ik heb helaas geen ovutestjes is huis. EN om die van internet te bestellen is het nu al te laat voor. ZOu namelijk morgen willen testen, want als ik inderdaad een aanstrmende ei heb dan kan ik die missen en weet ikn og niks met mijn ovutestjes. Pff denk dat ik het maar gewoon afwacht. Hoe lastig het ook is.
Nijn ga dan naar kruidvat voor de CB? en etos heeft geloof ik ook eigen merk!! Sjors ik hoop dat je gelijk hebt...ik word alleen nu onzeker...komt mijn ei wel voor zaterdag...ik hoop het echt..!! Morgen om 7 uur de wekker..moetuitplassen en om 11 uur testen..Dat ga ik bij me vriendin doen... xxx
hey ladies, ik ben een paar dagen niet hier geweest, ben zo ook weer weg. zal snel alles lezen morgen, en reacties geven. familie probleempjes en heb gisteren met mijn moeder geklets. ze heeft vroeger het zelfde probleem gehad als mij nu. Ze had meer mannelijke hormonen en moest ook lang wachten op haar ongi....ze heeft toen tabletten gekregen.
Zouwoas ik weet het zeker, je hebt PCO..! Meid knuffel voor jou hoor...doe je een beetje rustig aan!!
idd pcies stiekem wel kriebels, maar vooral naar die buik dan! normaal tegen Maxim 1j is of zo weer opnieuw, maar we gaan wachten tot ik vast contract krijg ergens (heb ik nu maar wil stoppen voor opleiding te volgen, alleen is dat niet zo makkelijk als het lijkt... klote dus!) ihlj wat een prachtige taart!! zouwoas, hielpen die tabletten snel bij je moeder, wist ze nog welke? Hopelijk ben je er snel doorheen en idd allemaal lekker posi test tegen eind 2010!!!
@Zouwoas... sterkte meid!!! @IHJL mooie taart!!!! En heb je al getest??? @Nijn... ja zou echt wel leuk zijn he... heb het gevoel nog steeds. Jammer dat je idd geen testjes in huis hebt en bestellen te laat is. Maar idd probeer dan die van kv, cb of etosmerk. Ik (nou ja vriend) heeft 1 doos met 5 stuks gekocht.. voor 1x vond ik het wel mee vallen. Ik heb trouwens nog een test gedaan en die was echt negatief... als ik ze nu 4 op rij zet zie je echt duidelijk een piek bij de 2e en de 3e kan ook nog wel een beetje... dus volgens mij werkte deze testjes nu bij mij wel. Zeker als ik dat dan koppel aan me gevoel (dat ineens warm krijgen precies op de dag dat ik die 2e test deed). Och nu afwachten... maandag weer naar de gyn!!!! YEAH... ben benieuwd naar alle uitslagen EN ff kijken of en wat hij nu ziet, we zouden weer een echo doen dus spannend! Ga zo maar is naar huis, zit gewoon nog op school wilde nog even kijken op zp.. ga zo boodschapje doen, koken eten en dan heb ik ff bezoek dus dacht kijk nu maar ff. LiefssSjors
@Nooky: Gefeliciteerd!! @IHJL: Goed nieuws zeg dat je twee eitjes hebt!! veel klussen he!! Mooie taart!! @Nijn: Hoe werken de tabletten? Hebben ze bijwerkingen? @Sjorsjette: Ei gevonden zie ik, spannend allemaal!! @meisje89: mijn moeder was 29 toen ze van mij in verwachting was, ze weet niet meer welke tabletten het waren. Ze moest ze wel iedere dag slikken voor een tijdje....ze had ervoor een ongi en daarna maanden niks en dan weer een ongi en dan weer maanden niks. Ik voel me bagger, heb van de ab kuur ( moet die morgen nog 2 keer slikken) een schimmelinfectie (mond en van onder) Ik kan morgen bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek. Maar ik heb vrijdag een afspraak hij de HAiO. Dan vraag ik naar de uitslag en dan leg ik hem meteen uit dat mijn moeder er ook problemen mee had. Morgen nog een dagje weg....tant helpen. Oja, op de verjaardag hadden ze het over mijn haren, omdat ze langer zijn gegroeid....waarom ik ze normaal deed afscheren....heb ze laten zien dat ik inhammen heb en dat het daar op die plek erg dun is. Als ik het afscheer valt het niet op. Gisteren bij mijn mams heb ik ff gejankt....jeetje wat stoort die snor me. Mijn mams vond het ook erg donker uitzien (zonder haar bril zag ze het zelfs)
@Zouwoas Ow meis dat klinkt allemaal niet leuk joh! *KNUFF* voor jou! Hoe is het met de rest???? LiefssSjors
Nooky gefeliciteerd wat goed nieuws!! geniet van je zwschap!! Sjors....hoe het gaat.. ik voel me effe heel erg klote ik heb nog steeds geen positieve ovu test en ik begin nu dus erg onzeker te worden!! Zouwoas dat is wel vervelend zeg allemaal!! sterkte meissie!! knuffel!
He meiden, Ik hobbel even langs. Heb het heel druk met mijnw erk en meot veel overwerken. Vandaag ook weer tot 21.00 uur @IHJL Wow wat een supertaart zeg. Ziet er mooi uit. Bijna te mooi om op te eten Goed blijven klussen he @Nooky Die test is heel duidelijk. Gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap. @Zouw Hier nog geen enkele bijwerkingen. He misschien heb ik het gemist hoor, maar hoe kom je nou weer aan die infectie? Balen, hoop dat je er snel van af bent. @Sjors En is je ei voorbij? Nu op het wachtbankje dus..... Hoop dat de tijd snel gaat meid.
Komt wel meid. Waarschijnlijk omdat je er nu op wacht duurt het voor je gevoel heel lang. Soms heb je van de ene op de andere dag een knaltest. Hij gaat deze keer echt springen meid. Weet het zeker. Dikke knuff...
Nijn,thanks! dat had ik effe nodig..!! Op een ander forum zei iemand al dag 16/17 sprong die bij haar..en ik zit nu op dag 14 dus dat geeft me wéér moed!! Rot he zoveel werken!!! Liefs
die infectie heb ik van de abkuur. morgen naar de dokter en dan krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek. Kan mijn hubbie wel villen nu. Vertel hem net dat een vriendin gesmst heeft dat ze zwanger is. enigste wat hij doet is hmm zeggen en een big smile op zijn gezicht. Kunnen ze zich niet indenken dat het pijn doet om te horen dat iemand anders wel zwanger word. Grrrr mannen. Zo dadelijk naar bed, morgen om 10.00u naar de HA
JA bij mij springt mij ei bij een normale cyclus pas op dag 18. Dus komt echt helemaal goed bij jou Ja veel werken is rot, maar heb nu helaas geen keus. Moet zaterdag ook werken grr:x
Zouwoas vervelend hoor infectie Snap je gevoel die je hebt bij je man wel hoor alleen meid volgends mij zijn alle mannen zo en snappen ze het idd niet..!! Praat er met hem over.. ik heb het met manlief ook gedaan en hij begrijpt me volkomen! Succes morgen meid!! Nijn oke dat zou betekenen dat hij maandag springt, dus dan hoop ik dat ik zaterdag op de echo mag komen !! mits ik morgen positief test hihi! Aaaah zaterdag werken bahhh...Succes meis! liefs deze kante..!
@Zouw Ja dat zijn mannen. Praat erover en leg je gevoel uit. Geloof me vanaf dan zal hij heel anders reageren. @IHJL O spannend. Hoop dat je vandaag een posi test in handen hebt