Waar ik op hoop : -Mentale gezondheid van mijn man en zoon terug in orde. -Fysieke gezondheid van mij nog beter of toch nog wat extra antwoorden - Meer aan mijzelf denken en mijzelf ook belangrijk vinden (grootste werkpunt voor mijzelf).
- Het jaar waarin ik mezelf weer een beetje terug vind. - ik hopelijk wat gezonder wordt - We als gezin een fijne en warme tijd hebben samen - We spoeddierenposten, eerste hulpen en ambulances kunnen omzeilen
.. waarin we hopelijk zwanger mogen raken .. ik verder aan mezelf en mijn gezondheid blijf werken (beter voor mezelf zorgen) .. ik meer grenzen kan stellen aan m'n werk .. nog veel mooie momenten mag beleven met m'n lieve man en dochter .. als het nog even kan, wat gewicht verliezen.
Dat we na ruim 2 jaar eindelijk blijvend zwanger zijn van ons derde kindje. Dat ik expert personenschade wordt. Lekker op vakantie naar Lanzarote en dat de zonnepanelen geleverd worden.
2023 wordt hopelijk het jaar waarin Ik een opvang plek vind voor mijn dochter en dus de kans krijg om een baan voor overdag te gaan zoeken... Ik meer aan mezelf ga denken ipv anderen, mbt werk. Niet meer ziek gaan werken omdat er "niemand anders is" en ook niet meer altijd maar op komen draven terwijl ik echt eens een dag voor mezelf nodig heb. Ik beter voor mezelf wil zorgen.. vaker rust momenten nemen of verwen momenten inplannen zoals Wellness of kapper bijv.. Ik mijn streefgewicht van 65 kilo wil halen. Ben nu van 80 kilo naar 70 kilo gegaan dus dat gaat wel lukken! Ik meer los kom van mijn ex mbt huur enzo
Het jaar waarin ik wil gaan voor een leidinggevende functie. Een pittig traject maar ik weet dat ik het kan. Hopelijk ziet mijn werkgever dat ook En het jaar waarin zoon zijn laatste jaar op de basisschool heeft, ik hoop dat hij gaat genieten van alles wat er staat te wachten. En vooral: dat hij aangenomen wordt op de school die wij op het oog hebben. Speciaal onderwijs dat hem de beste kans geeft om met plezier naar school te gaan. Er zijn altijd meer aanmeldingen dan plekken dus best spannend. Oh en ik hoop dat de hardnekkige blessure waar ik mee kamp echt snel beter gaat, zodat ik weer kan sporten