@IHJL Jeetje meis dat zit effies niet mee zeg! Bah balen en vervelend voor je!! Wat raar dat het eitje zomaar verdwenen lijkt te zijn en dat ze je eierstok niet konden vinden. En nu dan weer afwachten, snap heel goed dat dit je even opbreekt. *Knufff* voor jullie! Hoop net als Zouwoas dat provera niet nodig zal zijn. Duim heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll hard voor je xxx
he dames thanks voor jullie super lieve woorden..!! Ik vrees dat de Provera wel nodig gaat zijn...en dat dat niet weer een cyste geeft... Het zit echt alleen maar tegen allemaal..!! Ben gister helemaal ingestort...heb bijna 1,5 uur achter elkaar tranen met tuiten lopen huilen tegen manlief aan..het enige wat ik uit kon brengen was...Waarom zit alles ons tegen...meer kwam er net uit..! Ik was echt even boos en verdrietig..!! Denk dat ik zo maar even een frisse neus ga halen buiten met de hondjes..! Krijg vandaag veel visite, waar ik totaal geen zin in heb eigenlijk..! xxx
@IHJL Ik lees hier na een weekend een ander bericht dan ik had gehoopt voor jou. Hoe kan dit nu meis. Begrijp heel goed dat je helemaal overstuur was. Waar is dat eitje nou heen dan? Is die echt niet gesprongen dan? Balen dat je nu weer aan de provera moet. Ik moet vandaag de laatste duphaston slikken en hoop dat ongi te worden. Ben erg benieuwd.
he dames.. Nijn ik heb echt geen idee waar het eitje is gebleven..!!! het is echt een raadsel! Het is nog de vraag of ik aan de Provera mag, want moet eerst vrijdag bloed prikken...moet gewoon 1 volle week wachten, verschrikkelijk vind ik het.. Heb ook geen zin meer om ovu testen te doen... Zo hoe is het verder hier met de dames?? liefs
Heb moed verzameld om te bellen, ik moet vrijdagochtend bellen voor de uitslag...ik ga donderdag bloed prikken..! Afwachten dus! snap er zelf ook niks van meisje89 xxx
Wel leuk dat je zo snel al uitslag hebt he! Maar toch, het blijft vervelend he ... Iedereen met kinderwens zou spontaan zwanger moeten kunnen worden vind ik!!! Al die rompslomp, het is allemaal niet eerlijk verdeeld! Ik was het in ronde 6 al aardig beu, maar nu ik jullie verhalen allemaal hoor, mag ik van geluk spreken !!
@IHJL Ja ik begrijp je niet meer willen ovutesten. Ik doe het liever ook zo min mogelijk. Je wordt er crazy van he. Het duurt allemaal inderdaad erg lang. Dat heb ik ook. Met de uitslagen en het dan wel of niet aan de provera mogen. Dan ben je vaak al weer een hele tijd verder en dan heb je alweer een super lange cycus Dat heb ik nu dus ook.
@IHJL wat kut voor je zeg!! ik snap dat je even bent ingestort, leek er even een beetje hoop te zijn is dat weer de grond in geboord! Hopelijk kun je snel verder (via welke weg dan ook). @Zouwas: wat 'fijn' dat je sneller naar de gyn. mag! Toch nog goed gekomen met de HAIO @hier: nu alweer 74 dagen aan het wachten:x ik word er echt niet goed van! Mijn cyclussen worden alleen maar langer Kan niet wachten op 15-12, eigenlijk zou ik morgen al gaan maar dat had de gyn. verzet. balen!
hey ladies, hoe gaat het met jullie? ik heb hubbie vandaag gevraagd om ons huiskamertje om te kramen. (hij heeft er een hekel aan om dat te doen) hihi...maar ziet gezelliger uit nu. Alleen behang nog afhalen en verven naderhand. deze week ben ik weinig hier op zp. Vogeltentoonstelling de hele week. Veel rompslomp er omheen. vergeef me als ik niet reageer. Moet 13 dec alleen naar de gyn. Hubbie moet de laatste week werken voor de kerstvakantie. knuff voor jullie allemaal
@Zouw Wat bdoel je met alleen naar de gyn. Dat je znder je mannetje moet ofzo? Doe rustig aan he meid Hier al af en toe wat bloed op mijn papiertje. Denk dus dat mijn ongi eraan komt. Hoop ik tenminste Brr wat is het koud vandaag zeg.
Hai meiden!!! @ALL Sorry dat ik even op mij heb laten wachten! Ik had het mega druk op me werk (moest ook in de avond werken... een projectje met kids en horeca). MAAARRR goed ik ben idd naar de gyn geweest; Alle uitslagen van mij (bloedonderzoek) zijn POSITIEF YEAHHHHH Van mijn liefje was het KWIJT! :x Het is echt niet te geloven joh, we waren echt super boos en een teleurstelling natuurlijk! Hebben verdikkie 6,5 week gewacht op de uitslagen pffff. Maar ik moet wel zeggen dat de gyn 1000x excuus heeft aangeboden en hij was meteen gaan bellen naar verschillende afdelingen in het zh enz enz. Vriendlief heeft gister ochtend meteen nieuwe gebracht! Verders was hij (gyn) ook ZEER POSITIEF over ovu-testjes! Ik moest meteen weer bloedprikken om dit via waardes te checken. (heb dit gisterochtend gedaan toen vriendlief voor zijn zaadtest ging) want na onze afspraak was de prikbalie al dicht. We mogen vervolgens 13-12 al weer terug!!! JIPPIEEE ik echt super blij mee... ENNNNN ik mag zondag-maandag al een zwangerschapstest doen! So far even mijn gyn update! Hoe gaat het verder met jullieeee????? LiefssSjors
Waauw sjors, testen op zwanger?? !!! Zegt hij omdat hij wat gezien heeft? Of?? (om je gek te maken zou nogal onvriendelijk zijn he )
hey ladies @Sjorsjette: wat goed zeg de bloedonderzoek uitslagen!! Spannend met de zwangerschap test die je kunt gaan doen. Hier net wat raars: ga plassen om een ovutest te doen, half uur daarvoor ook geplast ( voor douchen, na douchen) kreeg maar een beetje opgevangen. Dus ik een ovutest erin gedaan en twee donkere streepjes....morgen maar nog eens proberen en anders vrijdag naar de kruidvat en zaterdag een zwtest doen. pendel die hier voor me gedaan is zei zwanger in december....we zullen zien. morgen de hele ochtend en middag naar de vogeltentoonstelling (vogels worden gekeurd)
hey ladies @Sjorsjette: wat goed zeg de bloedonderzoek uitslagen!! Spannend met de zwangerschap test die je kunt gaan doen. Hier net wat raars: ga plassen om een ovutest te doen, half uur daarvoor ook geplast ( voor douchen, na douchen) kreeg maar een beetje opgevangen. Dus ik een ovutest erin gedaan en twee donkere streepjes....morgen maar nog eens proberen en anders vrijdag naar de kruidvat en zaterdag een zwtest doen. pendel die hier voor me gedaan is zei zwanger in december....we zullen zien. morgen de hele ochtend en middag naar de vogeltentoonstelling dubbele post sorry
Dag meiden, @Sjors Wat spannend meid. En zondag al een test doen. Wels tom dat ze het van je vriend kwijt zijn. Dat mag toch neit. ja in het ziekenhuis gebeuren soms rare dingen. Soms raken ze wat kwijt en soms geven ze de verkeerde uitslag.:x
@Nijn, balen dat je ongi niet wilt door zetten joh! Heb je het bloed nog wel bij afvegen of is dat ook niet meer? En ja is idd niet netjes om die dingen kwijt te raken... maar zoals je al zei; soms gebeuren er hele rare dingen in ziekenhuizen! @Zouwoas... ik snap je dubbel geposte berichtje niet meis.... hoe bedoel je 2 donkere strepen en raar??? Dan heb je toch een positieve ovu-test???? en zw test doen... eh misschien dom van me hoor maar snap m niet. @Meisje... ja een zwangerschaps test. Hij zei dat ik de test mag doen vanaf dag 14 na eisprong/piek ovu-tesjes... dus dat is zondag ben ook reuze benieuwd! Kan bijna niet wachten tot zondag. Hebben jullie nog bijzondere dingen op de planning voor het Sint Nicolaas weekend? LiefssSjors
@sjorsjette: ik heb nu al voor de derde keer zo een posi ovutest en nog steeds geen ongi...vandaar dat ik een zwtest wil doen. @nijn: vreemd dat je rood afveegd, wat kan dat betekenen? moe van de keurdag vandaag, morgen weer een dag daar naar toe. Zondag kerstmarkt en laatste dag van de tentoonstelling.
he dames ik duim voor jullie allemaal!! zouwoas ben benieuwd meid! Even dit dames...ik probeer wat afstand te nemen, ik merk aan mezelf dat ik te erg bezig ben met het zwanger worden...ik maak mezelf echt letterlijk knettergek waardoor ik steeds instort en het even niet meer zie zitten..!! Ik zal hier nog wel zijn,maar ik ben minder actief! Soms kan ik het gewoon niet... Heb vandaag bloedgeprikt en als het goed is morgen de uitslag... XXX en knuffels voor jullie alle!