20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @ Sjorsjette: hoe oud ben jij eigenlijk (nieuwsgierigheid hoor;))

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Sjors er komt zeker een foto als ie tenminste een beetje gelukt is hahahahaha!!;)

mamootje tja je hebt altijd mensen die negatief zullen reageren,maar daar moet je ver boven staan meid! Het is alang prettig dat je moeder positief is, ik denk dat dat boven alle negatieve reacties het belangrijkste is!!
    Wij zijn beide 21, wel getrouwd en mensen weten dat we met kindjes bezig zijn,ouders,schoonouders,vriendinnen,vrienden,oma... en die zijn allemaal erg lief en ze weten dus ook dat het bij ons niet zo gaat zoals het hoort te gaan!
    oke de een is wat meer meelevender als de ander maar toch...we mogen niet klagen!!

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai mamootje,
    Ik ben 29 en mijn vriend 35.
    (geef niet hoor mag je gewoon naar vragen..) kom straks misschien nog nu effies naar benee word geroepen.

4. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @IHJL: bedankt voor je reactie! leuk ook al getrouwd!! en je hebt gelijk de een is meelevender dan de ander...wel goed dat iedereen het bij jullie al weet!
    Mijn vriend is toevallig gisteren 26 geworden. Hij heeft er steeds meer zin in! Ik heb hem een beetje 'over moeten halen'. Hij vond het eerst het spannend allemaal maar nu vind hij het te lang duren, haha!
    Wij zijn (helaas;)) nog niet getrouwd, wonen wel meer dan 2 jaar samen.

Ik heb eenmaal een familie die heel kritisch is en een aantal hiervan hebben ook een ideaalplaatje voor zich over een leven. Ik kan zo een handje vol mensen opnoemen met mensen die mijn beslissingen en keuzes dom en slecht vinden. Pfff dat mensen toch eens accepteren dat niet iedereen hetzelfde is!

@Sjorsjette: maar je zit nog wel op school? of geef je les op een school?

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    mammootje ach bij dat soort mensen moet je echt ver bovenstaan!!
    Weetje waar ik een hekel aan heb!? dat mensen zeggen ach meid je bent nog zo jong het komt vanzelf....aan die reacties kan ik echt uit me vel vliegen...meestal antwoord ik dan ook...ja ik ben jong ja, en nu gaat het al niet...ben blij dat we nu bezig zijn ermee en dat we hopelijk binnen nu en 1,2 jaar een kindje mogen krijgen...en niet dat ik ouder ben want dan telt ook nog eens de leeftijd mee!!

Ook snappen mensen niet wat voor troep ik slik,heb zelfs al iemand gehad die dacht dat het een antibiotica was...nou sorry...dat was zelfs mijn schoonmoeder...toen moest ik me ook inhouden haha..!!
    Ze snappen ook niet dat ik erg stemmingswisselingen heb van de medicijnen...het is echt niet niks medicatie..!! mensen kijken er zo licht tegenaan..!!Je hebt ook nog eens kans op een meerling

We zijn idd getrouwd,nog geen 2 maandjes hoor hihi,10 sept getrouwd..! maar wel sinds nov 2009 bezig voor een kleine..
    We wonen ook al 2 jaar samen, en we zijn al 5,5 jaar samen..!

6. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ja dat is wel goed dat je dat zegt, heb je ook helemaal gelijk in vind ik!

En mensen kijken inderdaad licht tegen bepaalde dingen aan, vooral ook omdat ze al een vooroordeel hebben. En inderdaad kans op een meerling, ook wel spannend.
    Ik zie lees in je 'handschrift' dat je in al die tijd nog maar 2 x uit jezelf ongi bent geworden? En ik dacht dat mijn cyclussen al lang duurde!

Is er met jou medicatie eigenlijk een soort verwachting (als de medicijnen aanslaan) binnen hoelang het zou kunnen lukken? Of is dat echt heel wisselend bij iedereen net zoals het 'gewone' zwanger worden?

Ooh leuk pas getrouwd! proficiat nog ;)
    Wij zijn 4 jaar en 2 maanden samen en zijn vanaf 26 mei 2010 bezig, alleen het gaat over het algemeen ook nog niet zoals het zou moeten...helaas!
    Wat doe je in het dagelijks leven verder?

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    mammootje klopt ik ben in maart uit mezelf ongi geworden en daarna pas weer juli.
    Daar zat 112 dagen tussen!!!!!
    Er is geen verwachting binnen hoeveel tijd het zou moeten, we gaan nu de medicatie verhogen dus ik krijg nu 100mg...daarna kan het nog 1x verhoogd worden tot 150 mg,als dat niet helpt hormoonspuiten maar zo ver zijn we nog niet en denk ik nog niet..

In dagelijks leven ben ik verkoopster,24 uurtjes maar...vind ik meer als voldoende, 3 daagjes werken,aangezien ik ook hondjes heb en mijn kinderwens vind ik dat voldoende..
    En als ik zoveel naar het ziekenhuis moet dan is dat ook veel prettiger als dat ik me in bochten moet wringen...Ze weten op mijn werk nog van niks,wil ik nog even zo houden...aangezien ik in febr een vast contract krijg!;)

Wat doe jij zoal?

Ik ga lekker mijn bedje opzoeken,ik ben echt moe...en morgen weer werken hihih

8. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Oké, nee zo ver moet je inderdaad nog niet denken. Eerst hoop houden dat het op deze manier gaat lukken. Daar zat wel echt veel tijd tussen dan!

Maar toch ook wel snel geholpen door HA en gyn?! ik hoor hier veel verhalen van mensen die 'het nog maar een paar maandjes zelf moeten proberen'. Gelukkig werd ik ook snel doorverwezen hoor, maar ik hoor hier ook wel anders..

Oké, lekker 3 dagen werken! dat wil ik straks ook:)
    Ik werk nu 5 dagen als leerkracht in het basisonderwijs. Ik ben vorig jaar afgestudeerd en dit is mijn eerste werkjaar.
    Bij mij wordt het nu inderdaad ook al lastig met afspraken met gyn en ziekenhuis...dat wordt nog wat! op mijn werk weten ze ook zeker nog niks! ik heb daar nog helemaal niks vasts....dat is de grootste onzekere factor in ons hele zwanger worden...maar goed aangezien we nog niet zwanger zijn. En er is altijd wel iets waardoor het op dit moment niet goed uit zou komen zegt mijn moeder ook wel vaak tegen mij;) vandaar toch gewoon een keer starten.

Ik ga ook slapen, trusten! en werkze morgen

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ik vind zelf dat ik helemaal niet snel ben doorgestuurd, ik werd maanden niet ongi en mijn HA zei idd dat ik het maar eerst een jaar moest proberen, ben 2x bij die man op bezoek geweest en toen heb ik geeist dat hij me door zou verwijzen...vandaar..
    Maar we zijn in nov ook al een jaar bezig...echt een kans om zwanger te worden hebben we niet gehad..

Haha ik denk idd dat het nog wat gaat worden als je 5 dagen werkt...als je aan de medicatie gaat moeten ze je om de dag zien, want je hebt ook nog kans op overproductie van eitjes.en dat kan zeer gevaarlijk zijn!
    Dus denk daar goed aan voor je startmet medicatie
    Maar idd ooit moet je eens beginnen ermee en je kunt wel afwachten maar daar schiet je ook vrij weinig mee op!!

Ikga maar eens naar mijn werk, ik vind het zo rot...mijn pup is ziek!!!:( hij heeft echt diarree en het spuit eruit,zo zielig!!!
    Mijn man gaat straks bellen naar de dierenarts om een afspraak te maken...ik vertrouw t niet...ben zo bang dat hij uitdroogd..

liefs

10. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag meiden,
    Daar ben ik weer na een paar dagen.
    Hoe is het hier?

@mamootje
    Meid, je bepaalt je eigen leven en dus ook je eigen keuzes. Jij meot gelukkig worden en daaar maak jij de juiste keuzes voor.
    Kinderwens zit niet aan leeftijd gebonden zeg ik altijd maar.
    Laat ze allemaal maar ketsen hoor. Ik duim in ieder geval voor je dat je wens snel in vervulling mag gaan en je een beebje mag krijgen.

@Sjor
    Meid, al uitslag?
    Ik nog niet.
    Dat wordt morgen bellen voor mij:(
    Vind het zo spannend. Ik zou vandaag eventueel gebeld kunnen worden, dus ben benieuwd. ( zag ik ook ineens ergens in een krabbel staan van de fert. arts. Ben dus benieuwd)

11. nijnonijntje

Meiden, ik heb net een telefoontje gehad met de uitslag.
    Ik kreeg de assistente van mijn arts eraan.
    Ze zei dat de test goed genoeg was voor iui en ivf, maar natuurlijke manier werd wat lastig :(
    Ik zit er dus even helemaal doorheen.
    Do 4 nov heb ik een tel consult met mijn fert. arts en die zal mij dan vertellen hoe nu verder.:(
    Ik ga naar huis. Heb het even helemaal gehad.
    Maar wilde jullie dit toch even meedelen.
    Wat een dubbele pech zeg voor ons.
    Ik moet het vanavond mijn mannetje nog vertellen en ik kan daar nu al om janken. :(
    Morgen ben ik vrij en dan hobbel ik wel weer langs. Misschien vanavond ook nog wel.
    Tot later meiden.

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ow nijn wat vervelend voor je/jullie!!!!
    Wel fijn dat het dan wel oke is voor iui en of ivf maar goed leuk is anders! Heel veel sterkte bij het vertellen aan je hubbie schat.
    *dikke knufffff*

LiefssSjors

13. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    nijnonijntje :(
    wat moet dat vervelend (druk het even voorzichtig uit) zijn om zo'n telefoontje te krijgen :(
    vanavond lekker knuffelen met hubbie...
    veel sterkte meid.. dikke knuffel

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    och nijn wat vervelend nieuws!!
    Ben benieuwd hoe nu verder!
    ik denk aan je!!
    dikke knuffel

15. nijnonijntje

@All
    Ja ik ben ook heel benieuwd hoe nu verder.
    Waarschijnlijk wordt er een samenlevingstest uitgevoerd, maar daar zal ik a.s donderdag wel meer over horen.
    Wel fijn om te horen dat de kasnen er tenminste nog wel zijn, dus voor iui en ivf enzo, maar ja het blijft een klap in je gezicht en je wilt het liever op de natuurlijke manier natuurlijk :(

Vanavond belde mijn hubbie dat hijnaar huis kwam en de tranen sprongen me in de ogen bij het horen van zijn stem.
    Toen hij thuis kwam, kon ik het hem neit vertellen. Hij was zo vrolijk. ( voor het eerst sinds een aantal dagen door de drukte op zijn werk)
    Vanavond ging hij voetballen met vrienden en morgenavond gaan we op visite bij vrienden.
    Ik kon en kan het hem nog neit zeggen.
    Ben ik nu slecht?
    Ik wilde wachten tot zaterdag of zondag als we wat meer rust hebben en alleen zijn.

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    oeeee nijn...dat vind ik erg gewaagd van je..
    ik zou het hem eerlijk vertellen!
    Jullie moeten samen dit project in!! en niet jij alleen!!!!
    Wij kunnen ook niet op een natuurlijke manier zwanger worden, en dat is idd een klap in je gezicht,snap dus wel watje bedoeld hoor meid!!

17. nijnonijntje

Ja maar ik ga het ook niet voor hem verzwijgen, dat lijkt me onmogelijk zelfs, maar ik wildenog even twee daagjes wachten tot het weekend.
    Dan hebben we meer rust en tijd voor elkaar.
    Nu zal ik het bijna tussen neus en lippen door vertellen zeg maar.
    En hij heeft het al zo druk op zijn wekr.
    Wilde dus even wachten tot zaterdag ofzo.
    Of kan dat echt niet?

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    ik vind dat je dat echt niet kunt maken nijn, je hebt er nu verdriet van en je wilt toch steun neem ik aan!?
    Maar denk eens meid,hoe zou jij t vinden als t andersom was?
    Sorry hoor, je moet doen wat jou t beste lijkt he ;)

19. nijnonijntje

Ja ik denk dat het bij vrouwen anders is dan bij mannen.
    Maar ja gisteren was hij laat thuis, toen sliep ik al. Vanavond laat als we terug zijn van ons feestje is pas het eerste moment weer dat we alleen zijn. DUs eigenlijk is dat dan precies hetzelfde als dat ik het morgen wilde vertellen. Aangezien het als we vanavond terug zijn het waarschijnlijk ook al zaterdag is ;)
    Ik kan dus iig het niet eerder vertellen dan vanavond.
    Ik ga mijn moed bij elkaar verzamelen en het dan vertellen.
    :( Arme schat van mij.

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai nijn,

Mijn mening is dat je er idd niet te lang mee moet wachten. Herken je motivatie en gevoel heel goed hoor. Maar zoals de andere ook al zeggen; het is iets wat je samen aan moet gaan. Elkaar steunen. Het had ook zo kunnen zijn dat hij de tel had aangenomen en jij vrolijk thuis kwam... of anders gezien... had jij een heel leuk moment en dat dit bericht dat verstoorde... soms wachten we in het leven met alle goede bedoelingen op het juiste moment maar realiseren we ons (meestal achter af) dat dit moment nooit gaat komen. Ik zeg niet dat het liegen of verzw is maar eerder besparen van een ander ten koste van jezelf.

Ik heb zelf meerdere malen in het verleden op de zelfde manier gedacht en naar gehandeld wat mij zeker niet altijd in dank is afgenomen. Ook niet altijd na uitleg. Mijn liefje heeft echt aangegeven dat hoe leuk het moment of zijn humeur ik eerlijk en direct moet zijn. Dat hij dit eerder weet te waarderen dan dat hij het toch ''achter af'' moet/mag horen.

Hoe dan ook, sterkte met welk moment dan ook... veel liefsss

Sjors

Deel Deze Pagina