20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    #41 sjorsjette, 13 okt 2010
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
    Hai Blondi,

Vervelend dat je zo'n last hebt gehad van het ontpillen joh. Maar dat is nu over?? Echt fijn dat je een lekker korte (redelijk normale) cyclus hebt zeg ben jaloersssss hihi ;)

Balen van je ervaring vorige maand, wel goed en knap van je dat je het van je af zet en het ziet als een hevige bloeding. Ik zou mezelf echt helemaal gek maken. Maar goed. Hoop voor je dat je cyclus zo mooi blijft of nog beter dat je gauw een positieve test in handen zal hebben. Toi toi toi...

LiefssSjors

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ja ik ben ook heel blij met mijn cyclus want als ik dat af en toe lees van meiden hier.. ook van jou.. ik denk dat ik knettergek zou worden! :$
    ik loop nu af en toe al te klagen terwijl ik niks te klagen heb!

maar ja, als je eenmaal een beebje wil moet het natuurlijk ook zo snel mogelijk.. dan is elke maand eigenlijk een maand te lang ;)

ontpillen is dus voorbij ja, of misschien dat de pijn aan mijn borsten ook nog daarvan komt.. dat weet ik niet?
    al die hormonen.. pfff :)

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    iedereen mag klagen hoor meis, tis maar net hoe je je op dat moment voelt. Ik hen ook ook vak genoeg zo drama gevoeld met een veel kortere cyclus.. hihi alles kan en mag toch.

Zie dat jij al ovutesten gebruikt. Ik wilde na afgelopen cyclus ook beginnen maar duurde dus beetje erg lang... nu ben ik dus vorige week dinsdag avond op dag 65 ongi geworden.. maar vraag me nu af... moet ik vandaag dan beginnen?>? of is dat nog te vroeg???

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    jij hebt van je eigen een lange cyclus.. of begrijp ik het verkeerd?
    en voel jij je ei?
    want mijn ei was dus ook iets van 5 dagen te vroeg, ik kreeg op een woensdagavond krampjes, die ik ken als eisprongkrampen, dus heb donderdag getest toen was de test al bijna positief dus ben blij dat ik dat heb gedaan.

je zou een testje kunnen doen en mocht er niks te zien zijn over een dag of 2 weer een keer.. beter te vaak als te weinig testen!
    weet niet welke testen je hebt of wil kopen maar ik heb ze van zwanger&kids, heel goedkoop en ben er erg tevreden over!

5. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Blondi
    Wat balen van je bloeding vorige maand. goed dat je het zo van je af kan zetten.
    Hoop voor je dat het snel raak is.

@Sjorsjette.
    Meid wij hebben beiden een hele lange cyclus, of in mijn geval zelfs soms geen ei, dus je lan nooit te vroeg beginnen met testen in onze situatie.
    Maar de kans is wel dat je heel veel testen er door jaagt, maar ja je moet er ook wat voor over hebben he ;)

Ik moet morgen naar de fert. arts. Begin ineens heel zenuwachtig te worden :(

6. nijnonijntje

Oja @Blondi
    ROnd mijn ei heb ik ook altijd hele zere borsten en blijft vaak tot een paar dagen na mijn NOD.
    Dus het hoeft bij jou niet perse ontpillen te zijn. Kan ook gewoon rond je ei komen. Wel handig, dan weet je vaak dat je in je vruchtbare periode zit toch?
    Maar ja even afwachten hoe dat dan gaat bij jou.
    ontpillen kan soms heel snel voorbij izjn, maar soms ook echt maanden aanhouden. :(

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    zou ik mogen vragen wat er bij jou precies is..? En wat er nu gaat gebeuren..?
    aangezien ik hier nu pas meeklets weet ik van niks :)

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    dan hier ook nog een 'oja' voor jou :p

Ik denk soms dat ik niet meer hoef te ontpillen omdat mijn cyclus gewoon normaal is, of zie ik dat verkeerd?
    Ik dacht dat ontpillen is dat je cyclus nog niet uit zichzelf werkte..
    Pijnlijke borsten is wel erg vervelend maar mocht ik ooit zwanger worden zal ik er nog wel meer last van hebben :)

9. nijnonijntje

Nee tuurlijk haha, heb ik ook niet bij stil gestaan.
    Bij mij is PCO geconstateerd, dat betekent dat je bijna geen eisprong hebt. Soms maanden niet. Daardoor ben je natuurlijk dan niet vruchtbaar. Soms duurt een cyclus bij mij heel lang en dan kan het ook zo zijn dat er dan geen eisprong heeft plaatsgevonden. Ondanks dat ik ongesteld word. Verschilt heel erg.

In Maart ben ik zwanger geweest maar heb ik helaas een miskraam gehad, wegens een accute blindedarm onsteking en operatie. Dat is nu extra balen nu ze erachter zijn gekomen dat ik door pco moeilijker zwanger wordt. Waarschijnlijk was toen ook een van de enige keren dat ik een ei had, die wel bevrucht is geweest maar na 7 weken helaas een mk is geworden.

En even ons oja moment ;)
    Dan kan inderdaad in jou situatie en wat ook wel vaak zo is hoor. Dat je cyclus vrij snel hersteld en gewoon normaal loopt. Dan heb je inderdaad niet veel last van het ontpillen.
    Maar er zijn ook situaties waardoor de eerste maande vrouwen een normale cyclus hebben, maar later toch niet. Dat komt omdat soms in het begin de pil hormoon nog aanwezig is die het nog allemaal stuurt en daarna als het eruit is, ineens je lichaam het zelf moet doen en het even niet snapt. Soms kan dat wel een aantal maanden duren.
    maar daar gaan we bij jou niet van uit hoor. ;)
    Je hebt namelijk al eens een positive test in handen gehad. En je hebt een normale eisprong dus dat zit wel goed meid!:D

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    PCO..:(
    Wel echt kl*te van die mk zeg, heb je eindelijk geluk komt er die stomme blindedarmontsteking :x
    Heb je medicijnen oid om de eisprong op te wekken? Of is dat allemaal onmogelijk?
    Wat ik toch vreemd vind, ik had gegoogled over PCO, is dat er op een site stond dat maar 15% van de vrouwen dit heeft. En hier lees je het toch heel vaak :(

11. nijnonijntje

Ja raar he. Het is iets heel aparts.
    Twee weken terug ben ik dus naar de gyn geweest voor pco en die sturrt me door naar de fert arts, waar ik morgen dus voor het eerst heen moet.
    DIe gaat als het goed is clomid voorschrijven. Dat is inderdaad een medicijn om de eisprong op te wekken.
    Ik hoop dan ook dat ie dat morgen zal doen en niet zelf eerst van alles wil onderzoeken voor dat ik aan de clomid mag. Daar ben ik namelijk bang voor. Of dat hij iets zegt van :wacht nog maar even ofzo :(
    Vandaar dus mijn zenuwen.
    Ja hel erg klote van die mk inderdaad. Maar niks aan te doen helaas.
    We hopen op het best morgen.

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    En hoe ben je erachter gekomen dat je pco hebt?
    Want je zit nu 'pas' in ronde 7 zie ik..
    deed je ovulatietesten? Of door die lange cyclus?

ik denk dat ze bij pco weinig aan de binnenkant kunnen zien of wel...?
    en ik denk ook al niet (ik denk echt veel hé:)) dat hij je zonder iets naar huis stuurt want dan had je ook niet hoeven te komen!

13. nijnonijntje

Ze hebben het ontdekt omdat ik ineens heel lang neit meer ongesteld werd en al over mijn langste tijd cyclus was en ze weer gingen twijfelen of ik neit zwanger was. En omdat ik heel erg last had van mijn buik, wilde mijn huisarts medicijnen voorschrijven. Ook ivm mijn herstel van de bindedarm, maar daarvoor wilde ze zeker zijn dat ik niet zwanger was. Hebben dus eerst bloed laten prikken. Daar kwam niks uit. en toen het daarna nog heel lang duurde voor ik ongesteld werd heeft ze me doorgestuurd voor een echo in het ziekenhuis. En daar konden ze meteen op zien dat ik pco had. Ze zien dan een soort van verkleving van eiblaasjes aan je eierstokken vastkleven die niet rijpen. Zodoende. Het balletje is daarom gan rollen.
    Heb ook wel geluk gehad hoor. Normaal wachten ze totdat je na een jaar neit zwanger bent voordat ze je doorsturen.
    maar ik denk dat bij mij de blindedarm ook een rol speelt.

Ze kunnen dus pco wel aan de binnekant zien. Heel goed zelfs.

En ik hoop inderdaad ook dat hij me niet naar huis stuurt, waarom heeft de gyn me anders doorgestuurd toch?

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hey dames
    pfff veel bij te lezen zeg hihih!
    Ik ben me toch zenuwachtig voor morgen...bang voor een teleurstelling denk ik..!!
    Word er gewoon naar van...!!
    Blondi ik zou een moord doen voor jouw cyclus haha!!
    hopelijk ben je snel zwanger..
    liefs van deze kant

15. nijnonijntje

@Ikhebjelief
    Meid laten we de zenuwen delen.
    Ik ben ook zo zenuwachtig, leg zowat het loodje haha, beetje overdreven natuurlijk.
    Maar ik ben echt heel zenuwachtig.

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    ik ben ook super zenuwachtig,puur omdat het maandag een traumatisch iets was en ze maar 1 eiierstok kon vinden...pff serieus, ik kan wel janken...
    nijn...knuffel voor jou

17. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Heej meiden,

Als dit berichtje een titel zou hebben zou het denk ik 'afscheid' zijn.
    Helaas vandaag ongesteld geworden, best wel een teleurstelling..

Na overleg met vriendlief besloten dat we het even zouden laten rusten indien het niet raak zou zijn deze ronde. Naast enkele andere redenen gaan we ons nu lekker focussen op onze trouwdag (heb altijd gezegd dat ik niet met een dikke buik wil trouwen). Planning is eind april dus dat is al lekker snel.

Daarna als getrouwd stel gaan we het weer proberen. Ik hoop jullie dan niet meer bij de zwangerwordenclubs tegen te komen en ga heeeel hard voor jullie duimen dat het in de tussentijd voor jullie al raak is.

Wie weet tot ziens bij een zwangerschapsclub over een tijdje of zelfs bij een tweede, een derde je weet het niet....

Ik ga jullie wel nog ffies toevoegen als persoonlijk vriendje zodat ik af en toe nog kan komen spieken hoe het met jullie is...

Ik wens jullie het allerallerbeste!

Knuffel Linda

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    aaah linnie ik ga je echt missen!!:( maar snap het wel hoor!!
    focus je op je huwelijk meid! het is echt iets waar je van MOET genieten!!:D

19. nijnonijntje

@linnie1984
    He lieve meis.
    Wat een nieuws zeg, maar ik begrijp je wel hoor.
    Nu lekker even focussen op je huwelijk.
    Hoop dat je een mooie dag mag hebben dan een een leuke voorbereidingstijd.
    Weetje, je hoeft niet eens zo lang te wachten met niet zwanger worden. Maandje voor trouwen kun je lekker weer beginnen en dan heb je geen dikke buik als het raak is op je trouwdag :D
    Dan valt het wel mee he.
    Hoop je snel weer tegen te komen, wie weet inderdaad bij een andere club of voor de tweede, derde enz :p. Leuk als je af en toe even komt kijken bij ons.

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he ladies
    net back van het zkh.
    Er was nog niet veel gaande, links zat er een van 8mm en rechts 9.7 mm...ze gaan pas tellen vanaf 10 mm...dus nu moet ik maandag terug en als er niks gegroeid is dan gaan ze het weer af breken dmb provera en gaan we over op clomid 100mg..
    pff jammer:(

Deel Deze Pagina