20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    ihlj ik begrijp je!! heb dat zelf ook tijdje gehad, even pauze kan idd helpen.

2. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

knuff IHJL....kan het begrijpen, hier hetzelfde gehad. hou je ons wel op de hoogte? Als je het wilt heet dat. Geen verplichting ;) Sterkte en succes! Ladies: kunnen we niet een smiley neerzetten voor onze topic? Is makkelijker te vinden dan....ik scroll langs alle topics en dan zie ik 20ers staan...maar is wel zoeken steeds. Een smiley ervoor maakt het gemakkelijker.

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    dames, even snel een update..
    Zkh gebeld, uitslag negatief..
    Ze wilden dat ik nu ging wachten tot mijn ongi ooit een keer door breekt...! ik ben zoooo verschrikkelijk boos..
    ik zei tegen haar, dat kan misschien maanden gaan duren..
    ze zei ja dat kan ja..
    ik zei nou dat slaat echt nergens op!!!:(

zegt ze zal ik vragen of de Gyn jou belt, ik heb gezegd dat ik dat niet wil en dat ik ermee stop..
    Ik kan er gewoon niet meer tegen,iedere keer die negatieve informatie die ik krijg, ik maak mezelf helemaal gek...en trek mezelf helemaal leeg..!
    ik heb nog nooit zoveel gejankt als in deze maanden..!!
    Dit kan toch niet..!!!!:(
    xx

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Meis als je op je eigen profiel klikt en dan op statestieken.. daar kan je dan klikken op; Zoek alle berichten van Zouwoas... dan kom je meteen in een lijst met alle topics waar jij op heb gereageerd of die jij hebt geopend. Dat gaat heel snel en makkelijk. Zo doe ik dat.
    Dan kan je ook meteen zien aan het ''wolkje zeg naar'' als er een envelopje staat of er iemand iets heeft geplaatst na jou laatste reactie.

@IHJL
    Meis wat een mega vervelende situiatie!!!!
    Ik begrijp heel goed dat je het even zat bent! Elke traan is er 1 te veel schat! En keer op keer weer negatieve uitslagen is idd ook zeker niet motiverend. Dat ze zo lakoniek reageren met wacht maar tot je ongi eens komt is idd ook niet handig en menselijk! Misschien moet je het even laten bezinken en dan toch even telefonisch contact met de gyn. Leg je gevoel ook uit. Over je huilen enz enz.

Wij (vriend & ik) hebben de laatste keer met de gyn gesproken over wat mijn buikpijn (als mijn ongi er is) met ons als idividu en met ons al koppel doet. Hij begreep uit eindelijk dat dit iets is wat behoorlijk dwars zit en heeft naast het luisteren en zijn begrip meteen iets mee gedaan. Verder heb ik ook aangegeven hoe het de vorige afspraak was gegaan aan de balie met het plannen van de vervolg afspraak en wat dat met mij deed enz.. ook daar heeft hij de tijd voor genomen en meteen ZELF een nieuwe afspraak gemaakt. Vandaar dat we nu dus ineens 13 deec al terug mogen.

Hoe dan ook, een hele dikke knuffff veel liefs van mij schat!

@ALL
    Hoe is het met de andere hier???
    Nijn al veranderingen?
    Zouwoas wanneer zou je ook al weer testen?

Hier mega moe hey echt niet normaal! Gister was ik op de bank in slaap gevallen. Eerst een goed uur in diepe slaap en daarna begon ik te woelen, ik was me mega misselijk (gewoon constateren in je slaap :() voelde zo raar toen ik op stond! Ben me bed in gegaan en maar meteen weer slapen. Vandaag lange dag gehad en nu lekker thuis chille... ga straks bij de buren poolen (die hebben een pooltafel op zolder) erg gezellie altijd. Maak het alleen niet te laat. Wel ff lekker genieten van beetje rust voor het weer werken is.
    Ennnnnn nog 2 nachtjes slapen :D

LiefssSjors

5. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjorsjette: vandaag een test gedaan maar niks op te zien ( ook te laat gekeken, niet op de tijd gelet)

Zo moe van de tentoonstelling, nog twee daagjes te gaan.
    Ik ga slapen...knufff

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    ihjl kan je niet naar een ander zh?

zouwoas, ik krijg altijd een mailtje met een link in als er gereageerd is :) Moet je je abonneren op dit topic (kan je geloof ik ergens onderaan aanvinken, en anders rechtsboven in het hoekje, bij een reactie) Op 1 van die dingetjes klikken. zal nog eens even kijken of ik het vind!

sjors je bent gewoon zwanger, hou je niet zo van de domme! ;) :p

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    heb het gevonden. Bovenaan, bij de 1e reactie op deze pg staat 'onderwerp tools' als je daarop klikt komen er 3 dingen, klik op de laatste 'abonneer op onderwerp'

OF (zie ik net) als je reactie typt, kan je kiezen om links in tekst of niet, smileys ed.. dan staat er bestanden toevoegen en daar onder "abonnement op onderwerp"

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he dames.
    Ik ga me eigen een tijdje afzondelijk houden..
    Ik trek het echt niet meer..!
    Ik blijf duimen voor jullie...
    Liefs...

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    He meis jammer... maar eh te laat gekeken.... ga je weer een nieuwe doen?

@IHJL
    SNap het helemaal meis!!! Lief dat je voor ons blijft duimen.
    Ik blijf ook heel heel hard voor jou duimen en aan je denken.
    Kom af en toe eens spieken meis. Sterkte LiefssSjors.

@Meisje... hihi ja ik zou het ook bijna denken. We hebben besloten morgen de test te doen. Omdat we morgen 14 dagen geleden pas echt de meest positieve test hadden. En de gyn zei vanaf 14e dag na eisprong. ENNNNN dat zou dus betekenen dat het morgen dag 26 is van deze lopende cyclus... lijkt mij voor ons doen ERG kort.... dus misschien morgen ook nog aan de vroege kant om te testen.

LiefssSjors

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Sjors ja kan best, maar mijn ei kwam altijd 12d voor mn ongi, ook 14d na ei getest (was dan 2d overtijd dus) en was KNAL positief :) (ondanks avondtest en veel gedronken hihi oooo wat een gelukkig moment!!!) Ga ZOOOO hard voor je duimen morgen !!!!

11. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Meiden.
    Laat even wat van me horen.
    Heb het heel druk en daarom weinig tot geen tijd.
    Daarnaast veel hectiek in de familie omtrent een lid die het leven niet meer wil.
    Erg moeilijk dus voor ons als familie.
    Hoop snel weer tijd en rust te hebben.

@IHJL
    Ik begrijp het meid.
    Ik ga je wel missen.
    We zijn er hier voor je als je ons zoekt.

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Nijn klinkt niet zo best! Succes met de familiekwestie! Nooit leuk zo ruzie... Zeker al niet onder familie!

13. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Nee, ga geen nieuwe doen. 13 dec naar de gyn.
    Dat wacht ik af.
    Hoe was jou test?

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Heb er nog geen gedaan :).
    We hebben nog eens zitten tellen en kwamen tot de conclusie dat het gister dag 26 was dus dat het voor ons doen wel heel kort zou zijn. Dus wacht nog effies!

Wij mogen ook 13 dec weer naar de gyn... hoe laat moet jij?

@Nijn, ow jakkes meis wat vervelend voor jou en alle anderen!
    Heel veel succes ermee meis! LiefsSjors

@ALL
    Kan hier eigenlijk niet echt heel erg wachten met testen, maar heb het gevoel dat ik/we echt erg vroeg gaan testen:( Wat zal ik doen???

xxx

15. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@ sjorsjette: half 11 moet ik aanwezig zijn. Hoe laat jij dan? ben benieuwd of ze me gaan helpen. Tsja ikzelf had al een test gedaan (als ik in spanning zou zitten) maar ik word zeer nerveus van een test doen. @all: door het koude weer buiten moest ik veel plassen, hadden jullie dat ook? Nu is het gelukkig over. Ben zo moe van die tentoonstelling. Hubbie heeft prijzen gewonnen.

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Wij moeten om 15:00.

Ik hoop het ook voor je dat ze je gaan helpen meis!
    Wat dat plassen betreft kan ik niet zeker zeggen of het bij mij door het weer komt. Ik moet al een anderhalf tot 2 weken vaker plassen!
    Cool dat jullie in de prijzen zijn gevalen!

Ik ga ff paar kestspullen shoppen girls. Heb gister en nieuwe boom gehaald van 2 meter 50 echt cool joh! Is zo'n hele luxe volle.
    Had 'm via marktplaats.

Nou tot later toedelsssSJors

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Lady's... ff update.. heb een kv 2 voor €5,- test gedaan en die was negatief!

18. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Oh :( misschien dat je over een paar dagen een posi test in je handen hebt....afwachten. Knuff

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Ik ben vandaag beroerd thuis gebleven. Vanmorgen om 04:15 de hele boel hier onder gekotst (ff vies praatje sorry). Ben daarna weer me bed in gekropen maar had nog het gevoel dat ik weer moest. En idd rond 07:30 weer me bed uit en spuwen :(.

Heb onder de dekens gelegen en liggen zweten! ben met vlagen misselijk nu. Pffff gister avond was er nog niets aan de hand. Vaag hoor.

LiefssSjors

@Zouwoas... ja hoop het meis, ga denk van het weekend weer testen. Hoe voel jij je nu?

20. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

kan niet wachten tot het de 13de is... net heeft de hond gekotst, en nu ben ik kotsmisselijk. ( kan nog niet eens aan eten denken) schiet op een kotsfobie te hebben.

Deel Deze Pagina