20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

kom net terug van de HAiO. Bloedprikken zegt ie en daarna een afspraak bij de gyn voor een echo. Want hij had alles nog es na gelezen en zwtesten waren toch niet goed, want sommige waren zwanger en testen toch niet posi. dus dinsdag bloedprikken om te kijken of ik zwanger zou zijn. Nou zegt ie...ga toch maar naar de gyn, toch maar niet bloedprikken...ja wat is het nou? Wel of niet?? nee maak maar een afspraak bij de gyn. Jeetje..... Dus net ziekenhuis gebeld en mag 13 dec komen. Is dan wel een andere gyn waar ik heen moet. Oja het bloed was goed.

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    hjl, mijn ei kwam vaak pas CD23 ;) om je ff wat gekker te maken :) Had wel cyclus van 35d.

zouwoas wat vervelend meid... zou er zelf ook om moeten janken.... Over 2,5wk dus gynae, al eerder dan maart gelukkig (gebruikt ie zijn verstand toch nog!)

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai girls

@Meisje
    Hoe ist met de kleine??? Heb je nog een leuk kiekje?

@Nijn, he jakkes zaterdag werken... wat deed/doe je ook al weer voor werk? :) (ben denk vergeten) SOLLYYY

@IHJL
    Ik denk ook dat je ei echt nog wel gaat springen meis!!! Duim voor je ;)

@Zouwoas, Wat goed dat bloed goed was/is... en fijn dat je eerder naar de gyn mag!!!! YEAH. Nu nog effies afwachten dus.

@ALL
    Ja bij mij is het nu ook afwachten geblazen. Heb duidelijke negatieve test (ovu) dus op dag 12 & 13 postitief! Ik hoop dat hij (gyn) maandag dat ook kan zien/bevestigen... of misschien wel iets anders kan zien hihi.

Och meiden ik had me vanmorgen toch vet verslapen! En dan ook nog krabben :x kids zaten wel netjes in de klas op me te wachten. Haasten, geen koffie en slaap in me lijf.. hihii duurde een halve les voor ik weer oke was!
    Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend??

LiefsSjors

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Sjors nee geen foto's, staan nog op de kodak :D Moet ze nog overzetten op pc!

Vervelend, verslapen! Hoewel soms zo 10min extra slaap toch nog deugd kan doen :D

Morgen strijken! En voor de rest weet ik niet, wou morgen eens lasagne proberen te maken! Moet alleen nog receptje vinden!

En nog goed nieuws hier: ze gaan me straks ontslag geven! Kan ik heerlijk aan de opleiding beginnen zonder (normaal gezien) mijn dop te verliezen! Yihaa! Anders moest ik zelf ontslag nemen, en werd ik 4 tot 8wk geschorst waarschijnlijk... Nu afwachten hoe ze met de reden van ontslag (niet meer gemotiveerd omdat ze een opl wil volgen) omgaan...

Hoef ook geen opzeg te doen! Dus mis maar enkele dagen les!

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Heb even terug gebladerd naar pg 14 , daar stond de laatste foto van hem! Maar heb sindsdien dus wel nog foto's! Even een mooie zoeken :)

Hier eentje van 11.11, staat ie op zn hoofd :p:D Mn driehoekje! Hihi Bekijk bijlage 110729

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
  7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Meisje
    Wat een leuke foto die waar hij op zijn kop staat.
    Echt heel schattig.
    Die andere natuurlijk ook.

@Sjors
    O bah verslapen, dat is een slecht begin van je dag.
    Ik ben trouwens P&Oer.
    Voor de mensen die niet weten wat dat is: ik ben de personeel en organisatie functionaris van een bedrijf. Of chef.
    Je hebt er verschillende namen voor.
    Ik regel dus alles omtrent het personeel.
    Daar komt heel veel bij kijken.
    Maar ik vind het super leuk :D

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Nijn Jaaaaaaaa klopt ja nu weet ik het weer. (daarom zei ik al volgens mij weet ik het wel maar ben ik het vergeten!)
    Ik ken het wel hoor en ken het ook gewoon onder de banaming P&O.

@Meisje Leuke foto's jah!!! hihi idd zoals Nijn zei die ene. Leuk hoor.
    Wanneer hoor je hoe met je ontslag?
    Klinkt ook suf he blij zijn met ontslag hahahaha.

Wij hebben vanaaf een vriend te eten. Verder ga ik morgen even een grote boodschap doen (heb veel nodig... laatste weekjes elke keer dag boodschap dan haal je dus echt alleen wat je die dag nodig hebt). Verders idd wasjes draaien, ophangen, stofzuigen en moppe hihi huismeute! Denk dat ik is heerlijk bank ga hangen ergens dit weekend en lekker knop op 0 en tv kijken ofzo.

Ow en heb morgen nog wel een verjaardag maar dat is in de buurt en zal vast niet zo laat worden (maak het gewoon niet laat).

ik ga hier zo maar eens afsluiten en richting winkels en naar me fornuis hihihi.

xxx

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
  10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    sjors dankje!
    en het is idd vaag, blij met ontslag, maar dan kan ik de opl volgen en werk doen wat ik graag doe en hopelijk ook meer mee kan verdienen ;)

ihlj prachtig !!!

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    thanks meisje!!;)

Ik moet zo trouwens naar het zkh!!
    Manlief gaat met me mee gelukkig!!

liefs..

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Eitjes zoeken? Succes !!!! Leuk dat je man meegaat, is toch altijd leuker als ze erbij zijn op dergelijke momenten he :)

13. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    meisje,ja ik vind het wel prettig hij kan eigenlijk nooit mee omdat hij dan werkt...vaak ga ik dan met me vriendin of schoonmoeder..maar t liefste wil ik hem mee hebben!
    Ben benieuwd..!! maar heb er een slecht gevoel over...:(

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ik duim voor je !!!!

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL Mooie taart!!!! Jeetje je bent er wel goed in hoor!
    Ben je al in het zh geweest meis???? Hoe was het?
    Fijn idd dat manlief mee kan.

@Meisje
    Wat wil je gaan doen dan?

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    ga commercieel bediede volgen, administratie & offertes ed

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    ;) oke klinkt als een nieuwe uitdaging!

Och ik moete r echt ff niet aan denken een andere job, zou alleen denk na een tijdje ''misschien'' willen wissele naar basis (weer).

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    ja idd :) Hoop dat ik na mn stage opnieuw vast werk vind, waar ik langer kan blijven dan 2, 3 of 5 maanden ;)

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he dames..

pffff kan alleen maar janken..
    Ben vanmiddag naar 't ziekenhuis geweest,wat een drama zeg...Moest via allerlei ingangen bij de uiteindelijke poli zijn...

Nou...hier komt ie dan...het eitje van 13mm is verdwenen...me rechtereiierstok kan ze weer niet vinden...
    En links zitten 2 eitjes van een van 12mm en een van 10mm..
    En dit op dag 16...niet goed dus..!
    Nu moet ik wachten tot vrijdag...dan bloedprikken om te kijken of ik me ei heb gemist (kan haast niet...2x per dag testen maargoed...)
    En of me ei nog in aantocht is..pfffff...Zo niet...starten met Provera...ik vrees dat dat het wéér gaat worden..
    Heb net een potje zitten janken hier samen met manlief..!
    Waarom lukt het toch niet....:(???

Sorry moest het ff kwijt
    xxx

20. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@ihjl:
    Jeetje wat klote meis.
    Hopelijk heb je die provera niet nodig!
    Sterkte! knuff

Deel Deze Pagina