20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Nijn wat bedoel je meid?
    xx

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Nou ze geven toch aan hoeveel bewende zaadcellen ze hebben gevonde.
    En dan bedoel ik neit de percentage. Maar echt het aantal.
    hebben ze jou die gegeven?
    Mij is het wel gezegd, maar kan het em neit meer herinnernen.
    Misschien mijn man maar dat zal ik dan vanavond wel even vragen.

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Nee hebben ze mij niet gezegd, zal er eens om vragen de volgende keer..!

4. nijnonijntje

Ja want volgens mj verschilt dat ook weer per ziekenhuis.
    Wat hier goed is, kan bij een andere zieknhuis niet zo zijn.
    Kwa hoeveelheid bedoel ik dan.

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    ja dat denk ik ook!

Mijn fotograaf komt zo mijn trouwalbum brengen ben zoooo benieuwd en nieuwsgierig!!!

6. nijnonijntje

Oh spannend.
    Weet nog dat wij hem kregen. Echt zo leuk om dan je album te zien met alle foto's.

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
  8. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Ikhebjelief, mooie foto zeg, beloofd veel goeds voor de rest!

@Nijn, wat een verschrikkelijke fout zeg! 1000 maal sorry is dan eigenlijk niet genoeg.. Maar wat fijn dat het misschien toch allemaal nog op de 'normale' weg kan! Heel veel succes!!

@All, zaterdag ga ik definitief bruidsjurk kiezen en maten etc op laten nemen, helemaal leuk. Voor de rest gaat het heel goed met me en ik spiek nog geregeld op dit forum.

Gr. Linda

9. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Ik heb last van niet kunnen slapen ( lig de hele nacht te draaien al 3 weken) en heb ook behoorlijk last van mijn darmen ( in de ochtend en avond)
    volgende week maar eens kijken of ik een afspraak kan maken bij de huisarts.

@ihjl: mooie foto van jullie twee!!
    @linnie: veel plezier met het uitzoeken van je bruidsjurk.
    @nijn: dat is toch niet normaal meer, jullie in onzekerheid zetten.
    vind het echt belachelijk dat ze assistentes de uitslag laten doorgeven. knuff

10. nijnonijntje

@ikhebjelief
    Mooie foto meis!!!
    Echt super!

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL Goed meis, misschien idd bruikbare tips voor in de toekomst! ;) Succes toch met alles.
    &&&&&&&&&&& wat een mooie foto!!!!

@Nijn Wat verschrikkelijk zeg, een hele lompe fout! 1000 maal excuus maakt niet goed wat jullie hebben moeten doorstaan, bah.
    Toch wel heeeeeeel fijn voor jullie dat het dan misschien zeer binne kort via de natuurlijke weg wel raak zal zijn. Blijf voor jullie duimen!!!

@Linnie Haaaaaiiii meis, leuk dat je af en toe spiekt joh! En gaaf je jurk uit gaan zoeken. Ga je nog met iemand in het bijzonder samen??

@Zouwoas Hmmmzzz vervelend meis niet kunnen slapen en dan ook nog is last van je darmen. Hoop voor je dat het gauw over gaat. Sterkte & beterschappies ermee!

@All
    Hier gister heel lang gesproken over ''probleem'' we zijn er absoluut ''nog niet'' uitgekomen. Veel pijn gevoelens bij beide en veel onbegrip (ook na uitleg) het duurde echt heel lang en was zowel emotioneel als boos EN moe pfffffff komt nog wel vervolg (zsm) maar voor nu weten we het echt even niet meer! Laatste woorden (vandaag) waren van hem uit; Ik weet na gisteren zoiezo niet meer wat ik wil.
    Mijn gevoel & antwoord waren; Ook van mijn kant uit weet ik het nu even niet meer.

Is dus niet echt heel erg positief. Ben momenteel wel gedeeltelijk ''blij'' dat we nu praten.... maar ben echt alles behalve happy.

LiefssSjors

12. nijnonijntje

@Sjors
    O meid, wat een rotsituatie is het nu even bij jullie.
    Het is inderdaad goed dat jullie nu wel praten.
    En het is ook belangrijk dat jullie zo snel mogelijk weer praten en er niet te lange tijd over heen laten gaan.
    Het is heel logisch dat jullie hierdoor even niet meer weten wat jullie willen. maar het ook heel belangrijk om dat zo snel als kan weer uit gaan zoeken.
    Probeer terug te gaan naar de basis. Waarom zijn jullie bij elkaar, welk gevoel of liefde of moment maakt dat zo belangrijk en is dat gevoel er van beide kanten nog.
    Zo ja dan moet je proberen dat gevoel of liefde weer het belangrijkte te maken en kijken of je de rest van de problemen met die achterliggende gedachte zou kunnen oplossen. De kans is groot dat dat lukt, waarschijnlijk wel met inlevering van bepaalde dingen voor beide partijen.
    Maar ja het kan ook heel goed zijn dat dat niet lukt en dan moet je echt gaan kijken wat het beste voor jullie is. Helemaal omdat er ook al een kinderwens is.
    Is het niet mogelijk dat jullie met een relatietherapeut gaan praten? Soms helpt dat om bepaalde dingen op een rij te kunnen zetten.
    Ik hoop meid voor jou dat het goed komt, of in ieder geval dat jullie de juiste keuze kunnen maken, want dat is toch wel heel belangrijk toch?
    Dikke knuff meid.

13. nijnonijntje

@ikhejelief
    Wanneer krijg je de uitslag trouwens van de nieuwe zaadtest?

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @ dames thanks voor de reactie op onze foto, ben er ook zeer blij mee!!

@sjors meid wat vervelend zeg dit...dit geeft jullie beide een rot gevoel ja..:( Ik hoop echt vanuit mijn hart dat jullie er samen uit zullen komen!! zodat jullie allebei weer gelukkig Zijn (Hopelijk MET elkaar!!)
    kop op girl!!!

@nijn nee ik weet t niet, ik wacht nu de ongi af en dan echo en dan vraag ik het meteen even.
    Word vervolgd dus!!;)

Hier verder zéér pijnlijke borsten, moet ze zelf optillen als ik in bed lig en me om wil draaien...zo niet normaal!!
    Verder vanavond komen er vrienden van ons en gaan we er een gezellig avondje van maken..!
    Jullie nog plannen!???
    knuffel voor jullie ladies...!!!!

15. nijnonijntje

Ben je niet zwanger?
    Ik had dat ook toen ik zwanger was?
    Of nee dat kan ook niet toch? Of is die zekerheid er niet? Dan toch even testen misschien?

Ik ga vanavond lekker ztappen met vriendinnen. Hebben we lang neit meer gedaan. Wordt echt giga lol hebben.
    MOrgen even bij pa en ma op de koffie en dat is het een beetje:)

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Nijn,nee ik kan volgends mij echt nie zwanger zijn..!! ik ga wachten tot 10 dagen na de provera,als ik dan nog nie ongi ben een test en als die negatief is bel ik naar de Gyn..
    Maar de kans is volgends mij echt super super super klein!

Veelplezier met stappen vanavond!!!

liefs..!

17. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
  18. nijnonijntje

Oke, ja dat dacht ik al maar toch.
    Of heb je nu gewoon een eisprong dat kan ook toch? Of kan dat niet?
    Die zere borsten zijn echt heel typerend. Maar ja per persoon is dat misschien ook wel weer anders.

19. nijnonijntje

Wow zeg, wat een mooie taart. Hoe lang ben je daar wel neit mee bezig geweest? En voor welke gelegenheid was dit :D?

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0

Nee het is geen eisprong...
    Ik wacht gewoon even geduldig af...heb zo;n gevoel dat het vandaag of morgen wel door gaat zetten..!!

De taart is idd erg mooi he!?
    Ben er 2 uurtjes mee bezig geweest..
    Was geen speciale gelegendheid voor hihi

liefs

Deel Deze Pagina