20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    He dames!!

UPDATE!!!: ik heb twee eitjes!!!!! een van 10mm en een van 13mm en dat al op dag 11!!!!
    Ben zo blij!!
    Mag woensdag starten met ovu testen ...en als die zaterdag nog niet positief is dan moet ik bellen...maar als die wel positief is dan moet ik ook bellen en dan krijgen we een samenlevingstest!!
    We gaan een spannende week tegemoet..!! pfff ben wel opgelucht er kan tenminste nog wel een ei in me eiierstok hihih!

liefs van een heel blije meid!

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag meiden hier ben ik dan na een druk weekend.
    Ben nu al een paar dagen bezig met de ongi opwekkers, nou ik ben benieuwd hoe het gaat.

@ikhebjelief
    Meid wat vervelend zeg van de opvliegers en de erge buikpijn, maar denk dat je het er nu wel voor oevr hebt. Gefeliciteerd met de mooie eitjes. Daar gaat er echt wel een van springen en die moet je pakken hoor :D

@Zouw
    Meid ik schrik hiervan. Haar afscheren? Hoezo wordt je kaal?:$
    Mijnh aren zijn wel mijn trots hoor. Heb lang haar en ben er heel blij mee. Mijn man ook trouwens:D

@Sjors
    Lief van je mannetje dat hij testen voor je heeft meegenomen.
    Ik heb ook geen goed woordje helaas voor de kv testen. Ze zijn onbetrouwbaar en geven bijna altijd posi aan en eht is heel onduidelijk te zien of de streep nou donkerder is of niet.
    Hoe kom je aan de andere testen dan? Zwanger&kids ofzo? Ben benieuwd;)

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Ow meis succes!!! Mijn duimen draaien over uren voor je meis hihii

@Nijn...
    Ja is heel lief dat hij ze kocht, bij mij is echt wel duidelijk verschil te zien tussen zaterdag en zondag... ik ga vandaag weer testen. Ik probeerde gister de foto's op pc te krijgen maar had niet goed (onjuist bestandstype) opgeslagen... ik ga vandaag proberen hier te laten zien goed.... dan kunnen jullie met me mee kijken.

Wat betreft die zwanger&Kids ovu testjes... heb hier in topic advies gevraagd over ovu testjes... veel meiden hebben het over die... dus dacht probeer het is. Ze hebben een combi pakketjes moet je eens kijken op hun site! Ovu en zwangerschapstestjes voor weinig.

Ik ga hier vandaag nog een testje doen... kijken wat die ovu's van kv nu zeggen... ben benieuwd. Het kan denk wel kloppen hoor dat ik me ei had of bijna heb... ik was namelijk zaterdag rond 15:00 ff naar 't winkelcentrum, moest 2 cadeautjes hebben en een boodschapje... ik deed heel rustig aan gewoon een beetje shoppe... en aan het einde naar de supermarkt (ook daar) en ik kreeg het me ineens WARM joh!!!

LiefssSjors

4. nijnonijntje

hmm klinkt inderdaad als een naderende ei ;)

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Nou meiden ben druk aan het knippen en plakken geweest... heb 6 foto's van mijn testjes in een album geplaatst. De foto's zijn niet haar scherp (genomen met mijn telefoon).

Ik heb er vandaag ook een gedaan.. ik zie zelf echt verschil tussen alle 3. De 1e is het mist positief zeg maar.. de 2e is echt scherp.. en die van vandaag is al weer ''iets'' minder.

Wat zien jullie (op mijn wazige foto's):):D

xxx

6. nijnonijntje

@Sjors
    De tweede test, of in ieder geval de middelste testjes zijn duidelijk knal en ook je meest posi testen :D

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    De middelste zijn idd de 2e... ik zie het ook zo!!! Me happy!!!
    Volgens mij is het dus oke deze ronde!!!
    klussen hebben we vrijdag avond zaterdag avond en zondag middag gedaan.... moet toch oke zijn dan? Of had ik dat eerder moeten doen?

Mijn liefje wilt vanaaf ook voor zekerheid.. hihi die is helemaal vol van... hij vroeg ook; en en en?? Wat vinden de meiden van de foto's :D

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    IHLJ wow 2 eitjes !!! Joehoeee! Kei goed nieuws!

Sjors idd nr 2 posi en nr 3 weer wat lichter (maar toch nog donkerder dan nr 1 ;)) Je vent vindt het ook lekker spannend precies (zeker klussen, kan je niet missen ;))

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Sjors ik zeg ook de tweede foto!! spannend!
    Nijn ik ben idd erg blij hoor! merk je al wat van de opwekkers?!
    Meisje thanks jaben echt blij! hopelijk gaat er een eisprong komen,ik mag niet te vroeg juichen he hihi!!

veel liefs

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    hopen mag toch ;) na zoveel tegenslag! duimen draaien hier voor jullie!! ;) ga maar alvast aan de klus, dat als ze springen, je ze zeker niet mist!! :p

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hashahaha meisje klussen komt helemaal goed, manlief heeft er al helemaal zin in hahahahahaha!!!!!!
    Wil hem echt niet missen dit keer!!
    Dit is gewoon als me eisprong komt mijn aller eerste echte goede eisprong!

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Kan niks dan goeds betekenen! Geniet ervan en hopelijk raak !!!! Zo spannend !!! :) wil ook weer zwanger ! alleen nog geen 2e hihi, dom he :D

13. nijnonijntje

@ihjl
    Nee ik merk nog helemaaln iks van de opwekkers. Voel nog niks. Weet niet of da goed of slecht is.
    Je zou toch zeggen dat ik er last van moet hebben, maar ja we zien wel.

@Sjors
    Ja gewoon nog een keer voor de zekerheid meid. :D

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Nijn je hoeft er geen last van te hebben! het hoeft dus niet goed of slecht te zijn dat je niks voelt...een lichaam is raar(weten we alles van inmiddels!!!);) dus meid..! welke dag zit je nu!?

Meisje het lijkt me zo mooi om zwanger te zijn! ik hoop dat echt snel te mogen mee maken!!:D

liefs.!

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oooo dat is ook zo!! Mag er niet te hard aan denken want ga het steeds harder willen :D Hier was het 100% genieten!! (mag van geluk spreken want er zijn er niet veel die dat geluk hebben!)

Hoop op nr 2 een meisje hihi :)

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    meisje hahahaha nouvolgends mij begint het te kriebelen he;)?

Zouwoas hoe is het met jou? en Nijn metjou?!

liefs..!

17. nijnonijntje

He meiss het is vandaag mijn zesde dag dat ik dat duphaston ( ongi opwekkers) slik.
    En ik heb wat heel raars.
    Vanmorgen bij het afvegen had ik een gigaklodder rekbaar slijm.
    Hûh? Hoe kan dat nou dan?
    Kan toch geen ei zijn?
    Ben benieuwd of ikh et straks ook heb met afvegen.

Hoe gaat het klussen bij jou:). Grijp die ei he :p

Hier ook het groot verlangen om zwanger te zijn. Lijkt mij echt genieten.

18. nijnonijntje

Wie weet. Zou leuk zijn.
    Wanneer zouden jullie eventueel voor een tweede willen?

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Nijn, hmmmdat kan volgends mij wel...doe voor zekerheid een ovu test zou ik zeggen..
    Maar je lichaam word door die troep helemaal opgeruimd he dus denk dat het wel kan,en als je twijfelt pleeg dan even een telefoontje zou ik zeggen!

Klussen gaat helemaal goed!! ik wilme ei echt niet missen dus manlief word gek van me haha!

Zo ik mag zo werken(13 uur) tot 18 en dan lekker vanavond als me spulletjes binnen zijn de taart afmaken!!
    xxx

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

@Nijn... toch spannend meis... zou idd als je twijfels hebt gewoon ff in de foon klimmen!

@IHJL... top meis.... hoop dat jullie succes hebben :D

@Meisje... hihi zwanger zijn maar ''nog'' geen 2e... is begrijp je ergens wel meid! Vind het ook super leuk dat jij al mama bent en nog met ons kletst! Liefffff!

@ZOuwoas... hoe ist bij jou??

Girls thnx voor de reactie's op foto's van de testjes... wij denken echt dat die testjes het nu juist hebben/hadden.. ik ga er vanaaf nog een doen.. zal die dan ook plaatsen.

Weetje ik heb ergens een gevoel (hoe dat komt echt geen flauw idee) dat we allemaal goed bezig zijn deze ronde! Nijn met hogere mg chlomid enz... IHJL met 2 ei.. Zouwoas ook aan de ovu's... ik ook.. (als ik meiden vergeet SOLLYYYYYY).... Zou het dan zo zijn dat het bij ons allemaal deze ronde raak zal zijn???? Sluiten we 2010 positief af?????? Zou wel echt MEGA super zijn hey. Ochhhhhhh ik droom weer lekker hahaha...

Deel Deze Pagina