en dames hoe was jullie eerste kerstdag? Ik heb me voorgenomen dat ik volgend jaar het anders ga doen. Het is zwaar tegen gevallen...... Voorgerechten at ik niet (zielige dieren vlees en in de zalm zat een soort kaas: allergie voor sommige kazen) na voorgerecht een peuk met hubbie gaan roken (soon ga ik stoppen) komen we terug naar binnen voor het tussengerecht (soep) na die op te hebben...half uur erna begint schoonpa hard te praten met de vraag waar het hoofdgerecht blijft; roept ober en begint die te vragen wat klantvriendelijk betekend.....omdat het zolang duurt voordat het hoofdgerecht komt. En bleef maar doorzagen (schaamde me dood) maar na een paar minuten kwam het gerecht. Dat maar op gegeten en maar weer naar buiten (daar in huilen uitgebarsten) kon er niet meer tegen. NOOIT MEER! terug naar binnen toetje:chocomouse.....te machtig en kreeg het niet op....begint ie tegen mij waarom ik het niet op eet...hubbie zegt tegen zijn pa:genoeg is genoeg...... Oja schoonma was ook leuk: ook rare opmerkingen het maken.... En toen we in de auto zaten tikte ze een paar keer hard met een platte hand op mijn hoofd en vroewg of ik het leuk vond....heb maar niks gezegd...ik ben nog nooit zo stil geweest. Hij bleef de rest van de avond erover doorzagen, ook in de auto.....morgen naar mijn moeder en haar vriend.....Sorry voor verhaal maar moest het even kwijt. Xx
Hai meiden, De echo was vrijdag gaaf, zit netjes in de baarmoeder pfff zijn zo blij, 13 januari mogen we voor de 2e echo en kunnen we het hartje zien. We hebben het afgelopen kerst ook schoonouders en mijn ma laten weten. We hadden een krijtkerstbal en daar hebben we een rijstkorrel opgeplakt en met blauw en roze krijt opgeschreven; zo groot is jullie kleinkind nu! En dan een blauwe en roze cadeaulint eraan... schoonvader en diens partner en me ma vonden het zoooooooooo gaaf!!! Echt helemaal uit hun bol... me schoonmoeder reageerde een beetje ingetoge met nou gefeliciteerd punt. Mijn liefje was daar gister erg boos en verdrietig om... maar dit heeft allemaal een soort van oorzaak.. fam gedoe. Hoe dan ook leuk leuk leuk!!! Ga zo de foto's op mijn profiel plaatsen! Hoe ist met de rest???? LiefsSjors
Dag meiden, Ik hobbel even weer snel langs. Even weer topdrukte hier. Geen leuke kerstdagen gehad door mijn werk. Er is nu veel gedoe, zal jullie binnekort wat meer vertellen. Hoop dat de rest allemaal leuke kerstdagen heeft gehad. Knuffels nijn.
ALvast even een update: Nu even een egobericht over mij. Ik heb het zo ontzettend druk gehad op mijn werk. Dat was echt neit normaal. Het werd allemaal steeds erger en uiteindelijk kreeg ik taken toegewezen die echt neit voor een p&oer zijn. EN het werd steeds erger. Ik liep mezelf voorbij en zat van de week al een paar keer overspannen bij de dokter. Mijn werk wilde dat ik de kerst door zou werken, maar dat ging me te ver. Uiteindelijk viel er tijdens de kerstdagen wat voor waardoor ik verplicht was ( ondanks dat het niet mijn taken zijn) om naar het werk toe te komen. En dat was de druppel. Ik kan helaas niet zeggen wat het is, want dat is bedrijfsgeheim en ik heb geen zin in een rechtzaak aan mijn broek, maar dat begrijpen jullie vast wel. Daarom heb ik metmijn man besloten om ontslag te nemen. Deze heb ik vanmorgen ingedient en dat maakt behoorlijk wat los bij mijn werkgever. Hij dreigt met rechtzaken en dergelijke, maar ja ik denk kom maar op. Er komt nog een heftige tijd aan voor ons ben ik bang, maar ik doe dit echt neit meer. Heb de vloer nog steeds openliggen door die lekkage. Is allemaal nog in behandeling en eht schiet helemaal niet op. En het ergste van alles. DE CLOMID WERKT NIET!!! Moet nu naar 150mg. pffff Een voordeel ik zit nu weer thuis en kan lekker weer met jullie kletsen. Het zal af en toe erg moeilijk worden maar gelukkig heb ik jullie. Het spijt me heel erg dat ik zo alng weg was, maar ik kon echt niet anders. Ik heb julie wel ontzettend gemist meiden. sorry voor dit ego bericht, maar wilde jullie wel even vertellen hoe het allemaal in elkaar steekt. Liefs Nijn
Sjors leuk!! Minder van de sm, maar dat was hier ook zo, ze feliciteerde zelfs helemaal NIET. Dus heb je nog meer geluk dan mij Geloof me, dat vergeet je niet... Hoe leuk ze ook doet met Maxim, ik moet er steeds weer aan denken hoe ze in het begin gereageerd heeft! Nijn jammer meid! Hier wel leuke kerstdagen, druk natuurlijk, maar wel gezellig. Alleen is gisterochtend Maxim uit ons bed gevallen Dacht dat vriendlief nog in bed lag en liet hem dus beetje jengelen. Tot ik een grote bonk hoorde Moest er zelf om wenen, was er echt niet goed van! Hij had gelukkig niks, en nog meer geluk: 2 lades van vriend zn nachtkastje stonden beetje open, en daar is hij net langs gevallen. Voor hetzelfde geld... Moet er niet aan denken! Was zo geschrokken!
@Nijn, Jeeeeeeeeeeeeeetje meid wat een rot situatie zeg! Begrijp dat je er niet al te veel ins en outs over kan vertellen maarniet nodig girl... zo ga je niet mensen om! Heel veel sterkte met de situatie rondom je werkgever! Wat betreft je vloer... jakkes hey das toch al een tijdje nu?? Vervelend dat het zo lang moet duren! Al enig idee wanneer dat dan gaat lopen? @Meisje Neeeeeeeeeee jeeeeeee dat is ook mega niet leuk!!! Fijn dat het goed gaat met de kleine! Pff geloof echt wel dat da schrikken is zeg! Och. Hoop dat jullie beetje van de schrik zijn bekomen. xxx Sjors
Nijn wat een rotte situatie zeg ! Is idd niet leuk zo met Kerst! (of eender welke dag!) Mss dan toch beste beslissing om ontslag te nemen. Maar kan je werkgever je aanklagen omdat je er niet meer wil werken? Waar slaat dat op? Of doet hij dat gewoon om je bang te maken, in de hoop dat je blijft? Rare man (of vrouw)! Maxim had gelukkig niks, toen ik hem getroost had was hij weer aan het lachen (hij was zelf natuurlijk ook erg geschrokken en huilde best hard natuurlijk!) Had zelfs geen buil op zijn hoofd! Had naar familiefeest toch maar perdolan meegenomen, je weet maar nooit dat hij toch nog hoofdpijn zou krijgen ofzo. Maar er was gister niks aan te merken aan het kereltje! Even vrolijk als anders, at goed ed. Gelukkig! Dan breekt je moederhart toch even
Ja dat begrijp ik. Gelukkig was alles goed. Ja ik wwet niet wat mijn werkgever doet. Of hij alleen dreigt of echt stappen gaat ondernemen. Ik zie het wel. Het is trouwens een man
Wist niet dat dat ging... Maar goed, als het echt om te dreigen is, echt laf hoor! Zielige vent denk ik dan
he dames hier ook klote nieuws! Geen resultaat te bekennen door de 150mg...! Donderdag weer terug... Mijn hoop op de Clomid is vervlogen... Vertrouwen hebben zeggen ze dan...pfffff nou ik heb nergens meer vertrouwen in...ben zo boos op alles... Kan wel JANKEN...BAH
He meis lang niet gesproken. Bij jou werkt de clomid dus ook niet? Welke volgende stappen gaan ze nu nemen dan? Want ik ben heel benieuwd waar mijn situatie naar toe gaat
Nee klopt ik zit er echt helemaal doorheen..!! en ben ziekk geweest... Maar...ik heb 3 jan een gesprek met mijn Gyn, over mijn klacht die ik ingediend heb,en daar zal ik dus ook wel met haar over gaan hebben ze wilt vast dat ik eerst afval,want de volgende stap zijn hormoon spuiten...en daar zie ik enorm tegenop!! Eerst donderdag nog 1x een echo...maar de hoop is weg...echt.. knuf knuf
hmm dan ga je dus alweer richting hormonen spuiten. Ja ik denk dus dat mj hetzelfde te wachten staat. Ik heb 6 jan gesprek emt gyn. Maar dat is gewoon over de stand van zaken. Hoop dat ik wat duidelijkheid krijg en haar ook het een en ander duidelijk kan maken. pfff die spannend is echt niet leuk he!
wil even laten weten dat ik niet echt met hoop morgen naar de echo ga... Maar we zien wel..... Mamsie gaat met me mee, dit vind ik wel fijn!!! Thanks ladies...xxx
@IHJL & Nijn Wat vervelend dat het bij jullie niet aanslaat meiden! Denk en duim toch voor jullie, maar kan me heel goed voorstellen dat dit een domper is! IHJL; succes toch met de echo @Meisje Hoe ist met jou??? En de kleine... heeft die uit eindelijk toch geen buil over gehouden van zijn val?? @ALL Hier gister even een mindere dag gehad, voelde me echt bleeehhhh zwak, koud en constant soort misselijk gevoel. Heb grootste gedeelte van de dag gelegen. Me liefje heeft de boodschappen gedaan en gekookt, heb maar mini beetje op en weer liggen. Nu vandaag gaat het wel weer.. zat net te lezen in forum/topic aug mama's... lees ik dat een meisje die ongeveer net zo ver was als mij alles heeft verloren wat erg hey... en moet zeggen dat ik daar best onzeker van word. Heb wel niet wat zij had, eerst bruin bloedverlies en proppen en later krampen en helder rood.. bij de vk echo bleek idd een mk... zucht... ik vind dat wel moeilijk hoor. Verder ben ik erg benieuwd naar de 2e echo en hoever de gyn het/me dan schat... vind het terug zetten niet ''erg'' maar lijkt langer voor me gevoel.. hoe dan ook het gaat nu behalve ff zenuwe goed. LiefssSjors