Hoi Hoi, Mijn naam is Rachel en 31 jaar oud ( bijna 32 hahah) en mama van 3 , even van me afschrijven hoor .De laaste keer is in aug toen was ik bijna 5 weken zwanger . Helaas is dit toen misgegaan . Deze week zijn we er achtergekomen dat we WEER ZWANGER ZIJN! hoop dat dit kindje blijft zitten!!! Nog meer mama's die zwanger zijn van de 4e of 5e of 6e? Groetjes Rachel
wat super leuk zeg! ook nog gefeliciteerd! hoe is het om een groot gezin te hebbn met 4 of meer kindjes? en hoe reageert jouw omgeving ! wij houden het nog even stil omdat ik bang ben dat het blije nieuws voor ons , voor de rest niet echt blij zal worden ( ze vonden 2 kindjes als genoeg en bij onze jongste kregen we al comentaar ppffff)
Allereerst, van harte gefeliciteerd. Ik lees zo af en toe mee op zw.pagina..en zag dit voorbij komen. Ik herken je verhaal. Hier 5 kindjes..en ook de nodige commentaren gehad...mensen hebben altijd wel te zeuren. Probeer er niets van aan te trekken hoor. Heerlijk genieten van de rijkdom die je hebt, en het nieuwe wondertje. Zelfs zou ik nog graag een 6e kindje willen. Maar voor nu is t voor manlief genoeg..wellicht veranderd dat nog..Ik blijf hopen
heel slecht ....maar goed om te horen dat ik niet alleen sta hierin ppff... ben me eigen al mentaal aan het voorbereiden om het te gaan vertellen ( me ouders en me zus ) ZOOOOO geen zin in hahah... maarja je kan ook niet w8 tot de baby er is hahaha We zijn er super blij mee!!
Gefeliciteerd!! wauw de kleine komt al bijna .... wat is het leeftijds verschil van de ander kindjes. Bij ons zit tussen de laatste en wonder 4 als deze geboren is op 2 weken na( uitgerekende datum ) , 2 jaar
Tussen 1 en 2 zit 2 jaar en 13 dagen. Tussen 2 en 3 zit op 2 dagen na 2 jaar en tussen 3 en 4 komt ongeveer 2 jaar en 8 maanden. En ja deze kleine komt al bijna, maar mama Is er geestelijk nog niet klaar voor hoor. Verlof gaat over 2 dagen in en met 3 kinderen zwemles, sport, school en eigen werk en sport heb ik nog niet echt tijd gehad om mij geestelijk voor te bereiden! Maar met mijn jongste duurde dat ook tot 39 weken. Dus ik ben 1 van de weinige dames die het liefst overtijd gaat geloof ik Hier trouwens geen rare reacties gehad want ik heb al bij de eerste gezegd dat ik voor een elftal zou gaan.... Is niet zo, de laatste 2 zijn zelfs verrassingen, maar niemand heeft iets te maken met hoeveel kinderen wij mogen krijgen, toch?!
Ken het gevoel bij baby#3 had pas na de 40 weken het idee ik ben er klaar voor , en dat heeft ze gehoord want 2 dagen later was ze er hahah. We hebben het bijna nog aan niemand verteld, alleen zijn broer en vrouw. Maar dat is meer omdat hun al meer dan 4 jaar bezig zijn om zwanger te mogen worden! hun reactie was heel lief!! vond het erg moeilijk om het aan hun te vertellen( gun het hun ook zo) . Mijn man hoeft me maar aan te kijken en het is raak! hahah. Ook weten zijn moeder en stiefvader het! en die reageerde ook erg leuk( weet natuurlijk nooit wat ze achter je rug zegen , maar dat hoor ik niet en boeit me niet)Maar pppfff moet het me ouders en zus vertellen nou dat wordt een hele kluif bah bah zo geen zin in bij de 2 was het al commentaar van me zus en bij nummer drie was het je hebt alle smaken toch al, zijn er niet meer hoor . Maar heb me voorgenomen om te zegen dat het onze keus is en dat ze hun commentaar voor hun mogen houden
Ah joh! Gewoon verbaasd zeggen dat jullie hopen op een puppy of dinosaurusje... Niets van aantrekken! Al snap ik heus dat dat moeilijk Is met mensen die dichtbij je staan. Wel fijn dat jouw zwager en schoonzus lief reageerden! Ik heb een schoonzus die uiteindelijk met eiceldonatie pas kinderen heeft kunnen krijgen, maar die komt dus al jaren niet naar familiebijeenkomsten. Zelfs niet nu ze al 2 jaar een tweeling heeft....
Gefeliciteerd! Hier zwanger van onze derde. Ook wij hebben een wens voor 4 kindjes. Al ben ik nu wel zo misselijk dat ik nooit meer zwanger wil zijn Mijn moeder was al een tijdje aan het vissen of ik zwanger was, want ze wist dat de wens er was. En de reactie van mijn vader was : "huh nog een, maar jullie hebben al een jongen en een meisje" . ..uhhh ja
Ja dan ben je toch klaar? Wat wil je nog meer? Vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk snel voorbij en kan je gaan genieten!