@Cassie21 wat vreselijk. Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Qua wanneer je weer verder wil met het traject zou ik zeggen luister goed naar je gevoel en je lijf. Zo'n miskraam is niet niks, zowel emotioneel als lichamelijk gezien. @clarajilla er gebeurt veel lichamelijk dus dat je moe bent is niet gek. Bij mij is dat ook niet beperkt gebleven tot het eerste trimester. Heb het nu nog. Verschil is alleen wel dat ik nu moe ben van iets te doen en eerst al moe was al deed ik niks. @indy90 fijn dat je er weer zo positief in staat. Zo'n miskraam is niet niks. En je had natuurlijk niet alleen de miskraam te verwerken, maar je had ook nog te maken met de zorgen rond je vader. Hoe gaat het nu met je vader? @Jolandadjk wanneer startte jij ook alweer? Hier gaat het goed. Zowel met de kleine meid als met mij.
Lief dat je er naar vraagt. Mijn vader is inmiddels gelukkig weer thuis. Maar we merken wel dat het een lang herstel gaat worden. Hij is vooral heeel erg moe. Ook logisch als een groot gedeelte van je hart beschadigd is. In het begin was hij doodsbang maar dan vooral om ons alleen achter te laten. Hij gaat vanaf augustus een paar keer per week naar een revalidatiecentrum om op krachten te komen. Ik weet niet of hij ooit weer de oude zal worden maar hopelijk blijft hij gewoon nog heel lang bij ons. Hij is pas 55. Hele heftige periode maar we durven voorzichtig weer naar de toekomst te kijken. Samen zijn we sterk ♥
@Cassie omg wat erg meid sterkte.. Echt eng zulke dingen, hopelijk kom je er snel overheen en verder kunt gaan @clarajilla jij bent al over de 12 weken, wat gaat de tijd toch snel! En weet je het geslacht van je baby?
Ik heb zelf ook geen leuk nieuwtje. Ik had afgelopen dinsdag de ech fm en ze zag maar 1 grote follikel van 13mm en een paar kleintjes die waarschijnlijk niet bij gaan groeien. Ik moest door met de gonal tot vrijdag de 2de echo en die ene follikel werd 18 mm en de rest 8mm die waren te klein en zat dus geen eicel in. Ik heb zelf de keuze gekregen of ik met deze ene follikel door wilde gaan maar ik vond dat zonde voor de poging. Dus is de poging afgebroken. Wel een opluchting dat mn poging zo toch niet verloren is gegaan. Maar ik had het niet verwacht omdat mn gonal was verhoogd van 150 naar 225. 150eh had ik 7 follikels.. Gelukkig mocht ik gelijk door, ik sluk nu Primolut tot donderdag om mijn menstruatie op te wekken. De 3de cyclusdag mag ik weer aan de pil, en 27augustus weer aan de decapeptyl. Ik heb deze keer wel Menopur gevraagd ipv Gonal f. Blijkbaar is mijn cyclus niet stil gelegd omdat ik continu bloedinkjes had door een ander merk pil die ik gewend was., vandaar dat het mis ging. Pechmaand dus..maar ja.. Nieuwe ronde , nieuwe kansen he
Dankjewel @samira28 Wat naar dat je poging is gecanceled, maar snap wel dat je niet voor 1 eicel gaat puncteren. Heb je ook weleens een cysluc gehad zonder pil? Bij mij werkte dat echt veel beter, of is er een speciale rede dat je steeds het lange protocol moet? Succes de volgende keer, we gaan gewoon door!
Dank je tuurlijk gaan we door, onze dag is nog niet gekomen gewoon, maar komt wel.. Bij ons in het ziekenhuis doen ze alleen het lange protocol, ik had het nl ook gevraagd. Ik ga nu gewoon mijn eigen merk pil slikken, daar heb ik nooit bloedingen of spottingen van gekregen.
@samira28 , balen dat er maar 1 follikel gegroeit was Hopelijk volgende x meer follikels! En ja klopt alweer 15 weken! Vanavond hebben we de geslachtsbepalings echo gehad! En we krijgen een... Meisje!!
Wat balen dat je poging is afgebroken Samira! Alle hormonen voor niks.... Hopelijk de volgende keer meer follikels!