pech en ik eigenlijk ook niet. Er werd wel gevraagd of ik tussen poging 2 en 3 ziek ben geweest ofzo, maar dat is niet het geval. En nee geen echt advies, maar wel wat ideeën geopperd. Hoeveel cryo's heb jij? @ Indy: morgen starten met de Lucrin, het begint er nu echt aan te komen! Spannend meid! @ Suze: jij dus ook weer van start. Ik ben benieuwd hoe je echo morgen is. Doe je tp in natuurlijke cyclus? @ Sugarcoated: jammer dat het echt doorgezet heeft en dat daarmee voor jullie de eerste poging ook al meteen mislukt is. Zorg dat je bij de evaluatie goed je vragen opgeschreven hebt, zodat je deze ook kunt stellen. Benieuwd wat ze anders willen gaan doen... @ ike: naar dat je zo ziek bent geweest. Hopelijk gaat het inmiddels beter. Ik zie aan je banner dat je de magische grens van 13 weken gepasseerd bent. Heb je ook al meerdere echo's gehad? Hier gisteren een goed gesprek gehad in Gent. Ze raden daar aan alleen nog voor een eventuele behandeling een hysteroscopie te doen, vooral vanwege mijn miskraam vorig jaar en de lange nasleep. Behandelplan zou dan zijn met Menopur en Decapeptyl. Normaal doen ze in Gent maximaal 300 ie, maar omdat we in DD al 375 ie gespoten hebben, zou ik dat als ik wil hier ook mogen. Verder gaan ze bij de punctie flushing doen, want ze geloven niet in lege follikels. Wel zal het dan afwachten zijn wat de kwaliteit is van de eicellen die daar extra uitkomen (of die goed rijp zijn). We hebben opnieuw het stempel 'onverklaarbaar', ze hebben toch te weinig aanwijzingen voor endometriose. De echo die gemaakt is zag er goed uit (cd 19, eisprong rechts net geweest, links rustig). Nu dus voor de lastige keuze waar we onze volgende behandeling zouden willen doen. Behandelplannen zijn vrij gelijk. Naar beide wil ik nog wat vragen mailen en dan zal het voors en tegens tegen elkaar afwegen worden...
Wat lastig om die keuze te maken! Allebei dus het zelfde behandel plan.. En dus nog steeds onverklaarbaar..
@Jolandadjk mag ik vragen wat flushing is en hoe dat in z'n werk gaat? Ik loop in Voorburg. Daar geloven ze volgens mij ook niet zo in lege follikels. Ze dachten bij mij na de laatste punctie dat de 2 grootste follikels bij aanprikken scheurden omdat ze te groot waren geworden (rond de 3cm!), zodat ze niet netjes leeggezogen konden worden en die 2 eitjes ontsnapt zijn in mijn buikholte (holte van Douglas heet dat volgens mij). Heeft flushing daarmee te maken? Veel sterkte met je keuze...
Bij flushing prikken ze de follikels aan, zuigen ze leeg en spoelen ze daarna als het ware door. Al het vocht wordt direct in het lab bekeken en pas wanneer er een eicel is, gaan ze door naar de volgende follikel...
Klein mijlpaaltje! Moet nog een paar dagen de pil slikken maar vandaag zet ik mijn eerste spuit! Hiep hoii
O! Maar jemig, dan kan een punctie dus ook lang duren? Maar daar had ik dan niks aan gehad... Want mijn arts dacht dus dat ze niet alles hadden opgezogen omdat er een paar waren 'ontsnapt' bij het leegzuigen van de follikels...
@Indy dat is mooi dat je nu eindelijk kan beginnen, succes! @MLady nee hoor, ik zeg dat altijd gewoon , geen rare bijbedoelingen hoor. Jammer @Baby2017, gelukkig kun je wel gelijk door, succes! Zo vandaag klaar met het ongesteldheid, 5 dagen al aan de Progynova.. het schiet al op gelukkig. Volgende week donderdag de echometing
Wat lekker weer zo'n mijlpaal he Indy, op naar een nieuw hoofdstuk! Wat een mogelijkheden Jolanda, dat is aan de ene kant wel fijn en aan de andere kant lastig. Zeker omdat jullie nog steeds het stempel onverklaarbaar hebben. Vandaag de tweede echo, maar er gebeurd nog weinig. Alles onder de 1 cm.1 is wel al iets groter als de rest, en mijn bms is 6 mm, dus nog even geduld hebben. Maandag een nieuwe echo.
Wauw net de eerste spuit gezet. Wat is dat apart zeg! Hij deed totaal geen pijn voelt alleen beetje jeukerig ofzo. Nu hopen dat ik niet teveel bijwerkingen krijg. Spannend Suze komt voor jou ook al weer dicht bij. Heb je er een beetje vertrouwen in? Zet m op!
Ik heb Lucrin. Deze moet je zelf vullen maar ook dat ging in 1 keer goed gelukkig. Het was ook niet branderig werd alleen een beetje misselijk van t feit dat ik mezelf met een naald in m'n buik ging steken. Klinkt raar maar 't voelde echt goed het gaat beginnen!
@clarajilla @Dreamer @Jolanda Ik ben nog steeds ziek. En ook al zeggen ze dat dat nu langzaam minder moet worden, ik merk dat nog niet zo erg. Inderdaad alweer 13 weken zwanger, het gaat best snel moet ik zeggen. Ik heb inmiddels al 5 echo's gehad. Bij ieder bezoek aan het ziekenhuis werd er een echo gemaakt. Dinsdag weer naar de gynaecoloog, benieuwd of ik dan weer een echo krijg.
@Jolanda wat lastig zeg waar je nu voor moet kiezen. Hopelijk lukt het om je gevoel hierin te volgen.