Dames IUI 4 is maar niks geworden. Ik ga pauze nemen en juli gaan wij door. Ik weet even niet wat ik moet doen pauze pauze pauze. Heb alleen ovulatie testen besteld van clearblue en even de knop op nul zetten
Omdat we hier met een aantal kletsen en er een aantal zwangere tussen zitten lijkt het me leuk hier verder over te praten. Ik heb een apart topic ervoor aangemaakt http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/ivf-mamas-januari-februari-2018.656882/
Leuk Suze. Buko, Journey en ik zitten ook in een zwangerclubje. Indy wat fijn! Vervelend baby hopelijk doet de pauze je goed.
@ike jij gaat ook fijn met je zwangerschap he! Weten jullie al wat het wordt? Of willen jullie het niet weten?
We horen het als het goed is vrijdag. Als de kleine het ons wil laten zien. Hij/zij is zoooooo beweeglijk.
@Baby2017 hopelijk brengt ivf jullie meer geluk! @ike heb je een voorgevoel over het geslacht van de baby? @Suze29 is het al een beetje geland? ik heb sinds vandaag hele erge last van m'n rug. Gelukkig kan ik een beetje rustig aan doen op het werk. Morgen de punctie. Ik zie er gelukkig niet tegenop , wel een beetje spannend uiteraard.
hallo dames, even nog een korte vraag: ik heb nog wat medicijnen over van onze deze poging. waar kan ik die "adverteren"? is het überhaupt toegestaan dat op ZP mee/ uit te delen? vind het zo zonde omz e weg te gooien als ik er iemand blij mee kan maken.
Ja dat weet ik dus ook niet. Ik heb ook medicatie over en wil dat ook liever aan iemand geven dan terug naar de apotheek brengen Spannend morgen Indy! Heel veel succes alvast!
Cassie ben jij ook zwanger? Dan heb ik iets gemist. Als je niet zwanger bent kan je het bewaren als er evt een volgende poging nodig is. Bij ons werd namelijk steeds gevraagd of je nog medicijnen hebt. Op fb schijnen er plekken te zijn om medicijnen voor mmm aan te bieden. Weet niet waar.
ik ben net een uurtje geleden ongesteld geworden.. En begin dus as zaterdag met de pil. Ik heb vandaag ook mn ivf schema al binnen en ik moet aan de pil tot 7juli en 7juli begin ik ook met de decapeptyl en Gonal-f 19juli alles tot 26juli is de echo-fm. Week 31 punctie en tp. Ik spoot bij mijn eerste poging 150eh gonal-f en nu mn 2de poging 225eh.
@Baby2017 dat is mooi,heel veel succes! @Cassie21 er is een groep op fb waar je je meds kwijt kan aan vrouwen die in nood zitten wbt medicatie.
Fijn dat je je schema al hebt! Valt op zich nog mee tot 7 juli de pil, 4/5 weken ongeveer. Ik moest iedere x 6-8 weken slikken.. Hopelijk lult deze behandeling bij jullie! Ik zit nu toevallig in het mcl te wachten op de maag darm lever arts.. Al 10 min minimaal uitloop
De punctie is goed gegaan viel me reuze mee. Er zijn 4 eicellen gevonden en 80 miljoen bewegende zaadcellen. Had er al rekening mee gehouden. Hoop dat deze 4 het goed gaan doen. Morgen horen we of er bevruchting heeft plaatsgevonden en zondag dan de terugplaatsing.
@indy90: hoe is je punctie vandaag gegaan? Viel het je mee of tegen? @medicatie: hier zijn inderdaad facebookpagina's voor.
We kruisen elkaar net! Fijn dat het je meegevallen is. Hopelijk ontstaan er mooie bevruchtingen uit deze eicellen! spannend nu. @samira: fijn dat jij je schema al hebt, dan weet je weer waar je je op kan richten