2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ike, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XXNoukie

XXNoukie Actief lid

15 nov 2016
    148
    0
    16
    Vrouw
    Dankjullie wel meiden!

ik/wij hadden dit zo niet verwacht!
    mn vriend zei dit kan niet..
    haha wie had dit verwacht?

Ben nog wel voorzichtig met blij zijn. eerst de Echo maar afwachten
    en zo lang er geen bloed is moet ik toch mijn lichaam maar vertrouwen :)

nu moet ik eerlijk zeggen was er vorige maand ook even klaar mee al die vitamines/foliumzuur en granaatappelsap
    dacht stik ook maar dus heb niks ingenomen.
    hopelijk is het niet schadelijk voor het baby'tje geweest.
    zit gelukkig niks in de families met een open ruggetje

ze zeggen als je er niet mee bezig bent gebeurd het.. in eerste instantie geloof ik dit niet maar vorige maand toch gelukt ;)

nu ben ik wel op zoek naar nieuwe vitamines/foliumzuur
    wat raden jullie aan?
    ik heb niet zo'n goeie weerstand dus daarom wil ik ook iets met genoeg vit. C

ohja heb vorige maand wel een maansteen ketting gekocht
    vanaf 23 december gedragen en daarvoor goed gereinigd in stromend water ( 24/25 dec erg vruchtbaar/eisprong)
    dacht dan laat ik hem 14 januari op met volle maan en dan voor de IUI

had wel gelezen dat deze dan 'stuk' gaat als je zwanger bent
    hij is niet stuk maar toch was de streep op de test wel erg duidelijk

of het is gewoon toeval ;)

2. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Waaauw, fantastisch Noukie!!! Gefeliciteerd!!

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja snap dat je het niet kan geloven!

Helaas wat jij beschrijft werkte voor mij niet, ik ben er allang klaar mee e. Heb alles los gelaten. Volledig vertrouwen in het ziekenhuis gehad en niet zelf meer mee bezig geweest. Foliumzuur wel blijven slikken want slik toch andere medicatie. Maar met al die extra vitamines en grabaatappelsap ook gestopt. Die maansteen werkt bij mij ook niet, draag ik denk ik ook al bijna een jaar. Hij is meerdere malen van mijn ketting gevallen. En jammer genoeg niet zwanger geweest nog!

4. XXNoukie

XXNoukie Actief lid

15 nov 2016
    148
    0
    16
    Vrouw
    wat vreemd zeg van die maansteen dan! heb begrepen dat deze sterke krachten hebben.
    maar hij moet wel bij je passen dus misschien past deze niet goed bij je.
    :)

dat loslaten werkte voor mij ook niet hoor.
    wij hebben okt 2015 een huis gekocht en toen tot maart 2016 geklust dus toen had ik het ook druk met klussen ect.
    was een behoorlijke klus en zijn nog steeds niet klaar maar niet meer zo veel werk als in het begin.
    had gedacht dat het toen ok wel raak zou zijn.

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja misschien niet, geen idee. Draag hem nu ook niet meer want hij viel de hele tijd van me ketting af!

Ja wij zijn ook druk met andere dingen bezig geweest. Ik ben begonnen met een bbl opleiding, kreeg ik aangeboden. En onze kat is vermist geweest een maand lang, daarna bezig met huis kopen en alles rond krijgen. Toen huis gekocht en klussen en verhuizen. En het geloof dat bij ons zelf zal lukken heb ik ook niet meer xD

6. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Hoe ik meteen alles over maanstenen aan het lezen ben...
    (Overigens geloof ik er sowieso wel in hoor, heb al twee stenen die ik heel bewust inzet)

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik geloof er op zich ook wel in. Maar tot nu toe werkt het niet bij mij 😅

8. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    #168 girlie12, 12 jan 2017
    Laatst bewerkt: 12 jan 2017
    Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi

Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || 1e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker

Cassie: 31 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || AMC || verminderde zaadkwaliteit + dichte eileider

Clarajilla: 25 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Girlie: 32 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || MMC Veldhoven + Elisabeth ziekenhuis Tilburg || Endometriose

Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis Tilburg || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik

Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || UZ Gent of DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Journey18: 28 jaar || man 28 jaar || 1e kindje || Elisabeth Tilburg || verminderde zaadkwaliteit genetische afwijking

Nijne: 28 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || emc || teelbalkanker

Samira: 36 jaar || partner 30 jaar || 3de kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure)

Silver27: 30 jaar || 35 jaar || 2e kindje || Radboud || onverklaarbaar

Wistaire: 27 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || Isala || PCOS

Woman25: 26 jaar || vriend 31 || 1e kindje || UZ Gent || Endometriose, daardoor eileiders dicht

XXNoukie: 24 jaar || vriend 24 || 1e kindje || IUI in MCL

Afspraken lijstje
    Op volgorde van afspraak
    Januari
    05-01 Journey18 - evaluatiegesprek met gynaecoloog na mislukte ICSI
    05-01 Cassie - FM
    06-01 Woman25 - evaluatie icsi poging 1
    12-01 Ike - evaluatie met gynaecoloog na punctie 2
    16-01 clarajilla - follikelmeting
    16-01 Girlie12 - terugplaatsing cryo 1.4
    19-01 silver - intake IVF
    27-01 Buko - prikinstuctie
    31-01 Jolandadjk - Intake Düsseldorf
    Februari
    01-02 Samira28 - prikinstructie
    Mei
    02-05 Jolandadjk - Intake Gent

Zwanger
    Januari: XXNoukie

Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst?
    Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.[/QUOTE]

9. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Heb mijn gegeven ingevuld op het lijstje. Heb even bijgelezen. Ben altijd wat minder op het forum in de aanloopweken. Ben maandag en dinsdag voor FM naar het ziekenhuis geweest. Dinsdag pregnyl gehad, dus as maandag terugplaatsing. Spannend! Zeker omdat het de laatste cryo is van IVF 1. Hopelijk ontdooid hij goed!!

Noukie wat super! Gefeliciteerd! Dit was de droom van ons allen denk ik, net voordat je traject in gaat, spontaan zwanger!

10. XXNoukie

XXNoukie Actief lid

15 nov 2016
    148
    0
    16
    Vrouw
    ja dit had ik echt niet verwacht!
    voelt eigenlijk als 'traject 2'
    aangezien we wel al heel tijd terug beide getest zijn en HCG ect. hebben gehad zag ik dat als een eerste traject haha
    en paar maanden lang folikkenmetingen gehad. snap er zo niks van

gister en vannacht zo druk in mn hoofd dat ik er gewoon niet van kan slapen.
    en het wachten op de eerste echo, duurt zoooo lang. ;)

11. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Snap het dat het voelt als traject 2. Spannend ja die echo, wanneer heb je 'm?

12. XXNoukie

XXNoukie Actief lid

15 nov 2016
    148
    0
    16
    Vrouw
    op 27 januari.
    kon al vanaf 24e maar op de dagen dat hun konden kon ik niet ivm werk
    dus als het goed is ben ik dan 6 weken en 5 dagen
    dus moet er wat te zien zijn:D

13. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Lijstje 2017: nieuwe ronde, nieuwe kansen

Leden op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf || van je partner || hoeveelste kindje || het ziekenhuis || reden ivf/icsi

Buko: 28 jaar || vriend 35 jaar || 1e kindje || Erasmus mc || teelbalkanker

Cassie: 31 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || AMC || verminderde zaadkwaliteit + dichte eileider

Clarajilla: 25 jaar || vriend 25 jaar || 1e kindje || mcl en umcg || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Girlie: 32 jaar || vriend 33 jaar || 1e kindje || MMC Veldhoven + Elisabeth ziekenhuis Tilburg || Endometriose

Ike: 30 jaar || man 34 jaar || 1e kindje || Elisabeth ziekenhuis Tilburg || verminderde zaadkwaliteit door rolstoel gebruik

Jolandadjk: 32 jaar || man 36 jaar || 1e kindje || UZ Gent of DD || onverklaarbaar verminderd vruchtbaar

Journey18: 28 jaar || man 28 jaar || 1e kindje || Elisabeth Tilburg || verminderde zaadkwaliteit genetische afwijking

Nijne: 28 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || emc || teelbalkanker

Samira: 36 jaar || partner 30 jaar || 3de kindje || MCL en UMCG || eileider probleem(essure)

Silver27: 30 jaar || 35 jaar || 2e kindje || Radboud || onverklaarbaar

Wistaire: 27 jaar || man 29 jaar || 1e kindje || Isala || PCOS

Woman25: 26 jaar || vriend 31 || 1e kindje || UZ Gent || Endometriose, daardoor eileiders dicht

XXNoukie: 24 jaar || vriend 24 || 1e kindje || IUI in MCL

Afspraken lijstje
    Op volgorde van afspraak
    Januari
    16-01 clarajilla - follikelmeting
    16-01 Girlie12 - terugplaatsing cryo 1.4
    19-01 silver - intake IVF
    27-01 Buko - prikinstuctie
    27-01 xxnoukie echo 6.5 wkn zwanger
    31-01 Jolandadjk - Intake Düsseldorf
    Februari
    01-02 Samira28 - prikinstructie
    Mei
    02-05 Jolandadjk - Intake Gent

Zwanger
    Januari: XXNoukie

Wil je wat aanpassen of toevoegen aan de lijst?
    Je kan de lijst quoten uit het meest recente bericht, dan kun je toevoegen/wijzigen wat je wilt maar voor dat je hem verzend moet je alleen helemaal voor aan de tekst het blokje [quote ], en helemaal onderaan [ /quote ] verwijderen.

14. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Hoe ging de evaluatie Ike?

15. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Hoi Girlie, ik wist niet, of is mij eerder niet opgevallen, dat jij ook in Tilburg loopt.
    De evaluatie ging goed. Ik had aangegeven dat er niet eerder over overstimulatie is gesproken, pas met de punctie. Ze zei dat er 9 eicellen groter dan 12mm waren, maar de dag van de punctie waren het er 15. Ze hadden dus helemaal geen overstimulatie verwacht
    Vorige keer met de evaluatie na icsi 1 hadden we het al kort over utrogestan bij cryo tp. Nu echt gevraagd of ik het zou mogen gebruiken. Ze zag geen reden om het niet te doen, dus het mag. We wijken dus af van het standaard protocol.
    Wij twijfelen of we toch deze ronde nog willen starten. Van haar mag het.
    Omdat onze arts maar 1x pw in het ziekenhuis zit kon bij de laatste zwangerschap de echo niet bij haar gepland worden. Ik heb aangegeven dat de volgende keer toch graag te willen. Bijv. In het andere ziekenhuis. Dat begreep ze en is voor haar geen probleem.
    Een goed gesprek dus.

16. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Klinkt als een prima evaluatie!
    Wij hebben alleen de terugplaatsing in Tilburg, ivm lab. Rest allemaal in Veldhoven.

17. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Dus maandag naar Tilburg als het goed is.

18. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ja! daar gaan we voor!!

19. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik duim voor jou Girlie!

20. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Hoi lieve meiden, ik wilde vragen of jullie ook andere dingen doen zoals accupunctuur etc om extra ondersteuning met de ivf..

Deel Deze Pagina