20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    oke nijn ben benieuwd!!!

Ik zit me een beetje druk te maken om mijn zus..
    die slikte ook Provera om het op te wekken, maar morgen is dat al 1 week geleden en ze word gewoon niet ongi!
    Heeft ze de Gyn gebeld kan ze pas donderdag terecht, echt slecht is dat!

ik ga zo ff naar vriendin,die pas een kleine heeft...ff centrum in!

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    IHLJ ja dat begrijp ik, was ook niet verkeerd bedoeld hoor :)

Lievelot; zou zoals sjors zei ook nu laten uithalen, waarom zou je wachten tot januari? Kans dat je ronde 1 al prijs hebt is niet heel groot hoor. (er is wel kans maar toch, er zijn niet veel van die gelukzakken :)) En idd dat vergeet ik nooit meer, iedereen zo enthousiast!! Maar jeee wat had ik zenuwen!! Stond helemaal te trillen en bibberen joh! :D

*wat was het fijn, zo zwanger zijn* zucht! ik wil nog wel een keer!!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Is je zus niet zwanger?
    En waarschijnlijk is het niet iets heel ernstig en moet ze daarom even een paar dagen wachtten voor ze terecht kan, of ze laten de kans op die manier open dat ze als nog ongi wordt, dat kan misschien soms wat later opkomen.
    Hoop voor je zus dat ze snel antwoord heeft, want dit in inderdaad heel vervelend.

4. nijnonijntje

Kan me heel goed voorstellen meid, hoop ook dat je snel weer zwanger mag zijn :D

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja maar eerst jullie nog he ;) Moet me nog ff inhouden :D Was bedoeld tegen dat Maxim 1j wordt opnieuw te beginnen! Maar als de kriebels nu al stilletjes komen, mss weer eerder :p

Alleen zitten we met hoop verbouwingen, nu net al de grote klussen (nieuwe ramen, deur, rolluiken, dubbel glas, elektr,..) en kost stukken van mensen!! Willen over jaar of 2 toch aan de bovenverdieping (= zolder) beginnen. Dak vervangen, isolatie, vloer eruit, wss moeten we onder dan ook het plafond er nog uit... Kunnen centjes nog aardig gebruiken! Maar wil geen 4 of 5j tussen mn kindjes. Wss houden we het bij 2, moest het 3 zijn dan ging dat mss nog (en dan de laatste 2 korter op elkaar) Maar bij 2 vind ik dat niks! Hebben ze minder aan elkaar.

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

@IHJL
    Balen van ej buikpijn girl... ist al beetje minder???
    Je geeft aan dat je zus ook aan de provera is... (ik wist niet dat je zus ook zwanger probeer te worden) sorry als ik dat had kunnen lezen en dus ben vergeten hoor... Zijn jullie dan dus samen bezig?
    Balen dat ze donderdag pas kan naar de gyn!

@Nijn,
    Spannend de uitslag meis!!!!
    Wel maf dat je bloeding vrijwel per direct stopte... maar je gaat dus evt einde van de week bellen?

@Zouwoas
    Haiiiiiii hoe ist meis??? Haha ben je aan het snoepen... wat snoep jij zoal?? ;) Hey jullie gaan je inschrijven voor huren.. dus kopen is helemaal van de baan???? Waar zou je willen wonen meis en wat voor huis?

@Meisje
    Hmmmmzzz ;) spot ik nou een zwangerschaps wens :p hihihi geloof best dat je het als bijzonder hebt ervaren en dan zit je nog te beppe met meidenmeute als ons... hihihi besmettelijk!!!

@Lievelot... lees dat meisje ook reageerde op jou en mijn opmerking naar jou; Ik denk echt dat als je wens zoals je die hier deelde zo happy is.. en ja idd er is een kans dat je in 1x zwanger kan worden maar die kans is idd niet heel groot... zou het er op gokken. Het ligt natuurlijk ook samen met hoe lang is jou cyclus en wanneer ei... en klussen jullie vaak enz... dat maakt allemaal jullie kans.

Begrijp me niet verkeerd hoor het is jou/jullie keus... en wij willen natuurlijk heel graag dus draaf daar misschien beetje in door ;)

@ALL
    Zit hier nog steeds met een kaduke deur :x Maar we wachten geduldig af... tegenwoordig overal op wachten!~Hahaha
    Heb trouwens het idee dat ik nu een kortere cyclus heb/zal hebben... kan niet goed uitleggen waarom maar is gewoon een gevoel. Zit nu op dag 21. Was gister op sweat 16 van me nichtje en daar dus veel fam, kwam ook onderwerp baby ter sprake ''zucht'' zeiden een aantal ooms en tante's dat ze met smart wachten op nieuws van onze kant uit (ze weten niet eens dat we bezig zijn) nou ja niet dat ik dan weet.... Heb wel eens op een vraag; wanneer jullie antwoord gegeven word aan gewerkt jullie horen het wel.. hahaha daar hangen ze me nu dus aan op. Lol

Nou hoe ist verders hier???

LiefssSjors

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja het is idd besmettelijk!! Verdorie :D

stom van je deur, hopelijk wij meer geluk...

8. nijnonijntje

@Sjors
    Ja ik ga eind van de week wel even bellen. De lab zei mij dat dan de uitslag zaadtest eventueel wel binnen zou zijn, dus misschien krijg k die uitslag ook wel en die van mijn bloedtest eventueel.
    Zou handig zijn.

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    hoop echt dat jullie meer geluk hebben met de deur.
    Ze belde me gister voor het maken van een afspraak maar was nog aan het werk dus was een bericht via voice mail... of ik woensdag middag zou kunnen en anders zowiezo ff wilde bellen... ja gister om 17:40 pas bericht kunnen beantwoorden en toen waren ze al dicht. Ik vanmorgen bellen zegt die doos; ja de mevrouw die de afspraken maakt is er vandaag niet dus U kunt morgen bellen :x Nou heb wel aangegeven dat ik morgen middag niet kan en dat ik beperkt bereikbaar ben ivm mijn werk.... pfffffff kan nog leuk verhaal worden

Maar ehhhhh besmettelijkkkkkkkk hoe ist met je kleine?? Zou je trouwens echt een 2e willen?

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Oke nou ff duimen en afwachten.
    Wij hebben hier ook nog geen bericht van het zh over uitslag of wat ook :( ze hadden volgens mij toch anders aangegeven.

11. nijnonijntje

Ja als het geen spoed is, doen ze er volgens mij ook wel een week over hoor.
    Dus, denk dat we beide einde deze week wel uitslag hebben.
    Wat ontzettend spannend he meid!

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Zeker spannend! Ik wacht tot vrijdag en anders ga ik zelf bellen.

Ben jij nu werken?

13. nijnonijntje

Ja ik ben nu aan het werk. Moet zo wat gesprekken voeren met medewerkers. ( ik ben P&Oer)

Ik waccht ook tot vrijdag en bel dan ook.
    Ik duim voor ons beide voor een goede uitslag.

*duim duim*

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Sjors ja me zus en ik zijn beide proberen zwanger te worden,alleen me zus heeft later pas PCO gekregen na de zwangerschap van haar eerste,die niet gepland was maar natuurlijk zeer welkom was!
    daar is een prachtige meid uit gekomen!
    En me zus en ik hebben beide dus PCO en veel steun aan elkaar!!

Even dit...Mijn moeder heeft haar hondje in laten slapen net...was nog geen jaar...ben er helemaal over de toeren van!!!:(

15. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjorsjette: We willen ons in laten schrijven in brunssum.
    Kopen ...haha daar hebben we genoeg van, misschien over een paar jaar. We willen toch kijken of we een eengezinswoning kunnen krijgen ( ivm met de beestjes hier in huis)
    Snoepen= ijs eten, ben en jerry's cookie dough :)
    3de beker al sinds vrijdag.
    xx

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Nijn
    Ik duim met je mee voor ons!

@IHJL
    Ow oke dat wist ik dit niet.
    Vervelend dat het bij jullie beide is dan,
    maar wel fijn dat jullie elkaar daar dan in kunnen steunen!

Wat naar voor je ma van haar hondje!!! Sterkte ermee *KNUFF*

@Zouwoas
    Ow oke Brunssum. Maar waarom dan toch ‘’niet’’ meer kopen?
    Kan het helemaal niet (voorlopig) bedoel deze vragen niet verkeerd hoor!
    Mijn mams heeft haar woning te koop (kan me nog herinneren dat je zei dat het bij jou in de buurt was ofzo) misschien is dat huis wel iets voor jullie. Het is een 2 onder 1 kap woning met kleine voor en grote achtertuin.

17. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Staat die woning op funda?
    We dubben nog, met wat we nu op kunnen nemen om te kopen en wat er te koop staat voor die prijs.
    Als we gaan huren dan hopen we ooit het huis van oma misschien te kunnen kopen.
    Als dat een leuke prijs heeft.
    dan zitten we niet met een huis dat nog verkocht moet worden.
    Ben wel nog vaak funda af het speuren om iets leuks te vinden.
    Ahja inschrijven kan geen kwaad.
    Duurt toch een tijdje voordat we iets horen.

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hey hey!

Ja het is heel sneu voor t hondje van me ouders..:( heb er vannacht zelfs over gedroomd...zo zielig!
    Mijn mam komt zo hierheen gaan we ff shoppen!!

Heb net spullen besteld om zelf een taart te gaan maken!
    Wil een haloween taart maken hihih!!
    liefss

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Klinkt leuk een H,taart.. fotooooo als ie gelukt is ;)

@Zouwoas.. hij staat wel op funda maar indirect.. stuur je in een pb wel een link. Weet niet aan welke prijs jullie verders denken/kunnen/zoeken....

@ALL
    Meiden hoe ist verders hier????
    Ik heb me vandaag verslapen! ZOOOOWWW vervelend! Liep de klas binnen en toen ging de bel van het 2e uur al :$ dan loop ik meteen heel de dag achter en zit ik niet in me sas! Verders een beetje buikpijn (vlagen) heb geen idee wat dat kan zijn.

20. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @ meisje89: ik lees net je verhaal hoe jij je zws hebt aangekondigd, super mooi en leuk dat mensen zo positief reageerde! jij was 20 toch begrijp ik?
    En ook bewust bezig, rond 6?

Ik ben ook (pas?) 20, ik word over 5 weken 21 en ben bang voor veel reacties: zo jong, nu al?....Ik ken mijn familie en ik ga het daar nog heel moeilijk mee krijgen qua reacties. Ik vind dat toch wel moeilijk.
    Mijn moeder is de enige die weet dat wij bezig zijn en zij is SUPER positief dus dat helpt me wel. Wij (vriend en ik) willen het heel graag dus ik laat me ook niet tegenhouden door de mening van anderen hoor! maar wel fijn om te lezen dat het bij jou goed uitpakte!

Deel Deze Pagina