Hier ook een die vaak moet plassen Heb ook al zitten denken aan zwanger Hoop van niet (hier dan toch) hopelijk daar wel!!! Sjors: jammer dat de test nega was! En veel beterschap! Het kan soms uit het niets komen he, zo ziek en overgeven ed... Zouwoas: jij ook ziek? Het is de tijd van het jaar... Jammer genoeg! Hoop dat ik er niet meer bij val Maar nu ik weer in een klas zit is de kans wel groot (venster gaat niet open met dit weer... dus alle bacteriën lekker binnen!) Gister een helse nacht gehad, Maxim halve nacht liggen huilen (en we moeten er om 6u weer uit...) was niet te sussen! Ook geen honger of dergelijke... Net was hij weer aan het krijsen, wil dan geen tutje, niet slapen hoewel hij toch moe is...! Vreemd hoor! Hopelijk vannacht meer geluk!
@Zouwoas nou meis jij ook beterschapjes dan! @Meisje he das vervelend is ie ziekjes? Hoop voor hem en jullie dat komende nacht hetw at rustiger zal zijn. @ALL Hier gaat het redelijk, heb behoorlijk opgezette buik ben nog wat slappies en verders gaat wel. Heb me boom afgemaakt. Nu genoeg voor vandaag. Morgen de andere frutsels hoor en opruimen. Ga nu lekker onder de dekens. Fijne avond giirls Trusttt Sjors
Vannacht ging het al beter, mss dat hij het wat warm had... Heb toen zijn vest uitgedaan en toen heeft hij best nog goed geslapen! Gelukkig Ook al opgezette buik Sjors? Wanneer ga je testen???
even snel een update.. heb de beslissing genomen om mijn verhaal te doen bij de Gyn...heb als het goed is vandaag een tel afspraak ze zou me belle tussen half 4 en kwart over 4... maar tot nu toe niks... Ben vanmorge naar huisarts geweest omdat ik hele erge pijn heb in me buik..en het is maar goed dat ik ben gegaan... Ik heb en ontsteking in mijn darm uitstulping.. Heb nu 1 week antibiotica gekregen en nog iets...5 pillen per dag! Maar mocht ik vandaag morgen of zondag weer een pijnaanval krijgen moet ik gelijk bellen en naar t ziekenhuis... Maandag moet ik sowieso de HA belle en als mijn pijn nog niet minder is moet ik naar ziekenhuis en word ik waarschijnlijk geopereerd...pfff.. Heb echt heel erg pijn.. xx voor jullie
Knuff en beterschap IHJL En beterschap voor Sjors. Voel me steeds minder worden....maagzuur, misselijk, moe, slapjes en veel plassen. Ga nu snel koken, hubbie zal zo wel komen xx
he ladies.. zouwoas wat rot dat je zo ziek bent meid!! meisje89 thanks!! oohja...heb Gyn gesproken...! ze was het absoluut niet eens met de belissing die ze vorige week hebben genomen!! Ze vond het zelfs raar..!!! Ik moet nu maandag bellen voor een echo,voor zekerheid en dan weer Provera...alleen 1 probleeeeem...ik heb nu antibiotica en mag daarbij waarschijnlijk geen Provera gebruiken..!! xxx
@ZOuwoas helemaal met je eens meid! Voel jij je weer wat beter? @IHJL, hoe ist bij jou met de pijn meis?? Balen hey dat het misschien opereren word! Pfff en dan nu idd hoe dan met antibiotica en pro... zucht! Komt allemaal goed girl! @Meisje, Eh ja opgezette buik ook ja... nog geen ongi en nog niet getest (na laatste negatieve test he). @ALL Ben nu snot verkouwe en af en toe toch beetje warm maar ja probeer gewoon door te gaan. Tis nu weekend dus effies gas terug en rustiger aan doen! Och meiden maandag al weer terug naar de gyn! gaat nu stuk sneller dan vorige keer . Alleen jammer dat ik nog geen positief nieuws heb. Ik ga morgen ochtend nog eens testen girls (zit dan op dag 32). xxx
hmmmm oke nou rustig aan hoor meis! Hier ook nog niet helemaal top, ben nu snip verkouwe en heb af en toe klein beetje verhoging. En ook wij kijken uit naar maandag! Hoop positief nieuws voor ons allen!!!! 2010 is nog niet voorbij dus kan nog een leuke afsluiter worden.
Haiiiiiii nee niet getest... hoe stom, dacht dat ik nog een test had maar niet dus. En was zo drukjes in huis en nog niet lekker dat ik het niet trok naar het winkelcentrum met koopzondag te gaan enzz... dus vraag morgen wel bij de gyn of we nog eens kunnen testen. Moet er om 15:00 zijn, laat het weten als ik thuis ben girls.
He meiden, Ik hobbel even snel langs. Mijn hoofd zit propjevol. Hier lijkt ineens alles wel mis te gaan. Buiten het feit dat ik me te pletter werk en het in de familie rommelt,(met dus een familielid die niet meer wil leven) hebben we hier dit weekend waterschade gekregen in onze woonkamer. Mijn hele laminaat is kapot en ligt eruit. Meubel verplaats en beschadigd. Moest echt zo hard huilen. Zag het even niet meer zitten. Vanmiddag komen ze van de verzekering kijken en daarom moest ik thuis zijn. Maar ja als ze weg zijn moet ik weer naar mijn werk. Pff het is even heel druk. Te druk zelfs. @Sjors En?? Al getest? Ben heel benieuwd... @Zouw En jij? Spannend hier zeg!!
minder goed nieuws...mag 5 jan naar de fer-arts...pco zei de gyn. Ik had het al gezien aan de echo foto's. In jan starten met provera en daarna beginnnen met clomid. Huilbui zal straks wel weer komen. Sorry voor ego bericht.
Zouwoas sterkte! Niet leuk om te horen!! Hopelijk kunnen ze jullie helpen (want dat is dan wel weer het voordeel, als ze weten wat je hebt, kunnen ze je vooruit helpen ! Wat dan weer niet ging als je helemaal niet wist wat er aan de hand was, toch?) Knufferd!!! SJOOOOORSSSS!!!! Je bent al lang terug van de gyn!!! Hoe was het?? Geen nieuws goed nieuws hopelijk?! Hier morgen naar CB voor tussenweging en meting (moest normaal vorige week maar moeten verschuiven wegens opleiding, maar kan pas 4 januari terecht dus nu maar even enkel voor het wegen en meten gaan, dus zonder bezoekje bij de verpleegster en de dokter, dat is dan voor januari weer)