Oe klinkt heel spannend. Alleen wel raar dat de symptomen zo duidelijk zijn maar je nog steeds nega test. Wat doet ons lichaam toch soms raar he. Nou meid laat ik weten wat de uitslag is morgen na je test. Spannend!!
IHJL: balen zeg! Charlotte: spannend! Zou idd nog een keertje testen... Ik heb zelf nog een test gedaan vandaag. De streep leek alweer wat lichter maar ik had het niet met ochtendsassie gedaan, dus misschien kwam het ook wel hierdoor. Morgen echo, zie er een beetje tegenop, maar aan de andere kant wel blij dat ik dan meer zekerheid heb.
Helaas, vanochtend weer witter dan wit! Ik word er zo moe van! Wil het nu gewoon weten! Als ik dan ongesteld moet worden, laat me het dan ook worden, k*tzooi! (sorry hoor) Kan het zijn dat het aan de test ligt? Ik gebruik die van de kruitvat 2 v 5, hoorde er wel goede verhalen over maar hoorde ook dat sommige pas ver na NOD positief testen. Iemand nog andere testen waar ze tevreden over zijn? Gatver! Ik baal echt heel erg! Dacht echt dat ik vandaag op een roze wolk zou zitten :'( Liefs xx
Vanmorgen toch weer even opnieuw getest (ja zo gaan ze er snel doorheen die testen). Nu wel weer dezelfde duidelijke streep, maar niet duidelijk genoeg om al een paar weken zwanger te zijn. Ik had gister weer een beetje bloedverlies en ik dacht dit weekend m'n eisprong gevoeld te hebben, dus ik dacht meteen: nieuwe innesteling? En toen vroeg ik mij af: kunnen ze ook op de echo een prille nieuwe zwangerschap verwarren met een onvolledige miskraam?
net terug van het zh. Gyn zei dat het extreem uitzag...veel te veel eiblaasjes en behoorlijk grote eierstokken. Clomid zou problemen kunnen gaan geven ( dat het misschien helemaal niet gaat werken) maandag weer terug voor echo. Hubbies goedje was matig.... Wat staat ons te wachten?
zouwoas wat vervelend meid!!! Ik denk dat jij waarschijnlijk ook overgaat op spuiten... Dat zijn mijn vermoedens! Knuf
Las je bericht over je cyste, heb je nu elke keer gehad he nadat je clomid geslikt hebt. Hoop dat hij snel weg is. En dat de spuiten voor je gaan helpen! Maandag weer erheen, trouwens mag hubbie mee kijken met de echo? De gyn vraagt het niet of hij het wil en ik weet niet of ik dat wel kan vragen.
zouwoas de kans is kleiner dat als we gaan spuiten dat er geen cystes meer komen. ook vind ik een cyclus van 40 dagen wel erg lang, en daar was de gyn het wel mee eens... het is gewoon klote dat de cyste er zit andershad ik deze maand al kunnen starten met spuiten....baal echt van mijn lichaam...ij laat me in de steek!! en tuurlijk mag je man mee kijken! jouw lichaam!! je moet dat gewoon aangeven hoor!! zullen ze echt niet moeilijk om doen...nogmaals het is jouw lichaam! liefs
Lieve meiden, Met tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart wil ik jullie mijn treurige nieuws vertellen dat mijn angst voor vandaag (3e echo) niet voor niets was. Tijdens de echo was er geen kloppend hartje te zien. Ze hebben uitwendig en inwendig erg lang gekeken en zelfs de bloeddoorstroming proberen te pijlen maar helaas. Aan de afmeting was ook duidelijk te zien dat we behoorlijk achter liepen. Vrijdag aanstaande worden we om 08:30 terug verwacht in het ziekenhuis. Daar zullen ze ter controle nog 1 maal een echo doen en met ons bespreken wat de gang van zaken verder zal zijn. Verder weet ik even niet wat ik ervan moet zeggen. Liefs een verdrietige Sjors
(heb tranen in mijn ogen door het lezen van je bericht) Jeetje meis, (weet niet goed wat ik moet schrijven) maar wens je veel sterkte en een dikke knuff
lieve Sjors, meid wat erg!!!! Ik weet even niet wat ik moet zeggen, ben echt sprakeloos!!! Jeetje meid!! Sterkte voor jullie!! pfff...verschrikkelijk dit..!
Sjors heel veel sterkte met dit verlies! Dikke knuffel. Vandaag echo gehad, helaas ben ik nog niet helemaal schoon na de mk. Ik wordt morgen gebeld voor een afspraak met de gyn.
Charlotte en Loetjoe welkom! Sjors wat een vreselijk nieuws Sterkte voor jou en je man.... IHLJ en Zouwoas wat een vervelend nieuws schiet niet op bij jullie he... Nijn bij jou ook niet zo super?
@Sjors: wat erg meid!!!! toen ik je berichtje las schrok ik echt. Ik wens jullie beide heel veel sterkte en succes de komende dagen met alles wat er te wachten staat!
Pfff meiden wat gaat het slecht met het zwanger worden bij iedereen hier! Bij niemand zit het mee op dit moment Sterkte en succes allemaal, hopelijk komen er betere dagen, weken, maanden aan!
Lieve meiden, Heb heel slecht geslapen, lig hier te malen en te woelen... Hoe heeft dit toch kunnen gebeuren? Waarom is dit zo gegaan? Waarom heeft ons ongeboren kindje geen recht gehad om te mogen bestaan? Heb jullie berichtjes allemaal zitten lezen.. wil jullie allen danken voor de lieve woorden en reactie's! Kan het nog steeds niet bevatten. Het is gister chaos geweest in het ziekenhuis. Verschrikkelijk nu ik er terug aan denk. Het erge is dat ik NIKS voel! Ik voel niets anders als anders.. in vergelijking met de afgelopen weken... (ja nu we het gezien en gehoort hebben MEGA hoofdpijn en oneindige golf aan tranen en pijn in m'n hart) maar me buik... geen pijn... geen misselijkheid die anders is of wat ook... zucht. 1 van de 6 mk's verloopt zo vertelde ze in het zh... sommige verliezen vruchtwater en andere bloed. De een heeft een heftige steek en de ander constante buikpijn/kramp. Het lichaam krijgt van het kindje een actie opgedragen en als reactie de symtonen zoals ik net noemde... alleen soms is het zo dat alleen het hartje stopt.. het vruchtwater gewoon blijft in het zakje... er geen bloed komt, geen pijn of wat ook. Lucky uss wij zijn 1 van die 6. Vind dit zo verschrikkelijk moeilijk. Vrijdag moeten we ons om 08:30 melden en maken ze ter controle nog een echo, daarna word er besproken hoe verder. Ik moet for sure nuchter komen. Evt opname als er een operatie nodig is. Sorry girls kan mijn verhaal niet vrolijker maken. Nogmaals ben enorm blij dat ik jullie heb. Het hier kwijt kan... jullie luisteren/lezen... en jullie lieve woorden schrijven. Sjors
Ah sjors meid, we verwachten van jou zeker geen vrolijk bericht!! Ik kan niet weten hoe je je voelt! maar wil je toch een dikke knuffel geven! Het is echt oneerlijk!!! vind dit zo erg voor jullie!!! **knuf knuf** We denken aan je hoor!! Verder, mijn ongi is echt niet goed dorgezet, ik verlies nu al bijna geen bloed meer:S echt gek! En gisteravond en vannacht zo'n kiespijn gehad!! ik trok het echt niet meer en huilde het uit van de pijn,zelf na slikken van naproxen had ik nog steeds veel pijn.. Vanmorgen werd ik dus weer wakker metdeze helse pijn en ben ik gaan bellen Gelukkig kon ik terecht, want heb eigenlyk morgen een afspraak.. nu heb ik een nood vulling, en moet ik morgen terug om t af te laten maken...pfff..arme ik liefs