@Nijn & Ikhebjelief... Komt vast allemaal goed meiden.. zal echt voor jullie duimen. Ik ben ook zenuwachtig... vrijdag 1e x gyn.. haha ik half 3 @Linnie... spannend meis bijna je NOD... duim duim duim toi toi toi LiefssSjors
@NookY... welkom meis! Gezellie dat je mee komt kletsen.. jou vierde ronde??? Of lees ik verkeerd? LiefssSjors
Nooky hoe oud is jou vriend als ik vragen mag? Hoop trouwens voor jullie dat jullie gauw een positieve test in handen hebben.
Hij is 24 jaar en hoop idd dat ik snel een posi test heb... mischien al over 5dagen als ik dan al de test ga doen
@Sjorsjette O spannend meid. Voor jou is het dus ook de gyn week hihi. We duimen voor elkaar he. @Nooky Welkom meid. leuk dat je meekletst. Hou ons op de hoogte van je test zou ik zeggen
zal ik hier dan ook maar eens komen kletsen?! ik kan heel goed praten (typen in dit geval) en ik ben 21, weet niet of ik dan ook welkom ben?
even een nieuwe banner, klopt natuurlijk niks van maar wil de dagen bijhouden en die andere telde niet door hihi
Welkom blondi. 21 is toch een twintiger Dus hardstikke welkom. Typ lekker met ons mee en vertel een wat over jezelf.
hier ben ik dan weer ik lees 's ochtends ook een paar keer hier maar kan dan geen bericht achterlaten want is op mijn telefoon en krijg daar geen fatsoenlijk toetsenbord.. heb dan de letters en cijfers door mekaar, niet handig! Ik ben dus 21, woon samen met mijn vriend van 25 en ik heb 28 augustus de laatste pil op, toen een pilmenstruatie gehad. Mijn eigen cyclus was daarna 29 waar ik erg trots op was/ben! En nu heb ik mijn ei de 9e al gehad dus word het een cyclus van 26 dagen (nog beter!) Heb veel last gehad van ontpillen, vorige maand was ik echt niet te genieten! Nu gaat het goed, heb alleen sinds mijn ei enorm last van mijn borsten, als ik voorover buk oid doen ze al pijn Vorige maand heb ik 4 licht positieve zwangerschapstesten gehad, stonden hier ook op het forum en ik werd al gefeliciteerd omdat zij ze ook zagen. Toen heb ik 1 dag na mijn uitgerekende NOD enorme buikkrampen gekregen en heeeel veel gebloed, ging naar het toilet en het bloed kwam er net zo erg uit als dat je aan het plassen bent daar zat ook een propje bij van ongeveer 1 kleine cm dus misschien is het een vmk geweest maar daar wil ik zelf niet over nadenken! Dus ik noem het gewoon een extreme bloeding En nu ga ik heeeeel braaf wachten tot de 24e met testen, ga niet meer eerder testen net als vorige maand!