Sjors bij ons bij de juni mama's zijn er ook een paar vlindertjes geweest... Heel erg en dan krijg je idd zelf ook schrik! Had zelf met ong 8wk ook bruinverlies, was gelukkig niks ergs, wss gewoon zuiveren van de baarmoeder. Maar dan schrik je ook wel effe! Ook is er een kindje geboren en na 1u overleden (wisten ze al dat het zou sterven omdat het nog te vroeg was, en de KA hem er niet wou doorsleuren) Geboren met 24wk geloof ik. En een andere is 4 dagen na mij bevallen van een dode baby Terwijl ze hem een paar dagen ervoor nog voelde bewegen... Was zo blij dat ik toen al bevallen was, anders had ik niet gedurfd denk ik. Als je ziet wat er nog allemaal kan gebeuren, dan besef je pas hoeveel geluk je hebt als je mag bevallen van een gezonde baby! Het is echt een wonder!! Maxim heeft geen buil gelukkig En eet nu (na 3 nachten al!) nog maar 1x per nacht !!! (ipv 3!) Hoeraaaa (ondanks zijn verkoudheid) Ben super blij dat het zo snel gelukt is Ben op de hele nacht wel nog 2 of 3x eruit gemoeten voor zijn tutje, maar vind ik niet zo erg. Ben al lang blij dat hij nu minder eet. Ben ook van de stuwing af sinds afgelopen nacht. Kan niet op hier En ondertussen blijven we genieten van ons heerlijke ventje! Vanaf volgende week dinsdag moet ik weer naar school en dan heb ik geen vakantie meer (ook geen Paasvakantie of zo) Dus wordt tot juli full time student, en dan pas mama... Hmpf... Maar goed, het is voor de toekomst! Verdient mama meer centjes en kan mama mss part time gaan werken als we genoeg binnen krijgen daarmee hihi
@Meisje Owww meid dat klinkt idd erg allemaal zeg!!!! Pfffff nou dat lijkt me dus ook super moeilijk om mee te maken of idd zoals ons samen met mensen zwanger zijn die dit mee maken. 'K weet dat je jezself zo gek kunt maken als je zelf wilt... maar tis gewoon idd zoals jij ook al zei erg schrikken. Vind ook wel merk ik toch wel beetje lastig om niet precies te weten hoe ver we zijn.. door de zeer onregelmatige cyclus is het moeilijk te pijlen... ik had dan wel de eisprong gespot via testjes maar volgens de 1e berekening was ik langer dan toen met de echo.. dus ben benieuwd de 13e. Ga idd proberen meer te genieten en van het positieve uit te gaan. Verders ben ik nu even aan het stoeien met kleding voor volgende week... aaaaahhhhh wil het nog niet vertelle op me werk... maar me buik Fijn dat het toch echt goed gaat met je mannetje.. enw at goed nu afbouwen! och ik ken het college... ik maf vanaf feb ook weer in de schoolbanken kruipen (1 dag per week) voor een goed doel; liefssSjors
@nijn: wat een *** baas. geef je geen ongelijk dat je je ontslag genomen hebt. @nijn en IHJL: jeetje, het zit jullie niet mee met die clomid, ik duim voor jullie dat ze snel goed nieuws hebben. @meisje89: je zult je wel kapot geschrokken zijn, gelukkig heeft Maxim niks. @sjors: hoe is het? Buikje al flink het groeien? hier: hubbie heeft nog 1 week vakantie en we hebben helemaal niks ondernomen. Nu is ie zijn zus helpen. (normaal niet vooruit te branden, alleen voor familie) Hij zegt steeds om 15.00u zullen we ff daar heen gaan...wat heeft het voor een nut om 3 uurtjes rond te gaan lopen en weet toch al dat hij na een uur begint te miepen en weer naar huis wil. Zucht.... (oja, pc had kuren en kon niet meer goed internetten..wel via foon maar als ik daar een bericht op tik is dat een rompslomp)
Sjors: je maakt je idd zelf zo gek als je wil, maar met die hormonen en dan een klein stampertje in je buik... Het is toch heel moeilijk om het gewoon van je af te zetten! Het is mij iedergeval niet gelukt. Was heel blij toen ik voorbij die 24wk ging... En nog steeds zwanger rondliep! Vond zelf ook moeilijk met dat ei. Volgens tempkaartje was ei op 2 okt, maar volgens menstruatiekalender.net was die op 15 sept! En ben bevallen 16 juni, dus zou 15 sept nog wel kunnen kloppen! (was volgens gynae uitgeteld op 22 juni) Dus ei rond 22 sept? Klopt nergens wat van. Maar goed, liever net voor uitgetelde datum (en toch volgens baby's schema) Dan verkeerd uitgeteld maar dan veel later Maxim had ook geen huidsmeer ofzo dus hij was echt klaar om te komen (goed we hebben wel de 14 stiekem halve seks gehad, mss dat het daardoor komt maar shhh)
nijn vervelend! Wij hebben dat ook op zondagochtend vaak. "kom we gaan wat doen vandaag" vraag ik ja wat "weet ik niet..." En bijgevolg zitten we hele dag voor tv of laptop en zijn we nog nergens heen geweest! Wel vervelend dat hij bij familie wel vanalles doet en bij jullie thuis helemaal niks... Kan ik ook niet hebben!
oke....Echo gehad vandaag... Heel raar voel ik me....dubbel gevoel... Ze zag iets van 12 mm...maaaaaar....Ze weten dus niet of het een cyste is of een ei...lekker handig he!! Als het de cyste is dan is hij gegroeid, en als het een ei is is hij nog wel klein...duidelijk he!!??? Nu moet ik zaterdag en zondag ovu test doen,zodra positief is samenlevingstest..(ik ga er niet vanuit ik ga van een cyste uit maargoed...) Maar sowieso moet ik maandag weer naar t ziekenhuis...bah... Dit was 't weer... sorry ben niet zo spraakzaam verder...
@IHJL Wat een vage uitslag zeg. Wat heb je daar nou aan. Snap niet dat ze je zo in onzekerheid laten. Knuffel voor jou meis. Hoop dat het een ei is die gewoon lekker gaat groeien. @Sjors Wat lastig dat je neit weet hoever je bent, Maar je betn zwanger dat is het belangrijskte Meiden ik wens iedereen een prettige jaarwisseling en een mooi en vruchtbaar 2011
Ja Nijn word er zo super onzeker van, ik weet t echt even niet...! Wel pech voor mij moet morge beginne met testen...dus om 7 uur wekker zetten baaaah...!! En voor jullie allemaal een goed 2011...
@ALL Een gezond, gelukkig, liefde vol en ''vruchtbaar'' 2011!!! Dat al onze wensen en dromen uit mogen komen meiden! @Meisje hmmzz tja ik bergijp het, ga echt heel hard me best doen om van al het positieve uit te gaan en te genieten. en stapje voor stapje voor uit kijken. Nu op naar de 13e voor onze 2e echo. @Zouwoas.. he balen meid dat je hubbie zo actief is voor fam maar niet thuis. Hoe lang heeft ie nog vrij? @IHJL hé bah meis wat een vage uitslag! Maandag moet je weer naar het ziekenhuis zei je... wat gaan ze dan doen? of weet je dat nog niet? @Nijn Ja vind moeilijk om niet precies te weten maar idd belangrijk is dat we idd zwanger zijn.. zoals ik net ook schreef aan meisje; kijk nu stapje voor stapje vooruit.. nu op naar de 13e voor de 2e echo. Hoe ist nu met jou? @ALL Meiden hoe was jullie oud & nieuw??? Hebben jullie het leuk gehad? Wat hebben jullie gedaan? Wij hebben op het hofje waar we wonen het geweldig gezellig gehad. Iedereen had zijn of haar eiegn fam en of vrienden en we hadden buiten een tent van 8 meter bij 4 met sta tafels.. en onder de carpoortjes ook sta tafels... verder 1 pot gemaakt met6 huishoudens voor vuurwerk.. was geweldig gaaf vuurwerk. Buiten een vuurkorf en hapjes en drankjes van een ieder door elkaar heen. Één van de buufjes was/is jarig nu 1 januari dus na aftellen/zoenen/knuffe enz met zo'n 60 man lang zal ze leve zingen hihi ze werd er rood van! Maar al met al erg leuk! Zonder incidenten en of ongelukken. Rond 3 uur met een klein clubje nog opruimen en toen ben ik om half 4 echt naar binnen gegaan... heb geslapen als een roos! Vandaag hangen, opruimen/schoonmaken en nu lekker weer hangen hmmmmm... nou girls dit was ff mijn verhaal hihihi... ga ff lekker verder... fijne avond xxx liefssSjors
@sjors: hij moet 10 jan. weer gaan werken. Woensdag gaat ie wel mee naar het zh. Oud en nieuw hebben we in Heerlen gevierd met een vriend bij een cafe! Was super gezellig en hendig koud Heb thuis 2 uur nodig gehad om mijn tenen weer te kunnen bewegen. Half 7 lagen we in bed, en om half 1 vanmiddag waren we opgestaan. Nu ga we naar bed...zeer moe van te weinig slaap.
Gelukkig nieuwjaar... pfff viel niet mee zeg om 7 uur de wekker op te plassen...en toen weer om 11 uur om te testen...voor een uitslag die ik zelf alang wist... natuurlijk een ..... En morgenvroeg weer hetzelfde ritueeltje... komt me neus uit..!! als ik nou eens een kreeg dan had ik het er wel voor over...maargoed...Genoeg gezeurd weer..!! Wij hebben oud en nieuw gewoon lekker thuis gevierd ... en ik heb lekker 2 wijntjes op....en een paar flugeltjess..... Het was gezellig!! Doei dames! liefs
Goede middag dames.. Hoe is het hier? word nie zoveel meer gepost he haha! Even een verslagje.. Vandaag weer naar ziekenhuis geweest voor gesprek en een echo Nu waren er 2 eitjes van 12mm...Even afwachten en woensdag weer echo... als ze gegroeid zijn dan is het goed, maar als ze NIET gegroeid zijn dan heb ik sowieso vrijdag een gesprek weer, en dan gaan we bespreken om te gaan spuiten. Dan zal ik Provera krijgen om het op te wekken , en dan beginnen we met Puregon spuiten De gyn zei dat het er hoopvol uitzag!! Spannend dus... hoe is het hier?
Ik hoop eht voor je meid. Zou mooi zijn als je eindelijk een mooi eitje in beeld hebt. Ik duim voor je.
Ook van ons voor iedereen de allerbeste wensen, en een enorm vruchtbaar jaar voor jullie allen! (en misschien naar het einde van het jaar wel voor ons ook, wie weet!) IHJL ben benieuwd! Sjors, klinkt gezellig! Wij hebben oudjaar gevierd met een bevriend koppel, gingen om half 4 naar bed, maar toen werd Maxim wakker en ging pas weer slapen om...jawel.. half 6 En om half 8 of zo alweer wakker! Terwijl hij van 21u tot 3u30 maar 1x wakker was geworden (half 1, wss door vuurwerk ofzo) Echt balen dus! Nacht van 30 op 31 was al waardeloos, toen oudejaarsnacht ook nog, en van 1 op 2 ook al niet denderend! Toen gister om 19u15 bed in gekropen, was echt pertotal! Gelukkig ging afgelopen nacht een pak beter, en sliep hij voorbarig! 1x ofzo wakker geworden voor tutje, en rond 3'en om te eten dus ikke heel blij en nog goed kunnen slapen!
@IHJL Dat klint goed meis! Ik duim voor je!!! @Meisje dat klint vooral heel vermoeiend!!! Gaat het verder wel meis? @Nijn jij ook de beste wensen meid! @Zouwoas... aaaiiii dat klinkt ook niet funny... gaat het weer beetje beter daar? xxx liefssSjors
@Zouw Ach ja hoort erbij meid. Gelukkig is het nu weer goed. Hier zet de ongi flink door. Heb echt erge buikpijn. Morgen naar de fert arts. We zijn beneiuwd. Iemand nog tips hoe ik mijn standpunt goed duidelijk kan maken bij dat mens?