20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@nijn: hey meis, hou je het nog een beetje vol...jeetje echt erg van je familielid hopelijk ziet ie in dat hij toch hele lieve familieleden heeft die voor hem klaar staan!! Knuff voor jou.

@meisje89: thnx voor je lieve woorden. Nog een paar weekjes en dan kijken wat het nieuwe jaar ons gaat brengen.
    Maxim zal wel weer goed gegroeid zijn ;) echt een lieverd op de foto, had op hem gestemd!!

@ sjors: Hoe was het meid?? Laat je ons iets weten?!

@IHJL: Hoe is het met jou? Nog taarten gemaakt?

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Zouwoas: hopelijk goed nieuws voor jullie om het jaar te starten!
    Dankje voor de stem! Hier een foto van eergisteren:

Bekijk bijlage 114742

3. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Oh zo schattig!!

Zondag word het iets minder, mijn neef en zijn vriendin hebben een baby gekregen in oktober...we gaan op kraamvisite..zal wel zwaar worden.

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oei... Zal idd wel minder leuk zijn! Volgend jaar zijn jullie aan de beurt ;)

5. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

We hopen het!! ;)

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

Heb jullie berichten gelezen... ik was even niet in de mood gister...
    de uitslag van vriendlief was stukke minder positief dan die van mij.

Uit bloedprikken test bij mij (check eisprong) is idd gebleken dat ik een eisprong heb gehad, en precies zoals de ovutestjes aan hebben gegeven!

Wat zaadtest betreft; beweeglijkheid 0,0!!! :(:(:(

Mijn vriend en ik waren er echt helemaal stil van. In shock ofzo.

De gyn heeft proberen te achterhalen hoe het zou kunnen komen... bijv constant laptop op schoot, nog extra gekeken naar zijn werkomstandugheden en bezigheiden... veel sporten enz enz. Dat is alleen allemaal uitgesloten.. hij gaf aan dat hij het zowiezo niet houd bij deze ene test.. toen hij het had over laptop (dit vim warmte die laptop dan geeft op schoot) toen kwamen wij op het volgende;

Mijn vriend draagt altijd een slip en een boxer over de slip... vind hij lekkerder (steviger zitten). Nu zei de gyn dus dat een temp verschil van 2 graden al HET verschil kan maken. Dus vriendlief moet nu aan 1 ondergoed.. en dan het liefst de meest ruime zeg maar (boxer).
    De gyn gaf aan dat de sperma van de lozing van vandaag(voorbeeld) al aangemaakt is 8 weken geleden. Dus nu moet vriendlief van nu af aan maar 1 ondergoed en over 8 weken weer nieuwe test ondergaan end an gaan we kijken naar die uitslag. Pas dan kunnen we weten of dit altijd zo is.

Verder had hij als tip dat vriendlief ook foliumzuur en zink moet slikken (dat zou de aanmaak van bevorderen). Daarnaast ''kan'' hij evt die ontstress pillen die je bij examens ook kan nemen (ben even de naam kwijt) ook slikken als hij denkt dat hij veel stress heeft. Nu heeft mijn vriend dat ook ivm die situatie met zijn fam. En zeker nu in de dec maand!

Nou meiden dit is even mijn verhaal. Ow ja eh ik ben nog niet ongi... mag vrijdag testen zei de gyn... gister een echo doen had vrij weinig zin zei hij. Zou zo klein zijn... en aangezien idd mijn cyclusse langer zijn zou het tot dag 35/36 nog kunnen zei hij. Vandaag is het dag 34.

Nou girls... xx van een niet zo happy Sjors

7. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: jeetje meid:(
    Aan een kant wat goed dat je een ei gehad hebt, en aan de andere kant wat erg dat het zaad van je lieffie niet in orde is.
    Hopelijk ligt het aan het ondergoed.
    Dus nog twee dagen totdat je een test kunt doen.
    Veel suc6 en een knuff.

Hier is best wel wat sneeuw gevallen, maar nog niet genoeg:D
    ik heb hubbie gisteren verteld van hoe het bij de gyn was...(hij vroeg me zelfs eerst hoe het was;) doet hij niet vaak)
    Heb het allemaal verteld en heb hem van alles laten lezen op internet.
    En gezegd dat we 5 jan daar met zijn twee erheen moeten.
    Hij zei dat hij meteen vrij ging regelen, en dat hij na oud en nieuw met de baas ging praten en hem dat uitleggen dat we misschien vaker naar het zh moeten samen. Dat hij dan vrij kan krijgen.
    Nou ga ik boven poetsen en als dat klaar is ga ik onder verder....ramen ook nog ff doen en wassie draaien...fijne dag nog!

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas, wat goed dat hij er zelf naar informeerde! En fijn dat jullie er zo over hebben kunnen praten en dat jullie saampjes info op het net enz hebben gelezen. EN met de baas praten, echt goed joh, voor veel mannen een hele stap!

Wat hier betreft hopen we echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll erg dat het nu raak is. Zou enorme mazzel zijn.

Wat betreft het zaad, hopen idd dat het ondergoed en alle andere dingen gaan helpen. En dat de volgende test positiever is.

We zijn echt helemaal stil ervan. Wij gaan vandaag samen kijken of we meer info kunnen vinden enzo. Ik heb net al een beetje gezocht. hij zal nu vast ook zoeken.

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Ik heb trouwens donderdag een bel afspraak met de gyn aan het einde van de dag... moet donderdag dan al testen. Als het raak is moet ik volgende week komen voor een echo. (was ik vergeten te zeggen) ;)

10. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: Spannend!! ik duim voor jullie!!

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Dankje Zouwoas! Ja door alle negatieve gedachte vergeet je ff een hoop :( Maar effies doorzetten... wie weet is het allemaal niet nodig!

12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he lieffies!
    Sjors meid wat vervelend zeg!!!!:( pfff blijf duimen voor jullie hoor...!

Het duimen heeft hier weinig zin...Vandaag zkh geweest...!
    Ik heb gewoon WEER een CYSTE van 3cm!!!:(
    Ik moet nu WEER 2 weken afwachten en dan naar de Gyn...Misschien mag ik dan beginnen met Provera als cyste weg is....Als de cyste niet weg is weet ik 't niet...
    Moed zakt wel in me schoenen!!!! pffff....

xxx

13. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

knuff meid

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    MEIDEN...... IK HEB NIEUWS!!!

ik ben ZWANGER!!!!!

Heb een vroege test van CB gedaan!!!! OW IK BEN ZO HAPPY :D:D:D

15. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Sjorsssssssssssssss!!! ik heb je ook een pb terug gestuurd...

gefeliciteerd!!

maar ben zo blij voor jullie!!! geniet er van meis!!!

het is jullie zo gegunt

16. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    meis gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap...

17. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Sjors gefeliciteerd!!!!! Wow Ik ben zo happy voor jullie :)
    Doet een vreugde dansje! :D

18. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hee sjorsjette super gefeliciteert zeg:D leuk om te zien

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @miss C
    Dankjeeee!!!!

@Zouwoas
    Lief lief, dank dank, dans met je mee!!!!
    Hoop dat jij ook heeeel gauw een positieve test in handen hebt meis!

@Nooky
    Heyyyyyy thnx girl, wat leuk dat je het nog volgt hier!

20. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: we hopen gewoon dat het volgend jaar lukt.
    Zoals ik al zei: 2011 word een vruchtbaar jaar voor ons allemaal
    Maak je geen banner?

@all: fijne kerst en een gezond, gelukkig, vruchtbaar en een liefdevol 2011 wensen jullie Zouwoas en hubbie

Deel Deze Pagina