20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Sjors
    Ja dat is wel zo, maar ja, het blijft moeilijk. maar ik ga mijn best doen vandaag.
    Wanneer krijg jij eigenlijk de uitslag? Al gebeld?
    Hoop echt dat die bij jou helemaal goed is meid.

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Geloof echt wel dat het moeilijk is meis... wens je ook alle succes en de kracht elkaar hier positief door te slepen op naar een positieve test!

Ik belde zojuist en ze hebben aangegeven dat ze het nog niet weten! pfffffffffff wat een frustratie zeg bah! Nou ik ga me spullen pakken en lekker richting huis.

3. nijnonijntje

Nog niet weten? Jij had het eerder dan mij ingeleverd.
    En ze zeiden jou toch zelfs dat het binnen twee werkdagen klaar zou zijn? Bij mij zeiden ze zelfs dat het nog langer kon duren en ik heb de uitslag al.
    Hmm raar hoor? En moet je nu maandag weer bellen ofzo?
    Ik duim voor goed bericht meid.

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Sjors je had het goed omschreven ik vond het ook nog eens mooi omschreven!!;)
    Ennuh wat stom van die uitslag!!
    Maar volgends mij kan het wel,zou je nog niet super druk gaan maken iniedergeval...alleen balen want het is nuweekend natuurlijk!!

Nijn succes!

Dames heb het gevoel dat we nog maar met zijn 3en over zijn, ik mis echt een paar mensen!
    Nikske bijv??? of zit ze tegenwoordig op de zwanger zijntopic ofzo??
    Mis het wel hoor...of ben ik de enige??

5. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @Nijn: bedankt nog voor je berichtje en jij veel succes met vertellen!

@IHJL: inderdaad als je al 112 dagen wacht op je ongi mag je wel verwachten dat je door word gestuurd, toch lees ik hier op de forums vaak andere verhalen, vandaar dacht ik dat het toch best snel was. Maar voor jou gevoel is dat natuurlijk helemaal niet snel!

Ik laat 1-12 gewoon op me afkomen, het ligt er ook allemaal aan wat de gyn zegt en wat voor een behandeling er anders gewenst is (icm mijn werk).

Hoe is het nu met je hond?? naar de dierenarts geweest?

@Sjors: spannend de uitslag van je onderzoek!

6. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Hallo dames,
    knuff voor jullie allemaal.
    Hier gaat het zijn gangetje, hubbie is moe als hij terug is van het werk en valt in slaap op de bank, klussen word niks :(
    Gisteren ons ingeschreven voor een huurwoning, kan een jaar duren, misschien eerder of later.
    Nog steeds het wachten op mijn ongi.
    zal toch niet alweer zo lang gaan duren.
    Fijn weekend allemaal
    xx

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    mammootje idd ik vond het niet snel dat ik doorgestuurd werd haha
    Ben met mijn hond naar DA geweest maar was niks, gelukkig maar! nu heeft ie weer normale ontlasting!!
    maar....toen mij man met hem aan t wandelen was is de andere hond op zijn poon gaan staan, hele poot lag open...super zielig!! en natuurlijk hele huis onder bloed!!
    Gelukkig viel t achteraf mee maar toch wel een flinke wond, nu met badedas schoonmaken en laten helen,gelukkig is het nu dicht..maar kon dus bijna weer naar de dierenarts...hij is ook zoooo lomp!!!

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
  9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    mamootje, was toen ik zwanger werd idd net (1mnd) 20! Maxim was precies 7wk op mijn 21e verjaardag! Het was idd bewust, ben maart '09 gestopt met de pil.

Kreeg van nikske pb dat ze een zoontje verwachten!!

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Beetje jammer dat nikske dat niet hier post...Als ik het zo mag zeggen ben ik een beetje teleurgesteld dat we het nu van iemand anders horen, terwijl we hier alles met elkaar deelde...sorry hoor moest het effe kwijt..

11. nijnonijntje

@Mamootje en ikhebjelief
    Denk dat we allemaal wel gemerkt hebben dat het doorsturen heel erg verschilt per stad, ha en klacht.
    Dat is soms wel lastig.
    De meeste moeten best lang wachten, maar er zitten er een paar tussen die na een maandje een rare cyclus meteen zijn doorgestuurd. Dat is altijd mooi natuurlijk.
    Maar soms heel frustrerend voor de meiden zoals ik en ikhebjelief, die best hard daarvoor hebben meoten knokken.
    En nog een aantal meer. Sjors ook bijvoorbeeld. Die moest ook lang wachten totdat ze een keer richting gyn mocht.

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Nijn
    Ja vaag he dat ze het nog niet weten, is helaas niet anders dan weer afwachten!
    Ze hebben aangegeven dat zij ons bellen. Er is blijkbaar ook aan mijn liefje aangegeven dat
    zaad test waarschijnlijk nog een keer moet omdat er iets fout is gegaan. Wat dan precies weet ik niet. Heb hem niet echt kunnen spreken daarover omdat we elkaar effies mis zijn gelopen met werk, thuis komen en andere afspraken.
    Maar hoe ist/was het bij jou… het vertellen???

@IHJL
    Ja balen dat het idd weekend is nu en we dus nog langer moeten wachte. Maar zij hebben dus aangegeven dat zij bellen..,. zie bericht van mij naar Nijn.
    Ik mis trouwens ook een aantal meiden hier hoor… misschien door situatie veranderingen.. we weten het niet.
    Leuke taart trouwens! Is dat je hobby? Doe je dat alleen voor je zelf of maak je ook wel eens voor anderen? En was ie lekker (als ie natuurlijk voor je zelf was… anders kan je niet weten hihihi)

@Mamootje
    Thnx!
    Je vroeg trouwens paar dagen terug of ik nog op school zit of in het onderwijs werk.. ik werk in het onderwijs (sorry voor late reactie).

@Zouwoas
    * Och meis balen dat je hubbie laat thuis was van het werken en het klussen er dan daardoor niet van komt. Herken dat zo goed!
    Hebben hier ook een dipje… vriendlief z’n libido dan. Hij is of moe en of andere dingen of juist niets doen na werk en soms ook in het weekend. Heb in ieder geval echt het idee dat door de weeks klussen ik wel op me buik kan schrijven. Ook komt het initiatief weer altijd bij mij vandaan en heb ik sterk het gevoel dat als ik dat niet doe dat er dan helemaal niets van komt.
    * Over jullie woonwens… jammer dat het wel een jaar kan duren joh! Wat is jullie prijs (als ik vragen mag, antwoord mag je ook in een pb-tje geven hoor ;) ) maar eh als het dus gaat om kopen.. wat is jullie max? Of wat willen/zoeken jullie??
    * Ook vervelend trouwens dat je nu weer moet wachten op je ongi… op welke dag zit je nu??

@Meisje
    Leuk nieuws van Nikske dat ze een zoontje verwachten! Idd jammer zoals IHJL al zei dat ze dat hier niet zelf post maar goed zoals ik al eerder zei tegen IHJL zal misschien wel een reden voor zijn en misschien ook niet. Hoe dan ook; Leuk nieuws!
    Hoe ist verders met jou? En je kleine en vriendlief??

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Meiden heb hier even mega dip;
    Gister naar Walibi geweest met Halloween thema. Leuk en erg druk.
    Plan was te gaan met mijn vriend, m’n broertje en zijn vriendin (met z’n 4tjes).
    Ik had nog kaartjes en wilde die aan m’n broertje geven maar toen (in de zomervakantie) zei mijn vriend van owwww leuk, ben er nog nooit geweest… wil er ook wel is heen. Waarop mijn broertje zei van nou houden jullie er dan 2 en ik 2. Nou oke leuk afgesproken.. kwam er in de zomer steeds niet van te gaan en toen zei mijn broertje ineens van joh; een aantal jaar geleden zijn we (hij en ik met wat anderen) toch met Halloween geweest, zullen we anders in de herfstvakantie gaan met Halloween. Dit was op een bepaald moment dus afgesproken.
    Nu is het dus zo dat mijn broertje en ik niet tegelijk vakantie hadden omdat hij in A’dam op school zit… en dus was het ons helemaal ontgaan. M’n broertje kwam er donderdag avond ineens mee van joh heeejj hoe zit dat. Wij dus afgesproken dan zaterdag te gaan want anders waren de kaartjes voor noppes. Ook zonde lijkt mij. Maaarrrrrr nu was het dus zo dat we (vriend & ik) afspraak hadden met buurtjes om daar een hapje te eten met nog een ander koppen (ook buurtjes). Ik zei dus van oke dan ga ik daar niet heen. Mijn vriend vond dat dat niet kon en ja dat is toch niet leuk voor hun blaaaaaaaaaaa. Ik zei ja maar dit kan toch gebeuren, we waren het vergeten. En we kunnen zondag echt niet (vandaag dus). Want mijn broertje heeft nu afspraak voor zijn stage. (Op zondag denk je misschien… ja op zondag) en dat is denk toch ook erg belangrijk. Wel, hij had dus besloten niet mee te gaan en wel naar dat dinner! Fijn dus moesten wij ineens andere zoeken die mee wilde. Uiteindelijk me ma en tante mee (op zich wel gezellig maar met 4 jongeren of weet ik het hoeveel leuker en zeker als je dat eigenlijk al hebt afgesproken) Vriendin van me broertje ging namelijk ook niet meer omdat mijn vriend ook niet ging pffffffff vermoeiend! (ze zag het ook niet zitten om gezellie naar Walibi te gaan met onze tante die ze niet kent en had zich ingesteld op 1e plan).

Fijn ik dus met broertje, tante & ma naar Walibi en hij in z’n eentje (met andere buren wel) naar dat etentje. Ja zegt ie zaterdag ochtend, heb je het hun wel laten weten dan??? Terwijl hij er vrijdag avond tot ’s nachts was! Pfffffffff ik zei van nou eh ik vroeg of jij het wilde doorgeven. Ja eh jij gaat niet was het anwtoord! Dus ik zaterdag ochtend nog snel smsje. Maar ik zat dus eerder deze week al niet lekker in me vel, zit te malen en piekeren over aantal dingen. Oa; dat hij vaak als hij van werk komt meteen buiten is met de buren of bij een van hun… laat thuis komt en dus altijd moe of iets anders te doen.. dus weinig tijd samen, bijna niet knuffe en al helemaal niet klusse!! Verders houd hij zoveel rekening met anderen en wat anderen denken en vinden en daardoor stelt hij mij en ons achter. Ik kreeg nog een sms in de avond dat hij nu bij hun was, en hoe laat ik thuis kwam? En dat hij me daar toch miste! Later nog een sms of we al waren vertrokken. Nog later (ik was dus al onderweg) hoe lang het nog duurde voor ik er was? Ik heb 2 smsjes terug gestuurd waarvan 1tje dat ik er met 15 min zou zijn. Kom ik de straat in rijden ontvang ik meteen een bericht ik ben nog hier ik kon zo! Nou ik lag al anderhalf uur op bed toen hij thuis kwam. Ik hoorde hem benee maar hij kwam niet meteen naar boven. Ben toen in slaap gevallen.

Ik had in de ochtend voor ik ging (gister dus) een briefje geschreven met een en ander betreft mijn gevoel. Had dit gedaan omdat het mij echt hoog zat en ik wist dat we elkaar niet zouden zien (of in ieder geval niet lang) ging er van uit dat hij nog zou slapen als ik vertrok maar was dus niet zo en hij had het gelezen toen ik nog thuis was en zei; ik schrijf wel een reactie terug, waarop ik zei; zeg het maar ben toch nog thuis. Nee ik schrijf wel want dan kan ik rustig alles wat nu in me hoofd zit opschrijven. Dus oke met dat gegeven ben ik weg gegaan.
    Nou weetje als je me mist (sms) en mijn brief leest enz… dan verwacht ik niet zo’n thuis komst! Vanmorgen bijna geen woorden, geen koffie samen pfffffffff Iets later toch nog koffie samen maar verder geen briefje geen praatje bah!

Vrijdag bijv (hij ging naar een van de buren, vroeg of ik mee wilde ik zei toen nee ik blijf thuis en ga zo lekker liggen.. hij zei toen ik ga ‘’even’’ want er was sms en tel contact geweest om effies bij elkaar te komen want er was het een en ander gekocht wat men moest zien) Na een uur belde ik hem van joh ik ben nu echt kapot ik ga slapen… sprak hij niet terug! Het enige wat hij zei was; ehhhhh ik kom zo! Ik vroeg een paar keer waarom zeg je niks???? Ja ehhhh heel zachtjes klonk; ik kan toch niet zomaar gaan bellen enzo en ja is toch niet leuk voor hun en kan ik niet maken en weet ik het. Waarop ik zei; hey laat maar ik ga slapen doei! Kreeg ik nog 1 sms; ik kan toch niet bellen is niet leuk voor hun en als ik zeg dat ik zo kom, kom ik zo! Nou hij kwam 02:00! Vandaar dus ook mijn briefje van zaterdag ochtend. Zucht.

Sorry meiden. Tis een heel lang verhaal en wilde het echt even kwijt! Wat moet ik hier nu toch mee???

LiefssSjors

14. nijnonijntje

He SJors,

Ik heb je verhaal gelezen.
    Meid, wat een rotte situatie voor je?
    Heb wel een persoonlijke vraag aan je? Is dit gedoe tussen jou en je vriend al lang aan de gang?
    hoe kan het dat hij zo "afstandelijk" doet, maar als je er neit bent wel smsjes stuurt dat hij je mist.
    Snap niet dat hij niet met je kan bellen als hij bij buren/vrienden is.
    Je bent toch zijn vriendin... dat is altijd belangrijk en moet hij altijd tijd voor maken.
    Ik vind dit best wel ernstig klinken eerlijk gezegt.
    Ik zou echt een keer met hem gaan praten waarom hij zo doet. Misschien zit hem iets dwars of voelt hij zich "verplicht" tot bepaalde dingen.
    Je meot het echt met hem uitpraten meid anders zal dat neit goed zijn voor je relatie. Doe je best meid en laat duidelijk je mening en gevoel weten, maar luister ook goed naar hem.
    Dikke knuff..

@Zaadtest
    Hoezo moet je de test over doen dan?
    Hebben ze je vriend niet gezegd wat er fout is?
    Raar dat ze dat neit kunne vertellen.
    Hoop dat je snel een belletje krijgt zodat je weet waar je aan toe bent, want dit is natuurlijk ook niet wat.

Zit je even niet mee he meis. Kan me voorstellen dat je daarom niet zo lekker in je vel zit.
    Ik bergijp je heel goed.

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai Nijn,

Dank voor het lezen, geduld met mijn elle lang verhaal en je reactie!
    Vind het niet erg hoor je ''persoonlijke'' vraag! Ik kan en heb er verders met niemand over gesproken. Voel me hier veilig genoeg het dus te vertellen.. vind daarom ook echt fijn dat je het hebt gelezen (wil absoluut niet iemand opschepen met mijn probleem). Maar goed

Het is al een tijdje maar met ups en downs is eigenlijk nog niet zo erg geweest als dat het nu is. Ik heb geen idee waarom hij zo afstandelijk doet. Wat betreft het ''niet kunnen bellen'' als hij bij anderen is.. hij vind dat je niet je vuile was moet buiten hangen en dus ''denk ik'' dat hij niet wilde praten omdat hij dan dacht dat de anderen zouden denken dat er ''iets'' aan de hand is en hij naar huis ''moet''. Verder heeft hij tot voor onze relatie weinig sociale contacten gehad. Hij had zelfs een baan in een zeg maar niet sociale wereld en dus nu na paar jaar heeft hij een en ander leren kennen en wat dan betreft onze buren.. we wonen nu een half jaar in een nieuwbouw wijkje en dus bijna iedereen tegelijk klussen en wonen.. vrij goed contact met elkaar en ja hij hecht daar veeeeeeeeel waarde aan en houd nu dus tot het gekke rekening met hun. Verder vind hij het zo leuken gezellig dat hij meer tijd met hun door brengt en het dan soms raar vind dat ik niet wil/mee ga.

Je zei ''het klinkt ernstig'' ik heb ook dat gevoel alleen denk ik dat hij het ''probleem'' niet zo groot ziet als dat ik het zie of dat als het is.
    Wil ook met hem praten, en heb ook door dat dit niet goed is voor onze relatie maar ben kapot. dit zuigt energie bij me weg, lig te draaien in bed en heb mega last van me rug. Ondanks dit alles probeer ik te lachen maar ben ik niet een happy mens.

Wat betreft zaad test... ik denk dat temp verschil (vervoeren) of niet volledige lozing de oorzaak is van het evt over doen.. maar weet het niet zeker.

LiefssSjors

16. nijnonijntje

He sjors
    Nou je zadelt mij neit op hoor met je probleem. We zijn er hier voor elkaar, dus ik luister graag naar je.
    Zijn jullie ups en dows na het verhuizen ontstaan of waren die daarvoor ook al? Soms is het goed daar naar te kijken. Of zit er wat spanning bij ivm het proberen zwanger te raken. Dat kan natuurlijk ook.
    Ik heb bijvoorbeeld dat ik niks meer kan hebben en meteen in de verdediging schiet als iemand wat zegt of meteen boos wordt, mijn man zegt dan ook dat hij heel erg merkt dat er behoorlijk wat druk op mijn schouders rust en ik daarom heel gespannen ben. Gelukkig heeft hij er alle begrip voor.

Misschien heeft jou vriend dat ook wel een beetje. He de trots van misschien ben ik neit vruchtbaar genoeg en het klussen in huis en verbouwen. Daarnaast heeft hij in een keer het sociale leven ontdekt en is hij inderdaad bang dat mensen na ee telefoontje "door hebben" wat er allemaal bij jullie thuis gebeurt.
    Een andere vraag: voelen jullie je wel genoeg aangetrokken tot elkaar?
    En dan bedoel ik niet alleen op sexueel gebied, maar ook op andere gebieden. Gewoon het graag bij elkaar zijn, leuke dingen doen, kletsen eten enz... Of is dat ook anders geworden?

Je moet hier echt wat aan doen meid, want het doet je niet allemaal zo goed. Als ik lees dat je er al van wakker ligt en pijn hebt. Klinkt als een opkomende "depressie" dat is echt niet fijn hoor meid. Ik heb dat ook gehad. Dat tekent echt wel je dagen hoor. Ik vraag me af of hij wel weet en beseft hoe jij je voelt en wat het met je doet.

@Zaad test
    balen als dat verkeerd is gegaan.
    Maar las ik niet ergens dat je vriend het in zijn broek had vervoert? Dat is toch wel warm genoeg?
    En een neit volledige lozing kan je toch aangeven op de lijst of hebben jullie dat ookg edaan.
    Hoop echt dat je snel goed nieuws krijgt meid. Dat verdien je wel.

Dikke knuff...

17. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hey Sjors
    Wat vervelend allemaal zeg!!:(
    en idd je zadelt ons echt niet op met jou probleem,we zijn er hier voor elkaar om elkaar te steunen in leuke en minder leuke tijden!!!...
    Maar meid...ik vind het heel erg sneu voor jullie!!
    En als ik het zo lees houd hij heel veel van jou, maar is bang om andere mensen te kwetsen!!
    Voor hemvoelt het misschien als kiezen tussen jou en 'vrienden'..Klinkt apart deze zin omdat jij toch wel op 1 hoort te staan...en ik denk diep in mijn hart dat hij weet dat hij jou toch wel heeft en zich voor jou niet meer moet bewijzen,maar dat hij zich voor de mensen om zich heen nog wel wilt bewijzen!

mijn advies...ga zeker met hem hierover praten, ookal wilt hij het niet probeer het...maak het hem duidelijk!!
    Luistert hij echt niet? of blijft hij zo doorgaan? Dan moet je toch echt bedenken of je zo verder wil meid!!

Wat ik ook hiermee bedoel, stel dat jullie dalijk samen een kleintje hebben, en hij blijft hiermee doorgaan, daar word jij niet gelukkiger van!!!

Even over de taarten, het is idd een nieuwe hobby van me! en dit was mijn eerste taart die ik gemaakt heb!! hij was heerlijk,met bananen vulling! ik wil het ook voor andere gaan doen!

Misschien dat we idd dames missen door veranderingen,maar ik vind het echt heel erg jammer en ik ben heel erg teleurgesteld, moet je zien hoeveel steun we hier aan elkaar hebben gehad...hoe we mee hebben geleefd...en een andere topic daar staat het geslacht, en niet in het topic waar ze altijd was...sorry ik vind het gewoon NIET leuk...!
    Maar ik ga daarover ook niet zwijgen,en ik vind dat ik het nog netjes vertel aha..
    Mij bericht word trouwens ook erg lang!

Ben vandaag trouwens naar dierentuin geweest, viel me erg zwaar. maar wel leuk!
    daarna uit eten en toen kreeg ik een enorme stemmingswisseling..!!:( was echt niet leuk!!
    Heb trouwens laatste Provera ingenomen, laat de stortvloed maar komen!!

knuffels!!! ook voor Nijn!!!

18. nijnonijntje

@ikhebjelief
    Ik hoop dat je na de sortvloed wel een goede reactie krijgt op de clomid.
    Zou toch wel mooi zijn he. We wachten al lang genoeg toch?

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    idd nijn we wachten al veel te lang bedoel je hihi!

20. nijnonijntje

Ja inderdaad. Dat ik bedoel ik.
    We wachten al veel te lang :)

Deel Deze Pagina