Zouwoas Thanks meissie, is idd vandaag!!! 2011wordonsjaar, meid...je moet niet teveel lezen op het net...je word helemaal knettergek ervan!! Wacht gewoon even geduldig af meid!! Je hebt een perfecte cyclus toch?
@ ikhebjelief I know, je hebt helemaal gelijk! Maarja.. Soms wil je zo graag.. Maar ik wacht verder ook gewoon af.. Mijn cycles is 28 a 29 dagen dus inderdaad behoorlijk perfect.. Maar ondanks dat nog niks positiefs.. De pijntjes zijn er nog steeds, nu op 5 dagen dpo.. Dus afwachten..
@ ihjl: ten eerste van harte gefeliciteerd!!! hopelijk heb je toch nog een fijne dag gehad ondanks dat enorme rotnieuws!! ongelofelijk, wanneer zit het een keer echt mee? @ sjors: met mij goed, niks veranderd. Nog steeds geen ongi (omg wat duurt dit lang zeg, word er niet goed van!) Ik heb wel al een week enorme pijn aan mijn borsten, dat had ik de andere 2 ongi's ook van te voren, dus ik ben benieuwd of ie door gaat zetten... Ik kan niet wachten op 26-01, ik ben bezig om mijn 3 kg eraf te krijgen (4 na kerst ) maar dat is bijna zover. Ben ik tenminste nog ergens zinvol mee bezig in afwachting op 26-01 @ 2011: ik ben daar niet zo in thuis meis, ik zou al blij zijn als ik uberhaupt een eisprong heb dus heb ook weinig reden om me daar nu in te verdiepen. Maar hou het in de gaten en probeer geduldig af te wachten, ik duim voor je!
2011 wel makkelijke afkorting hihi! echt meid zou een moord doen voor jou cyclus!! En ik bedoel het niet slecht hihi maar als je langer bezig bent dan een jaar zou ik wel even een bezoekje brengen aan de HA..(huisarts) En dat van dat we zo graag willen,ik ken je gevoel meis!! en dat is soms heel pijnlijk.. Ik krijg al een raar gevoel als ik een zwangere zie lopen...of een pasgeboren baby zie liggen...Dan denk ik dat wil ik ook..! mamootje thanks lieverd! ja ik vraag het me ook af wanneer het eens mee gaat zitten..!! maar laten we hopen dat onze samenlevingstest gewoon verkeerd getimed is hihi ... We zien het wel!! ik ga naar bed meiden , lekker slapen!! Morgen werken van 8 tot 17! xx
@ihjl Hoe was je verjaardag? beetje genoten en verwend?.. Ik moet het ook gewoon afwachten.. Zoals ze zeggen wachten is een schone zaak.. Alleen wel een lastige zaak, vooral omdat iedereen om me heen spontaan zwanger blijkt te zijn.. 2011 is inderdaad een mooie afkorting Ik hoop dat het voor ons alle snel positief nieuws is.. Buik is nogsteeds pijnlijk.. Maar ik hou me in en ga niet testen.. Gewoon afwachten.. @ mamo Ik snap je volkomen! Liefs
IHLJ nog late gelukkige verjaardag! Lisanne: toen je begon over je pijn moest ik denken dat dat mss net je ei was? Maar je hebt het nog steeds zeg je?
Ja, rare krampen en steekjes,.. Weet niet precies wat het is. Kwam er zonet achter (vriendin van me zei, wat heb jij daar nou?) Heb allemaal uitslag boven me borst.. Gegoogled.. En.. Dit kan bij de innesteling horen... Maar goed.. we zien eht wel.. duurt nog even voor ik kan testen zit nu op 6 dpo..
@IHJL Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!!! Wens je nog vele gezonde gelukkige en liefdevolle jaren toe! Ben een beetje laat maar kwam giste na de gyn het één en ander tussen waardoor ik niet meer achter de pc kroop... maar was je niet vergeten!! @ALL Hai meiden!!! Gister de 2e echo gehad.... het was geweldig!!!! Heel gaaf om het hartje te zien kloppen. Er is arm & been vorming en verder hersenontwikkeling noemde de gyn. Verder klopte het hartje dus goed en zijn we nu weer een week vooruit gezet. De voorlopige uitreken datum is 23 aug maar 26 januari mogen we weer voor een echo (termijn) en moeten na denken over evt nekplooi meting (of we dat onderzoek willen). Nou dat was even ons happy berichtje!!!! LiefsSjors
Volgens mn gynae bestond 'innesteling' niet. Of de vk zei het, weet het niet meer waarom weet ik ook niet meer sjors super nieuws!! zo leuk!!!
he ladies Thanks voor jullie felicitaties! Hoofdpijn kan idd door Provera komen meid! heel rot!! Heb een goede dag gehad gister..! Me zus nam me lekker mee voor een ontbijtje, daarna even bij de Waalkade in Nijmegen geweest(mijn god het water staat echt hooooog!!) En daarna naar Arnhem naar de Bioscoop..! Was heel erg geslaagde dag!! Trouwens, ik heb gewoon een NOD...25 jan!!
Super sjors!!! 23 augustus duurt niet lang meer (hubbie van me is 26 augustus jarig) Heb je geen foto voor ons om te kijken van de echo, wil mee genieten
@Zouwoas Ik zal de nieuwe echofoto zo ff inscannen!!! Natuurlijk mogen jullie mee spieken en genieten meid!
Zouwoas meid ik snap het nog steeds niet hihihih! Sorry hihihi het is laat...Misschien werken mijn hersenen wat trager nu!!
Hai meiden, Hoe ist hier... ??? Hier gaat het nog reelijk tot goed girls... naast de standaard vermoeidheid... blabla... hahaha ehhhhh ik ben al enige tijd aan het stoeien met mijn printer (om te scanne zeg maar) maar het lukt me ineens niet!!! :x Zal toch echt moeten wachten tot vriendlief wakker is... gister wilde ik al proberen te scannen maar toen ineens bezoek. Nou ja hoe dan ook straks dus een echo en een buikfoto! tot zooooo xxx