Hoi hoi, Afgelopen maandag heb ik 4 dagen voor nod positief getest. Helemaal blij natuurlijk, maar nu slaat de onzekerheid weer toe. Maandagavond getest, 13 dpo ( ik heb een lange lf), ik vond hem vrij duidelijk. Omdat ik met ochtendurine wilde testen, gisteren nog een keer getest. Hij lijkt een fractie lichter, terwijl ik verwacht had, dat hij donkerder zou zijn omdat dit met ochtendurine was. Wat vinden jullie van deze testen? Links is maandag en rechts dinsdag. Vrijdag is mijn nod pas en ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden. Alvast bedankt voor het kijken. Groetjes
Inderdaad wat Soeee zegt HCG heeft 48 uur nodig om te verdubbelen. In het begin kan het HCG nog erg schommelen, dus ik zou me niet te veel druk maken Gefeliciteerd dus!
Wat een mooie knaltesten bij 4 dagen voor nod! Gewoon over een paar dagen nog een keer testen en dan zullen ze vast duidelijker zijn. Gefeliciteerd nog!
Dank jullie wel! Ik was gisteren echt euforisch, maar door mijn mk slaat toch de twijfel toe. Ik ben blij als het zaterdag is, dan is in ieder geval 1 hindernis overwonnen.
Ach meid toch, weet hoe moeilijk het is maar je hoeft je echt geen zorgen te maken, de tests zien er prima uit, heb er in die eerste week ook wel 1 gehad die minder leek dan de vorige. Probeer het gevoel dat je had van dat deze zwangerschap anders is dan bij de mk weer vast te pakken en te houden want dit gaat gewoon een mooie plakkert worden!
Je testen zijn echt super duidelijk! Ik had wel hetzelfde voor NOD. Deed eerst 's middags een test en toen de volgende ochtend met ochtendurine en die was ietsje lichter. Maar een paar dagen later was het echt een knaller. Ik vond het ook wel spannend hoor om zover voor NOD te testen. Maar het gaat vast goed!
Heb gisteren toch nog even wat testjes bij de Kruidvat gehaald. Kan ze nu niet vergelijk, maar scheelt wel flink in de prijs. Ik ben vandaag alweer een stuk meer ontspannen. Testje is op 15 DPO, morgen is mijn nod. Vind hem zelf erg netjes.