Nou meiden, Ik moest vanmorgen bellen voor een afspraak fertiloscopie. ( kijkoperatie). Kon ik a.s woensdag terecht. Maar ik heb een cursus van mijn werk waar ik echt niet onderuit kan. En nu kan ik pas 7 meert terecht. Echt zo stom. En dan weet ik dus neit of ik dan in de eerste twee weken van mijn cyclus zit, want dan doen ze dit altijd. Dus dan moet ik er voor keizen om een maand niet te proberen zwanger te worden. Dus bescherming te gebruiken. Hoe kun je dat nou van een vrouw vragen die in de mmm zit. Pfff nou ja, wat kunnen we eraan doen. Even zien wanneer ik ongi wordt. Ik hoop dat alles goed loopt en ik me daar geen zorgen over hoef te maken en dat 7 maart vlak na mijn ongi valt
Welkom loetjoe!! Zie dat je al behoorlijk wat mk achter de rug hebt. Heftig hoor. Vertel eens wat over jezelf.
Ok, ik woon 5 jaar samen met mijn vriend in Groningen. Ik werk als invalleerkracht in het basisonderwijs (er zijn helaas geen vaste banen hier in het noorden). En wij zijn aan het proberen voor ons eerste kindje (wil idd nog niet echt lukken). Momenteel aan het wachten totdat mijn lichaam weer volledig hersteld is van de MK. Woensdag heb ik een echo.
Ja, weet hoe het is om een miskraam te krijgen. Dat is al heftig. Laat staan als je er zoveel achter elkaar hebt. Hoop dat je snel zwanger mag zijn van een plakker!!
Hey Nijnonijntje, ik zie dat je binnenkort een kijkoperatie hebt, waar gaan ze precies naar kijken? Of alles goed is in je baarmoeder?
En jullie zijn beiden aan de medicatie zie ik (Nijnonijntje en Zouwoas). Hoelang proberen jullie al zwanger te raken? En is het jullie eerste?
ja omdat de clomid niet werkt ( clomid wekt de eisprong op bij pco, dat is dus als je geen natuurlijk eisrpong hebt of dat die heel lang op zich laat wachten) Ze kijken dan of mijn eileiders wel goed doorgankelijk zijn. Als dat goed is moet ik beginnen met hormonen spuiten. Dat houden ze heel nauw in de gaten met echo's en dan moeten je eileiders dus geen blokkeringen hebben.
Ja ik heb dus drie rondes clomid achter de rug. Ik ben sinds 19 januari 1 jaar bezig om zwanger te raken. Weet het aantal rondes niet precies. Door de vreemde cyclussen houd ik dat niet meer bij. In ronde twee, ben ik zwanger geraakt, maar dat is helaas in week 7 een miskraam geworden door omstandigheden waarschijnlijk. Maar doordat er pco bij mij geconstateerd is ben ik eerder de mmm ingekomen dan normaal gesproken.
@loetjoe: ik ben sinds mei 2010 gestopt met de pil. Nog geen kindjes. Dit is de eerste ronde met clomid. Woensdag mag ik voor een echo gaan om te kijken of een van mijn eitjes groeien. Heb nu 2x een ongi gehad 1 zonder tabletten en 1 met tabletten.
@IHJL Jeetje meid beterschappies!!! hoe ist u met je? Ongi gespot...? @Meisje... leuk meis dat je zoentjes krijgt!!! hahaha likje of een zoen tis toch koetie! Fijn dat het lekker goed gaat met maxime. Tja en je libido... je geeft aan dat jullie toch willen wachten tot de kleine minimaal 1 is... das nog 4,5 maand toch? wel leuk allemaal. @Loetje Welkom meis! Jeetje schrik ook een beetje van zoveel mk's zeg,,, sterkte en hoop ook dat je gauw zwanger mag zijn en dat het positief blijft! @Zouwoas... ja was vlak bij je meis... gefeliciteerd nog met je samenzijn met je hubbie Tja en hypo is moeilijk nu he... dacht dat je niet meer wilde kopen meid... dacht dat jullie je helemaal gingen richten op huren. Misschien ist huisje van me mams wel iets voor jullie...????? @Nijn... He jakkes meid wat raar dat het of zo snel en anders ineens pas in maart kan! En ja dan idd ook nog eens niet zeker weten hoe je dan zit in je cyclus pffff Hoe ist verders met je? Uitslag van de rechtzitting? En hoe ist op je nieuwe job? @ALL Ben hier beetje zenuwachtig voor woensdag meiden.. toch een mijlpaal zoveel weken... hoop dat het allemaal nog oke is. Als het oke is dan plaats ik de buikfoto.. en echo natuurlijk. Maar zucht zie er beetje tegen op. xxx
Dames ik ben ongesteld geworden...Baal wel.. Want de zaadjes zijn er dus idd niet doorheen gekomen...! Wel jammer....Dat we deze maand wéér weg hebben moeten gooien! Maarja zometeen naar het ziekenhuis...hopelijk kunnen we meteen beginnen met de behandelingen! Jullie horen het van me! XXX
Hoi allemaal, Ik ben 23 en wil graag zwanger worden. Mijn vriend en ik zijn nu 6 maanden bezig. Ik ben vandaag 1 dag over tijd. Mag ik me bij jullie voegen? Liefs Charlotte
He dames Shit k*t shit shit shit!! wat BAAL ik enorm!!!! Vandaag naar ziekenhuis geweest, en heb GVD weer een klote cyste (sorry voor taalgebruik maar echt ik baaaaaal zo enorm)! Ik moet nu wéér 2 weken wachten en dan naar ziekenhuis!!! Als de cyste dan weg is en alles ziet er goed en netjes uit, dan mag ik starten met spuiten...!!! Dan als er een eitje groeit krijg ik pregnyl om de eisprong op te wekken...En als ik dan een eisprong heb weer een samenlevingstest, als die weer negatief uitvalt dan krijgen we IUI... pfff wat een gedoe allemaal zeg..! Baal echt enorm,als die klote cyste er niet had gezeten had ik verdomme mogen starten met spuiten.. De cystes komen iedere keer terug door de Clomid, dus dat was ook weer een goede reden om te gaan spuiten!! Nou jullie weten t weer een beetje! liefs
@IHJL O meid wat een pech. Het zit ons niet mee he. Heb je al eerder een smaenlevingstest gehad dan? En jij krijgt geen kijkoperatie of iets? Hoop echt dat je cyste snel weg is. Want dit is toch te vreselijk. Dikke knuf @Sjors. Komt vast goed hoor meid, met die echo!! Ben benieuwd naar de foto. @charlotte Welkom. Leuk dat je meekletst en lief en leed met ons wilt delen. Hoop dat er bij jou meer lief dan leed is, want er gaat hier behoorlijk wat leed rond op dit moment Hoop dat je snel zwanger bent meid.' Heb je trouwens al gestest? 1 dag overtijd, ik zou zeggen gooi er een testje tegenaaan!
Hee Nijnonijntje, Ik heb gisteren op NOD getest met k 2v 5, alleen helaas negatief. Daarom heb ik besloten om morgen ochtend nog een keertje te gaan testen. Heb best een turbulente week achter de rust. Ben namelijk donderdag avond met heftige steken in m´n onderbuik in het ziekenhuis geweest. Het was zo erg dat ik bijna niet meer kon lopen! Die dag erna toch nog naar de huisarts geweest. Zij zei dat het of een beginnende ongi kon zijn of misschien een zwangerschap. Hopen op het laatste natuurlijk! Ik heb zoiets nog nooit gehad dus lijkt me een beetje raar als het ongi krampen zijn?! Iig (nu) nog geen spoor van ongi. Sinds vrijdag voelen mijn (.)(.) echt al ballonnen! Gisteren avond-nacht slecht geslapen en heel misselijk geweest. Vanochtend dacht ik lekker een maskertje met framboos. Nou die lucht was zo zoet, was meteen weer misselijk! Verder voel ik me een beetje anders dan normaal. Dus wie weet! Ik hoop het echt! Hou jullie op de hoogte! Andere dames, veel sterkte! Liefs x