2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ike, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    @woman fijn dat je meer verdoving/pijnstilling mag vragen.

@Jolanda ik hoor net in een ander clubje dat iemand vandaag een afspraak heeft gemaakt in Gent voor eind maart. Ze zei dat dr. De sutter lange wachttijden heeft. Ga jij naar dr. De sutter?

2. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ja, ik ga naar Prof. de Sutter. We zitten al zo ver in het traject, willen nu graag dat de beste mee kijkt naar onze situatie. Anders konden wij ook al in februari in Gent terecht, maar toch deze keuze gemaakt.
    Fijn trouwens dat je menstruatie nu doorgebroken is... Wordt dit voor jou een cryo-ronde? In eigen cyclus?

3. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Gelijk heb je dat je voor de beste wilt gaan.
    Nee wij slaan deze ronde over. Ivm emotionele rust maar ook om te kijken wat mijn cyclus nu gaat doen. Volgende keer weer 32? Of terug naar een korte cyclus?

4. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Hoe gaat het allemaal met jullie meiden?

5. Cassie21

Cassie21 Actief lid

1 okt 2016
    264
    56
    28
    Hallo dames,

Wegens omstandigheden even een maandje rust genomen. Hopelijk volgende maand weer ern poging wagen.

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @cassie, hopelijk kan je volgende maand weer verder!

Ik ben vanmorgen begonnen net het spuiten van gonal f erbij! Was wel even lastig om een 2de spuit achter de decapeptyl aan te zetten. Maar is me gelukt en het viel me heel erg mee, de naald voelde ik bijna niet en van het inspuiten ook niks . nu op naar volgende week maandag!
    En mijn vriend heeft een nieuwe baan gevonden! Iets wat hij heel graag wilde en kan maandag beginnen!

7. XXNoukie

XXNoukie Actief lid

15 nov 2016
    148
    0
    16
    Vrouw
    Hier nu op dag 35 en niks aan de hand.
    heb vandaag een KV test gehaald maar durf hem niet te gebruiken.
    cyclus was laatste jaar wel rond de 29-33 dagen
    maar in het begin ( na stoppen pil 2014) rond de 44 dagen wat steeds verder af liep.

alles al in huis om te starten met eerste IUI behandeling en dan laat de menstruatie op zich wachten. Ben zo bang..
    of zal het een wondertje zijn?

8. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    Ow dat is echt super spannend Noukie
    Wat zou dat een geweldig begin van het nieuwe jaar zijn voor je. Voel je me anders dan normaal?

9. XXNoukie

XXNoukie Actief lid

15 nov 2016
    148
    0
    16
    Vrouw
    nee voel me niet echt 'anders'
    heb wel zeer pijnlijke borsten al ong. een week.
    dit heb ik ook voordat ik ongesteld moet worden
    en last van krampen vooral rechts onder in mijn buik, dit heb ik verder nog nooit gehad.

maar ben bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd.
    beide onverklaarbaar verminderd vruchtbaar dus een kans dat het wel gelukt is is er natuurlijk.
    maar na ruim 2,5 jaar is het moeilijk haha

morgen ochtend ga ik Misschien testen *als ik durf*

10. XXNoukie

XXNoukie Actief lid

15 nov 2016
    148
    0
    16
    Vrouw

wat super zeg! gefeliciteerd met je man zijn nieuwe baan!
    mag ik vragen wat decapetykl is? ;)
    en je hoeft niet dagelijks te spuiten zoals ik lees? maandag weer spuiten of dan naar het ZH?

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh wat spannend xxnoukie. Het zou natuurlijk kunnen als er niks gevonden is bij jullie!

Ja ik moet iedere dag spuiten, ik spuit al vanaf 28 december iedere dag de decapeptyl. Vanaf vandaag is daar de gonal bij gekomen. Dus vanaf nu iedere ochtend 2 spuiten zetten.. Tot aan de echo en vanaf dan verder kijken of het nodig is om door te spuiten of niet.

Decapeptyl is om kunstmatig in de overgang te komen, voor IVF mag ik zelf geen hormonen aanmaken dus word hierdoor alles stil gelegd.

12. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    @cassie doe maar lekker een maandje rust, om zo weer volgende maand beter te voelen om weer een poging te wagen. Hopelijk met succes.
    Doe je ook accupunctuur?

@clarajilla dat gaat al heel snel bij jou lijkt me :) , gelukkig valt het prikken ook mee..
    En gefeliciteerd met de nieuwe baan van je partner!

Ik ben nog wachtende op mijn menstruatie om eindelijk eens te beginnen met de pil.
    Ik heb nu al migraine dus hopelijk duurt het niet lang meer

13. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Clarajilla: wat fijn voor je man! En het begint voor jou ook al op te schieten... hopelijk groeien er mooie eitjes als jullie maandag fm hebben...

@ Samira: nog steeds niet ongesteld? Hoe lang moet je dan aan de pil voor je echt mag gaan starten met spuiten?

@ Noukie: nog getest vanochtend of toch niet aan gedurfd? Spannend meid, ik duim voor echt een wonder, al begrijp ik heel goed dat je hier niet meer op durft te hopen (hier ook onverklaarbaar verminderd vruchtbaar, maar geloof eigenlijk na bijna 5 jaar niet meer dat het ooit spontaan gaat gebeuren).

@ Ike: een maand rust is af en toe ook prettig en zeker ook goed!

@ Cassie: zoals ik al tegen Ike zei, soms een maand rust goed / beter als meteen door willen... Jij praat toch ook mee in het DD topic?

@ Woman: fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad! En spannend ook om mee te doen met dat onderzoek. En wie weet, heeft het ook al voor jullie een positieve uitwerking...

Hier weinig nieuws te melden, we zijn aan het wachten op de intake in DD... het komt er nu aan, fijn, want we zijn wel weer klaar met wachten...

14. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    @jolandadijk , ik ben nog steeds niet ongesteld, ik denk in het weekend of volgende week.
    Daarna moet ik de 3de cyclusdag beginnen met de pil tot 19febr.
    16febr. mag ik beginnen met decapepthyl..
    Word gek van het wachten en aftellen hier..

Wanneer heb je de intake in DD? Volgens mij gaat het traject daar sneller dan hier. Spannend!

15. XXNoukie

XXNoukie Actief lid

15 nov 2016
    148
    0
    16
    Vrouw
    sorry dames! wel al in andere topics vermeld;
    eerste zw symptomen : testen of wachten
    en vruchtbaarheidsbehandelingen start januari Menopur 75 IUI

vanmorgen 7.30 KV test gedaan en positief ( KV 2 voor 9,50)
    daarna om 9.30 de KV test 2 voor 5 euro gedaan en die was ook dik positief! had namelijk gehoord dat deze wat betrouwbaarder zijn als die 'duurdere'

kan het gewoon niet geloven moest er gewoon van huilen
    echt zo'n wondertje dat dit is gebeurd net voordat we IUI zouden starten. hopelijk blijft hij/zij zitten

foto's van de testen staan in de andere topics voor nieuwsgierige
    ook hoe ik mijn vriend vanavond heb verrast staat ik de topic eerste Zw symptomen

ook MCL gebeld en op 27 januari 1e echo!:D

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh wat een wonder xxnoukie!! Heb even je topic bekeken maar echt hele duidelijke testen!!! Hoe reageerde je man op het kado?? :)

@samira, het mocht van mij nog wel sneller gaan hoor haha. 5 maanden op deze weken moeten wachten maar nu is het dan eindelijk zover!
    Vervelend dat je menstruatie er nog niet is.

@jolanda, ja schiet eindelijk wat op! Stiekem hoop ik dat ze maandag al groot genoeg zijn, maar daar niet ik eigenlijk niet vanuit gaan, maar is zo lastig.

17. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Noukie: ook ik heb even gespiekt, maar dat zijn hele mooie testen! Gefeliciteerd! Zo bijzonder zeg! Nu in de verlengde wachtweken in ieder geval tot de eerste echo...

18. Woman25

Woman25 Actief lid

11 jun 2016
    216
    3
    18
    Noukie, wat een kadotje zeg!! Van harte gefeliciteerd! Geniet er van!!!! :D

19. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37