Dag meiden! Hij stond geloof ik in het verkeerde onderdeel... willen jullie hier eens naar kijken? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/211338-puregon.html Er staat trouwens in dat ik er over 3 dgn mee start maar ik zou er dus vanavond mee starten! Thnx allemaal!
Hallo sjudith en kaat, ik heb gedurende anderhalf jaar Gonal F en de laatste paar maanden Puregon gebruikt. Ik moet zeggen dat ik het allemaal wel prima vond. Ook het prikken viel reuze mee (klein dun naaldje) terwijl ik begin van de MMM door De Clomid (hormoon pillen) erg ziek van werd. Het sloeg ook totaal niet aan. Hormoon prikken ging dus goed maar het probleem was dat het bij mij zo lang duurde voordat er 1 of 2 follikels groeiden. Je wordt erg goed in de gaten gehouden dmv inwendig echo. Ik moest bijv. zo'n 3 keer in de week langskomen voor controle want als het even te hard gaat, wordt het afgebroken. Of je veel kans hebt op meerlingen...tja als er 2 follikels groot zijn zo'n ongeveer 18 mm dan is de kans wel groter. Ik heb een keer gehad dat er 2 gesprongen zijn maar dat wil niet zeggen of er daadwerkelijk een goed eitje inzit. Al met al heb ik het prima ervaren (andere keus had ik ook niet) en ik zou het zo weer overdoen
hey Waterlelie, Heb jij IUI gehad? Want dan heb je het lang volgehouden als ik het zo lees...Maar met een mooi resultaat zie ik!Super!! Sjudith, ik sluit me helemaal aan bij wat Waterlelie zegt. Zijn er 3 of meer eitjes dan zullen ze waarschijnlijk ook de poging afbreken...Sterkte en ik hoop dat er snel een wondertje komt!!