Oh Sjors, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte! Helaas ben ik gisteren ongesteld geworden, ik baal echt. Was er zo van overtuigd dat ik op een roze wolkje zou rond zweven, helaas Liefs xx
Mamootje, inderdaad weinig goed berichten. Maar gelukkig kunnen we hier allemaal ons hart bij elkaar uitstorten. Sjorsjette: heel veel sterkte meid! Heb de afspraak met de gyn op aanstaande dinsdag 13.30
Sjors lieve meid, onwijs veel sterkte Hoop dat het met jullie wat gaat...? Kan me echt niet voorstellen hoe jullie je nu moeten voelen! IHLJ auw tandpijn! Hier wééral een koude op mijn tand (altijd dezelfde) en sinds 2 maanden of zo heb ik het echt super vaak. Wat me nog harder doet twijfelen of ik mss toch niet zwanger zou zijn, bah! (gevoeliger tandvlees ed?)
Korte update.. In het zh gister ochtend duidelijk dat het niet goed was. Meteen opname. Operatie was enige optie, bloeddruk erg laag (75 om 44). Jullie horen nog hoe en wat. Sjors
maandag alleen naar het ziekenhuis hubbie is uitgehuurd geworden door zijn bedrijf, dus kan hij niet mee. kan wel janken om ieder klein dingetje ( door reclames op tv ook) ben moe en weet gewoon niet meer waar ik het moet zoeken. :'(
Sjors sterkte meid...!!! Zouwoas, niet leuk dat je alleen moet gaan...! Hier: probs met onthaalmoeder, zou sowieso over 2wk al weggaan, maar wil liefst dat hij vanaf ma al niet meer gaat... (nieuwe onthaalmoeders kunnen vanaf 1feb al, dus plaats is er sowieso) Heb gister even met de oude nog gemaild, maar wil nu liefst ook alle redenen vertellen waarom we vertrekken (wilde eerst dat de verantw alles zei, nadat ik al weg was, omdat ik niet met ruzie weg wou gaan) maar nu begon ze zelf moeilijk te doen gister, dus hoef ik ook niet meer te zwijgen (zei verantw zelf al, 'als de bom ontploft dan is het maar zo, we lossen dat wel op') maar wil haar liefst niet meer zien. Weet alleen niet hoe ik alles in mail moet zetten...
Hoi lieve meiden... Daar ben ik dan.. ben moe, verdrietig en een beetje wiebel. Vrijdag ochtend in het ziekenhuis was meteen duidelijk dat het echt over en uit was. Er is toen aangeven dat het een operatie zou worden. Het was te groot om zo te laten komen zeg maar. Ik stond stijf van de zenuwen... alles overviel me zo enorm. Meteen een afdeling op, een bed, operatie hemd, pillen inbrengen want m'n baarmoeder zat pot dicht. Make up afpoetsen, ringen alle sieraden af.. lig je daar naakt, koud, kil en gespannen.. Afwachten.. en dan ineens komen ze je halen. Tot de lift mag vriendlief mee lopen en dan sta je er alleen voor. Nou ja de mensen waren heel lief... maar goed. Allemaal plakkers op me lijf, aan een hartmonitor, klem om je vinger.. een band om je andere arm voor je bloeddruk en in je hand een infuus.. werd er helemaal van. Ben onder gehele narcose geweest (was ook geen keus) en de ingreep zou eenmaal in slaap 20 tot 30 min duren... ik was 2,5 uur!!! Vriendlief maakte zich ook enorm zorgen.. zat maar te wachten en wist niet hoe en wat en.. pfffff... Dan eenmaal wakker brengen ze je weer naar benee, op de afdeling lig je te suffen maar was ik wel weer bij me lieffie..ik had geen pijn maar was heel suf en slap. Dat bleek ook wel uit de bloeddruk.. en die ging maar nietomhoog... ik werd wel wakkerder maar dat was het dan ook. Naar de wc gaan durfde ik ook niet zucht. Uiteindelijk ben ik toch maar gegaan.. lopen was heel raar en giing niet helemaal recht maar het ging. Plassen was geen pretje, gaf dat meteen aan van joh klopt dit??? Na wat eten en drinken was ik nog opgewekter en realiseerde ik me dat im echt ''leeg'' was... weer wat tranen. Maar toch ook ''blij'' dat het nu klaar was. Ze hielden mijn temp en bloeddruk 2x per uur bij en eindelijk na een MEGA zoute boulion mocht ik naar huis. Moeten letten op GEEN verhoging, geen mega bloedverlies, geen ondragelijke pijn die dus door de pijnstillers heen komen en ff niet in bad/zwemmen/tillen niet te veel trappen lopen duwen of trekken.. Verder gaf ze als tip veel vitamine c (sinaasappelsap/cranberrysap enz) en evt lauwwater tijdens plassen tegen te branderig gevoel. Durf nu weer naar de wc, drink redelijk, eten niet veel maar gaat wel oke... en voel me al iets beter. Vandaag wel toevallig iets suffig en net een beetje tranen maar gaat nu wel weer. Vriendlief ook erg verdrietig, had boos gevoel, is erg lief voor me maar zie ook dat hij kapot gaat. Probeer hem ook te vragen hoe het gaat of ff te knuffe. Hoop dat we dit gauw een plekje kunnen geven. so far dus hoe het hier was en is. LiefssSjors
@ALL meiden heb jullie berichtjes allemaal gelezen... zal proberen ook weer op de andere dingen te reageren. Hoe ist met jullie??? LiefsSjors xxx
@sjors meid dikke knuffel voor jou, heb veel aan je gedacht..!! vind het verschrikkelijk voor je meid!! @all ik ben net terug van een nachtje Noordwijk, het was super gezellig en lekker ff uit kunnen waaien aan zee, daar was ik wel aan toe..! Verder heb ik enorme buikpijn, echt een ongi gevoel...word er helemaal niet goed van...zit nie lekker in me vel..! De ongi heeft echt niet door gezet, maar heb gewoon momenten datik ineens veel vloei, vandaag zelfs doorgelekt!! zo super vaag deze menstruatie!! Veel liefs
@IHJL dank je meis lief van je! Fijn dat je het leuk hebt gehad... alleen balen dat je ongi zo raar is. Hoeveelste dag zit je nu?
ik zit op dag 7...nu is het dus helemaal weg vraag me wel af of het goed schoon gemaakt is van binnen, mijn vermoeden van niet.
hmmzz dat is balen dat je dat gevoel hebt. En nu kun je dus niets anders dan afwachten... Ik zit er trouwens aan te denken om me nagels te laten doen.. klint misschien ff heel raar maar dacht ff iets leuks.. gaat m alleen niet worden want durf nog niet zelf auto te rijden en denk ook dan mijn lieffie heel boos word als ik alleen de deur uit ga. Word zo dip thuis. Denk dat ik anders straks ff probeer bij de buuf eenbbakkie te doen. Kort stukje lopen en dan ben ik er toch ff uit.
@sjors: 2½ uur is wel erg lang....tis wel fijn dat je lieffie op de kamer aan het wachten was. Gaat het nu beter met eten en zo? He bah ja dat thuis zitten verplicht dat is ook ellende, Gauw naar je buuf ff lekker kleppen. @IHJL: Oh een dagje uitwaaien, heerlijk lijkt me dat. Moet je nog een weekje wachten, of wanneer kun je beginnen met spuiten? @all: sorry als ik niet meteen reageer of de reactie raar overkomt. Heb moeite met een zin in elkaar te zetten, twijfel te veel of het goed geschreven is, of dat ik geen verkeerde opmerkingen maak.
Sjors, ken je niemand die aan huis je nagels kan komen doen? Kan je lekker kletsen èn ondertussen zijn je nagels weer gedaan Mag je zelf nog niet weg dan? Zouwoas: waarom twijfel je zo? Hier: morgen nieuwe onthaalouders! Joehoe! Net labels besteld (hij zal daar met 14 andere kindjes zitten dus is wel nodig ) Krijg ze wel pas na 7 feb wss... Mja goed, zal me wel redden tot dan Met verzinseltjes!