lange mini haren, lang maar toch mini? beharing op mn gezicht van die zwarte lange mini haren zeg maar, lijkt me minder! Hoop dat niet te krijgen En dat meer haren ervoor terug komen vraag mij af of dat waar is want ze zeggen ook wel dat dat onzin is, omdat je ze recht afscheert (stoppels) lijken ze harder en als het er meer worden had je dat anders ook wel gehad, teminste zo heb ik dat gehoord (van de tv ) weet niet of het waar is hoor
he lieverd! wat is hier veel gepraat zeg!! sorry kan nie overal op reageren, maar wil even reageren op zouwoas...ik heb ook echt een snor...kinharen, op me wangen, en ook op me buik..! Even tussendoor, heb jij PCO? weet het effe niet meer of je dathebt ja of nee...maar het klinkt echt als PCO het is een verschijnsel ervan..! En over de puppy cursus het ging super goed...ben trots op me kleine schat!!!!! En voor de rest van de dames, dikke knuffel!!!
ik laat alles weghalen bij de turkse kapper haha met een touwtje,doet ze me hele gezicht,,,wel auwie maar vind t wel mooi..!
Ik weet niet of ik pco heb. De gyn wil me pas zien in maart en morgen moet ik bloedprikken ( HAiO heeft FSH neergezet op bloedprikpapier) En dan een week afwachten. knuff
@Ikhebjelief Ja zo'n touwtje doe ik inderdaad wel om mijn wenkbrauwen weg te werken. Heb ook wel een beetje snorvorming, maar dat heb ik altijd al gehad, niet iets wat heel erg is of erger is geworden. En ik vermoedde inderdaad ook al dat zouw pco heeft.
Ik denk dat de artsen me toch tot maart laten wachten nijnonijntje wat denk je hier van http://www.zwangerschapspagina.nl/members/43363-albums5462-picture27665.png mijn hubbie en ik komen er niet uit. Word niet goed van en naar het hok te rennen. Begin morgen met de ABkuur, eerst bloedprikken.
Hey hey zouwoas, vervelend he dat testen en die onzekerheid...ik moet heel eerlijk zeggen(ja ik weer hoor hihih)..jou testen lijken als 2 druppels water op mijn ovu testen, vaak lijken ze positief...ook dat hoort bij PCO... Meid Laat het er niet bij zitten en sta erop dat ze je goed onderzoeken...voor mij apart een second opiunion..!! knuffel voor jou vooral die onzekerheid is niks,je weet niet waar je aan toe bent....verschrikkelijk!leef met je mee!! xxx
Lief van je IHJL xx Word er niet happy van, heb al gezegd dat ik een verwijskaart wil hebben voor naar de gyn, maar die krijg ik niet. Wanneer ga je voor een meting? (sorry als je het al hier neer gezet hebt maar zit met mijn gedachte bij de pijn van de blaasontsteking)
Zoawoas van wie krijg je die verwijskaart niet? Je mag zonder doorverwijzing naar de Gyn he..! Ik moet maandag voor foll meting...spannend dus..! blaasontsteking echt shit,beterschap! xx
Oh kan ik zonder verwijskaart naar de gyn?? dat wist ik niet. Maar wat zal die gaan zeggen als ik voor zijn neus sta....hij had het ook over een jaar wachten, dat was in september...dus van mei tot maart ben ik bijna een jaar aan het wachten en dan gaan ze helpen. Wat zou dan zijn als hubbie voor zaadtest zou gaan bij huisarts?
luister... je moet gewoon je verhaal doen.. alleen 1 tip je moet echt even wat bij liegen, zeg bijv dat je al 1 jaar bezig bent en voor 't eerst ongi werd toen je de cyclus van 117 dagen had en tot nu toe nog steeds niets!! Klinkt misschien heel apart,maar ze zullen je dan wel helpen...wist je trouwens dat een HA verplicht is na 90 dagen je te helpen, hoorde ik toen van nikske...! zaadtest bj de HA? ik ken t nie sorry! xxx
spannend dat je maandag voor je meting kunt gaan. Die HAiO die zei dat tegen mij dat hubbie dan naar de huisarts moet, denk wel dat die dan tegen mijn hubbie zegt :hoe en wat. 90 dagen dat had ik tegen mijn normale HA gezegd , die begon te schelden dat ze zelf dat bepaalde en dat ze zich niet de wet voor liet schrijven....daar na ben ik niet meer bij haar geweest. Daarom ben ik huiverig om naar de gyn te gaan.
Jeetje zouwoas.. lees zo je ervanringen met je ha en verwijzings vraag enz... ze willen jullie echt zo lang mogelijk rekken lijkt wel! Pfff weetje.. doe gewoon wat je gevoel zegt. Wat betreft mijn mening ben ik het eens met IHJL... ik moet de 29e weer terug naar de gyn... zal ik het daar iv vragen wat hij er nou van vind/denkt? (heb de vorige x ook iets gevraagd voor een andere meid.. kan mij het boeie) Oh en IHJL... die touwtjes bij de Turk.. ken dat.. is auwie ja! hihi maar daarna mooi en baby huidje Ik ga hier lekker bij me liefje in bed kruipen. Die is zojuist gaan liggen. Fijne avond en tot morgen meiden. xxx
Ik hoop het. Bij ons in het ziekenhuis heb je dus wel een verwijskaart nodig voor de gyn. Maar blijkbaar bij andere niet? Ik hoop het voor je meid. Probeer inderdaad gewoon.
dus de onderste is positief? Heb voorgisteren geklust...zullen ze nog hun best doen? Heb goed pijn nu aan blaas. zitten nu film te kijken: de hel van '63. Zit op foon dit te typen. Kijk zo nog ff hier... Tot zo
Zouwoas nee volgends mij is hij niet positief meid.. maar als die morgen of vandaag lichter word heb je wel je eisprong gehad...! maar dan heb je gewoon de piek gemist!! snap je?! oohja dat was jouw huisarts ja die zo raar deed toen...apart ja!! Sjors ja idd touwtje doet echt zeer maar je hebt er weken plezier van...maar ik heb zitten denken om het weg te laten laseren..! ik voel me soms echt een man..! Verder nog paar uurtjes werken en dan lekker weekend...ga lekker rustig aan doen...en vanavond laatste clomid...jippi de pippe..! liefs, Flapuit